Skocz do zawartości

Zakup X3 MY2020


beggus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, konfiguruję X3 aktualnie. Mam kilka obaw co do aktualnej sytuacji w konfiguratorze.

1. Jeśli chcę zamówić HK to musze brać live cockpit z idrive 7. Czy naprwdę jest to tak zły system jak czytam na forum? Problemy z komunikacją, apple carplay nie działa itd??czy jest ktos kto używa systemu od jakiegoś czasu i może powiedzieć coś więcej na ten temat?

2. Czy w najbliższym czasie jest planowany FL? wolalbym poczekac te kilka miesiecy i mieć możliwość zamówienia laserlight...

3. Czy warto brać aystentów kierowcy? tak naprawde zależy mi tylko na martwym pol. Reszta jest mi niepotrzebna.


Będę wdzięczny za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

1. nie wiem - mam wersje z 18r

2. Na temat FL w X3 rozmawialem ze sprzedawca modeli M w Monachium, niestety trzeba poczekac conajmniej rok - srednio FL jest co 4lata a teraz niestety q5 bedzie wyznaczac znowu trend. Zreszta po co teraz zamawiac auto do produkcji z 19 roku jak spokojnie dobierzesz cos co juz czeka na wlasciciela, utrata wartosci taka sama a rabat mozna utargowac znacznie wiekszy.

3. Na to pytanie odpowiedziales sobie juz chyba sam. Ja osobiscie czesto z tego korzystam , szczegolnie przy dluzszych trasach i widze zdecydowana roznice - nie jestem tak zmeczony jak po autach bez systemow. Co do martwego pola - szczerze mowiac jest on tu zbedny , lusterka sa bardzo duze. Systemy zdecydoanie poprawiaja bezpieczenstwo - oczywiscie zdarzaja sie ich bledy i o tym czytales pewnie nie raz. Ja osobiscie polecam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedzi. Co do zamowienia auta to w przypadku CL rabaty uda się otrzymać tylko na auta z konfiguratora. Na moją aktualną konfiguracje dostałem 15%. Czy da sie lepiej? Pewnie tak. To dopiero poczatek ;) No i jeszcze kwestia że auto gotowe zapewne nie bedzie posiadalo dokladnie tego co bym chciał. Na stronie bmw polska wisi 16 sztuk i zadna nie ma wszystkiego co bym chciał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekam na odbiór X3 MY2020. Wyprodukowany 05.09 w Stanach. Płynie / jedzie do mnie :D


1. Wziąłem Live Cockpit Professional bez wahania. Trochę nawet czekałem z zamówieniem, żeby móc wybrać m.in. nowe wirtualne zegary i nowy iDrive w MY2020 (znaczy Live Cockpit Professional i BMW OS 7.0). Nie jeździłem z tym jeszcze, trochę pobawiłem się na sucho w serii 3. I mi się podoba. Bardziej niż poprzednie rozwiązania. Z twardych faktów - obydwa ekrany mają wyższą rozdzielczość niż do tej pory. CarPlay jest full screen by default, nie trzeba kombinować z kodowaniem itp. Jest możliwość aktualizacji systemu OTA (nie tylko map, jak do tej pory, ale również funkcji/aplikacji). Inforozrywka nie powinna zestarzeć się tu tak szybko. Jak pojeżdżę z tym trochę, będę mógł się wypowiadać co do używalności i stabilności. Mam nadzieję że już niedługo :mrgreen:


2. Co do FL, czy lepiej LCI, to wygląda że jest planowany dla produkcji od lipca 2021. MY 2022. Info masz tu: https://f30.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=901686 Myślę, że teraz jest całkiem dobry moment na kupno X3. Dwa lata juz go produkują - problemy wieku niemowlęcego powinny być rozwiązane. LCI za dwa lata - czyli jeszcze sporo. Auto cały czas wygląda dobrze. A MY2020 okazuje się istotną aktualizacją.


3. Wybrałem 'systemy asystujące kierowcy' (bez plusa). Poza martwym polem, hamowniem przed kolizją/pieszym, ostrzeganiem przed zjechaniem z pasa i innymi, jest też rozpoznawanie znaków. To ostatnie razem z Live Cockpit Pro / HUD i aktywnym tempomatem stop&go działa bardzo przyjemnie. Nie przekonały mnie natomiast 'systemy asystujące kierowcy plus'. Podczas jazd próbnych na S-ce musiałem trochę "walczyć" z kierownicą, momentami było niebezpiecznie (?!). A też zdejmowanie rąk z kierownicy na kilka sekund, ponowne chwytanie/dotykanie i tak w kółko, to zabawa nie dla mnie. Autopilot to to nie jest, jeszcze :D Na dziś myślę, że może to mieć jakiś sens jedynie na długich prostych kilkupasowych autostradach. Gdybym więcej po takowych jeździł, zastanowiłbym się może jeszcze raz nad wyborem. Na pewno też, kolejne generacje będą lepsze. W serii 3, 8, X5, X7 już montują nowszą wersję, zamiast Plus jest Pro(fessional). I wygląda że działa lepiej. Tam ten system oparty jest o 3 kamery (w przedniej szybie przy lusterku), nie 2 jak obecnie w X3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Właśnie nie mogłem doczytać czy w pakiecie asystent kierowcy(bez plusa) jest tez ta walka z kierownicą przy zjechaniu z lini. W poniedziałek ide na ajzdy próbne i spotkanie w salonie i n bank pobawię sie live cockpit żeby podjąć ostateczną decyzje. Info odnośnie czasu oczekiwania aktualnie to 4 miesiące.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przekonały mnie natomiast 'systemy asystujące kierowcy plus'. Podczas jazd próbnych na S-ce musiałem trochę "walczyć" z kierownicą, momentami było niebezpiecznie (?!). A też zdejmowanie rąk z kierownicy na kilka sekund, ponowne chwytanie/dotykanie i tak w kółko, to zabawa nie dla mnie. Autopilot to to nie jest, jeszcze :D Na dziś myślę, że może to mieć jakiś sens jedynie na długich prostych kilkupasowych autostradach. Gdybym więcej po takowych jeździł, zastanowiłbym się może jeszcze raz nad wyborem. Na pewno też, kolejne generacje będą lepsze. W serii 3, 8, X5, X7 już montują nowszą wersję, zamiast Plus jest Pro(fessional). I wygląda że działa lepiej. Tam ten system oparty jest o 3 kamery (w przedniej szybie przy lusterku), nie 2 jak obecnie w X3.

 

Stopien ingerencji w prowadzenie mozna regulowac - sa trzy poziomy z tego co pamietam. Ale faktycznie nowszy system jest jeszcze bardziej precyzyjny.

Mi szczerze mowiac raz uratowal tylek odbijajac gdy sie zagapilem. I zgodze sie z aluzja - troche jej brakuje do X5, a szkoda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Do wyliczenia CL potrzebna jest pełna specyfikacja od której liczony jest rabat tj. Ilość wyposażenia w aucie, wersja silikowa i na końcu rabat po uzyskaniu tych danych można wyliczyć koszt CL ogólnie fabryczny ma największą wartość końcową wiec wychodzi najkorzystniej. W kwestii rabatu mam ofertę na x4 dostępna od ręki z rabatem powyżej 20% ale to jakaś specjalna oferta na gotowe samochody od ręki było tylko kilkanaście szt. Dodam ze 20% od auta z pakietem promocyjnym M Sport edition za 50% ceny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam z ciekawości.. Panowie, wytłumaczcie mi, jak to jest przy zakupie tego (pewnie i innych BMW ) nowego samochodu. Czy trzeba dzwonić "po dealerach " aby dowiedzieć się , który z nich ma "wolne miejsce produkcyjne " aby kupić jak najszybciej samochód ? Czy po prostu wszyscy dealerzy mają te same terminy ? Nie mam na mysli konkretnego wyposażenia tylko ogólną wiedzę.
Na RTV znam się dobrze (moja branża ) lecz na samochodach, to jakby dziewica prowadziła blog o sexie :-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytam z ciekawości.. Panowie, wytłumaczcie mi, jak to jest przy zakupie tego (pewnie i innych BMW ) nowego samochodu. Czy trzeba dzwonić "po dealerach " aby dowiedzieć się , który z nich ma "wolne miejsce produkcyjne " aby kupić jak najszybciej samochód ? Czy po prostu wszyscy dealerzy mają te same terminy ? Nie mam na mysli konkretnego wyposażenia tylko ogólną wiedzę.

 

Jak zależy Ci na czasie to bierz to co mają na stoku.

Często wystawiają na otomoto auta co mają na stoku z przebiegiem do 10 km, najczęściej 5 km, a dealerzy miejsce produkcyjne dopiero mogą blokować jak mają zamówienie na auto.

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko..Zastanawiam sie nad dolozoniem kilku opcji i potrzebuje rady. Aktualnie auto jest zamowione z Mpakietem i srodek zostawilem oryginalny mpakiet: tapicerka skorzano materialowa z niebieskimi przeszyciami. Zastanawiam sie nad skora: Cognac Vernasca(do Phytonic Blue wyglada super), jednak w cenie samej skory moge dobrac HUD(jednak mam juz wybrany pelny virtual cockpit wiec czy HUD ma nadal sens?) i kamery 360 (mam aktualnie tlyko zwykly parking assistant z kamera cofania). Czy lepiej wybrac skore czy jednak te dwa gadzety?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skóra bez wentylowanych foteli to słaba opcja, jak dasz wentylację to Ci wyrzuci sportowe fotele. Bierz HUD i kamery 360, bardziej skorzystasz. Fotele standardowe z M-pakietu są również spoko, nie będą Ci się tak plecy pocić jak przy pełnej skórze.

Pozdrawiam

KrzychoM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.