Skocz do zawartości

BMW X3 xdrive25D


aro121

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 217
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Oficjalne info z salonu jest takie, że X3 25D jest produkowane do konca kwietnia. Później zostaje ten silnik wycofany z oferty.... więc jeśli ktoś by chciał to szybko trzeba zamawiać :)

Jaka przyczyna takiego ruchu? Silnik nie spełnia norm emisji czy jakiś inny powód?

Mój X3 25d wyprodukował się 2019-03-07, ciekawe kiedy przypłynie z RPA i będzie do odbioru.

 


Skąd ta wiedza że Twoje X3 wyprodukowano w RPA ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do 25D mój handlowiec napomniał co o tych normach spalin :) i że możliwe że będzie upgrade 25D. Moja 25 już u dealera :)


Editions and packages

S710A M leather steering wheel

S715A M Aerodynamics package

P7LFA MODELL M SPORT

S7NHA BMW Service Inclusive


Comfort and interior equipment

S413A Trunk room net

S420A Sun protection glazing

S423A Floor mats velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S430A Interioroutside mirror with auto dip

S431A Interior mirror with automaticdip

S461A Electric seat backrest adjustment rear

S488A Lumbar support driver and passenger

S493A Storage compartment package

S494A Seat heating driverpassenger

S4AWA INSTRUMENTENTAFEL IN SENSATEC

S4FHA SITZ MIT AKTIVER SITZBELUEFTUNG

S4K7A INTL ALURHOMBM AKZLPECHROM

S4U0A GALVANIKAPPLIKATION FUER BEDIENELEM

S4URA Ambient interior lighting


Multimedia

S609A Navigation system Professional

S610A Headup display

S650A CD player

S688A HarmanKardon Surround Sound system

S6ACA INTELLIGENTER NOTRUF

S6AEA TELESERVICES

S6AKA CONNECTEDDRIVE SERVICES

S6AMA REAL TIME TRAFFIC INFORMATION

S6ANA CONCIERGE SERVICES

S6APA REMOTE SERVICES

S6CPA APPLE CARPLAY VORBEREITUNG

S6NWA TELEFONIE MIT WIRELESS CHARGING

S6U8A BMW GESTIKSTEUERUNG

S6WBA MULTIFUNKTIONALES INSTRUMENTENDISPL


Driver assistance and lightning

S534A Automatic air conditioning

S536A Auxiliary heating

S552A Adaptive LED headlight

S5A1A LEDNEBELSCHEINWERFER

S5ACA Highbeam assistant

S5ALA Active Protection

S5ATA DRIVING ASSISTANT PLUS

S5DAA Passenger airbag deactivation

S5DNA PARKING ASSISTANT PLUS

S548A Kilometercalibrated speedometer


Wheels and drive

S225A Standard suspension

S22WA 20M LM RDOSPEI 699MMBNOTLAUF

S230A Extra package EUspecific

S248A Steering wheel heater

S258A Tire with runflat functionality

S2NHA M SPORTBREMSE

S2PAA Wheel bolt retainer

S2TEA AUTOMATIC GETRIEBE MIT SCHALTWIPPEN

S2VBA Tire pressure display

S2VGA Performance Control

S2VLA Variable Sport steering


Environment and safety

S302A Alarm system

S320A Deleted model lettering

S322A Comfort access

S3ACA Trailer coupling

S3ATA Roof rail aluminum satin finish

S3DSA BMW DISPLAY SCHLUESSEL

S3KAA AKUSTIKKOMFORTVERGLASUNG

S3MBA Indiv Ext Line burnished aluminium

S8A1A Language version Polish

S8APA MONTAGEEINRICHTUNG

S8ATA POLNISCH BORDLITERATUR

S8KAA OELWARTUNGSINT 30000KM24MONATE

S8R9A KAELTEMITTEL

S8TFA Active pedestrian protection



Individual equipment

S775A Headlining anthracite


Other equipment

S1AGA GROESSERER KRAFTSTOFFTANK

S1CAA Selection of COP relevant vehicles

S1CBA CO2 package

S925A VERSANDSCHUTZPAKET

S9AAA Outer skin protection

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę też 20, dobrze, jedyne koło pasujące do bryły ;)


Jest tylko trochę problem z zimowym zestawem, bo trzeba wziąć 8J szerokie z gumą 245, letni komplet felg nie podpasuje, bo tylne są szersze. Także kombinuję, żeby zejść na 19 z lepszą felgą na zimowce albo czarne 20 ori w komplecie od BMW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu wycofują z X3 nie wiedzą nawet w ASO. Podobno w pozostałych modelach zostaje.


Może za bardzo spadła sprzedaż 3.0D


:))

 

25d sprzedaje się, ale słabo.

Normę spełnia, inaczej po wrześniu by go nie było.


SUVy od pewnego czasu mają to do siebie, że najwięcej sprzedaje się wersji z napędem na ośkę, spora grupa klientów to gospodynie domowe, dla których ważne jest poczucie posiadania SUVa i wrażenie, jakie robi na koleżankach. Czy zatem ma 190 czy 230KM to już nie ma takiego znaczenia, ale różnica w cenie już ma. Teraz 18d będzie hitem dla gospodyń, 20d dla rodzin, 30i w dobie ostracyzmu wobec diesli też idzie w Europie. W PL nie będzie numerem 1, ale będzie szedł. 3.0d i reszta mocarzy to będzie margines, szczególnie reszta. Ale zostaną z innych przyczyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dokladnie kolega wyzej ma racje. Wystarczy poczytac fora amerykanskie lub pogadac z ludzmi ze stanow i szybko nasunie sie wniosek ze suvami w olbrzymiej wiekszosci jezdza gospodynie domowe a plec meska bardziej idzie w samochody sportowe, muscle cary lub limo czesto spod znaku AMG lub M, RS. U nas suvy to w miare nowosc dlatego sprzedaja sie jak swierze buleczki bo wyglada modnie w garazu i bardziej widac jak chocby najnowszy sedan. Oczywiscie tez nie nalezy zapominac o ich praktycznosci. Mysle jednak ze w miare zapelniania sie ulic suvami trend sie ten nieco odwroci a raczej bardziej wyrowna. Suv jest praktyczny, to prawda, ale zaden chocby najlepszy suv nie da tyle funu z jazdy co nisko zawieszone auto. Ogladalem calkiem niedawno test x4 m40i na torze i gosciu stwierdzil, ze jezdzi bardzo fajnie ale po chwili jazdy jednak ta wysoka pozycja jest denerwujaca. Idealnym rozwiazaniem jest miec 2 auta. Suv dla praktycznosci, cos bardziej sportowego dla funu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie kolega wyzej ma racje. Wystarczy poczytac fora amerykanskie lub pogadac z ludzmi ze stanow i szybko nasunie sie wniosek ze suvami w olbrzymiej wiekszosci jezdza gospodynie domowe a plec meska bardziej idzie w samochody sportowe, muscle cary lub limo czesto spod znaku AMG lub M, RS. U nas suvy to w miare nowosc dlatego sprzedaja sie jak swierze buleczki bo wyglada modnie w garazu i bardziej widac jak chocby najnowszy sedan. Oczywiscie tez nie nalezy zapominac o ich praktycznosci. Mysle jednak ze w miare zapelniania sie ulic suvami trend sie ten nieco odwroci a raczej bardziej wyrowna. Suv jest praktyczny, to prawda, ale zaden chocby najlepszy suv nie da tyle funu z jazdy co nisko zawieszone auto. Ogladalem calkiem niedawno test x4 m40i na torze i gosciu stwierdzil, ze jezdzi bardzo fajnie ale po chwili jazdy jednak ta wysoka pozycja jest denerwujaca. Idealnym rozwiazaniem jest miec 2 auta. Suv dla praktycznosci, cos bardziej sportowego dla funu.

 

Generalnie o to szło, ale w szczegółach się rozjechało:)

Nie chodziło mi o sportowe wersje, a druga sprawa, ze zależy od rynku. W Europie śr.wsch. i wsch. panuje cały czas trend, że trzeba pokazywać status. I SUVy bądą jeszcze długo szły, nawet mimo tego, że są zbędne w miastach. O praktyczności nie ma co mówić, wystarczy zobaczyć jak się spisują w centrach starych miast albo na parkingach w galeriach handlowych. Zdarza się, ze jest 20 minut ubawu. W mieście, którego nie wymienię na porządku dziennym jest stawanie na dwóch miejscach, albo na poszerzonych czy to dla niepełnosprawnych czy dla matek z dzieckiem. Płeć nie gra tu roli. Tak czy owak, będą się sprzedawać nawet takie ohydy jak GLE, którego zaprojektowali chyba w wytwórni Disneya, byle były widoczne.


Co zaś do, nazwijmy to, normalnych SUVów. Na zachodzie szał mija, w naszym regionie ludziom przechodzi na duże silniki. Bo nawet jak jest ośka, to jeździ i mówi całemu światu, że jest "terenówką". Kobiety zaś się nie znają więc nie pytają, dla nich ważny jest brand, kolor i podziw koleżanek.


Tak czy siak, 25d nie idzie tak dobrze, bo ludzie dochodzą do wniosku, że im 190KM wystarczy, będzie mniej palić i lepiej mieć kilkanaście koła w kieszeni. 18d z ośką to już w ogóle muł, ale będzie szedł i to nienajgorzej.

W Europie zach. się opamiętali bo uważają, że zapierniczać nie ma gdzie, kary są drakońśkie, podatki od emisji też więc ... Poza tym kopcenie i zapierniczanie są uważane za buractwo. O dziwo nie dotyczy to posiadaczy aut stricte sportowych jak np 911. Ale to inna grupa klientów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Androny Waść pleciesz z niepraktycznością SUVów w mieście. Kompaktowy SUV (np. X3) to idealny kompromis do miasta i spokojnej trasy (np. z dziećmi). Długość X3 G01 i serii 3 G20 jest praktycznie identyczne, więc o jakim utrudnieniach przy parkowaniu piszesz? Może takich, że X3 bezproblemowy wbije się na każdy krawężnik? :D
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Knktr na zaden wiekszy kraweznik sie nie wbije w porownaniu z sedanem bo ryzyko uszkodzenia alusow jest duze. Jedyny plus to przy parkowaniu prostopadlym mozna dziobem blizej podjechac bez ryzyka uszkodzenia zderzaka. No I plus to latwiejsze wsiadanie i wysiadanie wiec jak ktos wsiada do auta kilkanasice razy dziennie to jest to wygoda. Pisze to jako byly juz uzytkownik przez okolo 5 lat Suva. Ps zona porwala w Suvie 2 razy opone wjezdzajac na krawezniki no bo przeciez suv wiec na kraweznik mozna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

No, ale ja mam już drugiego suva, koła dwa kpl. 19" i 20", opony rozmiar oryginalny 245/45/19 i tył 275/40/19 lub 245/40/20 i 275/35/20 ( X3 F25 LCI), nie mam problemów z parkowaniem w mieście i jeszcze w życiu nie rozwaliłem opony na żadnym krawężniku, a często na nie wjeżdżam, więc argument z oponami i krawężnikami słaby :wink:

W aucie służbowym Audi A6, profil opon 35" i też opony cale. Styl jazdy???

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie SUV ma sens z napędem 4x4, bez niskoprofilowych opon i obniżanego zawieszenia - czyli tak jak go ktoś kiedyś wymyślił. Później zaczeły się "kombinacje" i obecnie spora część tych samochodów jest karykaturą pierwowzoru. Moim zdaniem jeżeli ktoś chce praktycznego suva - niech takiego kupi, jeżeli chce auto sportowe - tu również jest spory wybór.

Oczywiście im większe koło, tym lepiej samochód wygląda, jeździłem na niskoprofilówkach i również nigdy nie uszkodziłem opony, ale w SUVie lubię mieć "balon" i zero stresu na dziurach, krawężnikach itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Knktr na zaden wiekszy kraweznik sie nie wbije w porownaniu z sedanem bo ryzyko uszkodzenia alusow jest duze.

 

Chyba jak z rozpędu wjeżdżasz na ten krawężnik. Przy normalnym podjeżdżaniu nic się nie dzieje.

kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Androny Waść pleciesz z niepraktycznością SUVów w mieście. Kompaktowy SUV (np. X3) to idealny kompromis do miasta i spokojnej trasy (np. z dziećmi). Długość X3 G01 i serii 3 G20 jest praktycznie identyczne, więc o jakim utrudnieniach przy parkowaniu piszesz? Może takich, że X3 bezproblemowy wbije się na każdy krawężnik? :D

 

Tja...To popatrz jak zawodowa żona rzeźbi X5 na parkingu w galerii, albo pod przedszkolem w centrum miasta. Jest tak praktycznie, ze w pewne miejsca lepiej nie wjeżdżać. Pewnie, im mniejszy, tym łatwiej. Wyższy zawias jest lepszy na dziurska, których w mieście nie brakuje, torowiska itp. Już to też mówiłem, ale widoczność wbrew temu co się wydaje, bo siedzi się wyżej, nie jest wcale idealna. No może do przodu jest lepiej, ale już przednie ćwiartki nie do końca, w okolicach kół.

Najprościej, skądś wzięły się kamery 360. A nie każdy w nie inwestuje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

X5/X6 jest dużo większe od X3/X4 i dużo trudniej się tym manewruje. Lubię jeździć X6, ale na ciasnych osiedlowych uliczkach czy w śródmieściu jest to po prostu kobyła. X5/X6 ma komfort i premium feel, ale zwrotność i gibkość to już domena X3/X4.
kupię 540i E39 po lifcie, sedan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Póki co auto jest na dotarciu :) (ułożeniu) jeszcze 500 Km. Fajny dynamiczny silnik. Porównanie mam z Kią Sportage 185 KM bo taką wcześniej jeździłem. Cieszę się że wybrałem ten silnik. Była to najlepsza alternatywa między czterema a sześcioma cylindrami. Na 6 cylindrów szkoda było mi kasy a chciałem auto nowe a nie z rynku wtórnego. Co do innych aspektów to autko bardzo wygodna i nie żałuje że wybrałem zawieszenie komfortowe z 20” i runflatami jest odpowiednio twardo może nawet za twardo. W zawieszeniu M było by wg mnie jeszcze gorzej a tu chodzi o komfort a nie o pozbywanie się plomb a do adaptacyjnego nie miałem przekonania. Systemy wspomagania prowadzenia też są całkiem fajnym dodatkiem. To z mojej strony jeżeli masz pytania to wal śmiało.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.