Skocz do zawartości

Pytanie dotyczące DCT w F06/F13 M6


bakarnoma

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieję, że uzyskam wgląd od właścicieli M6 (lub innych M-DCT) na temat tego okrętu podwodnego.


Jestem na wczesnym etapie patrzenia na M6 jako wielofunkcyjny samochód do zabawy w dni powszednie (nazywanie go „codziennym” jest trochę naciągane, ponieważ pracuję w domu) i mam jedno pytanie dotyczące obsługi DCT wydaje się, że żadne wyszukiwanie w Internecie nie było w stanie rozwiązać.


Jestem kierowcą typu stickshift przez całe życie i będę utrzymywał skrzynię biegów w trybie ręcznym przez prawie 100% czasu. Chciałbym wiedzieć, jak radzi sobie ze spowolnieniem do zatrzymania na coś takiego jak czerwone światło. Czy muszę ręcznie zmniejszać biegi, gdy obroty staną się zbyt niskie, czy też istnieje sposób, aby ustawić bieg neutralny na ostatnią część procesu zwalniania i przejść od razu do pierwszego, gdy całkowicie się zatrzymam (lub drugiego, jeśli toczy się itp.)?


Nie ma za tym żadnego powodu związanego z oszczędnością paliwa ani kontrolą samochodu, po prostu wygoda. Za każdym razem, gdy prowadziłem auto w trybie ręcznym, denerwowało mnie to, że musiałem zmniejszać bieg... Gear. Za pomocą. Koło zębate. Wszystko. The. Droga. Do. Pierwszy. Wiem, że niektóre zautomatyzowane samochody z pojedynczym sprzęgłem w przeszłości miały możliwość pociągnięcia obu dźwigni zmiany biegów, aby włączyć bieg neutralny, ale nie jestem pewien, czy o to chodzi w DCT.


Przepraszamy za ścianę tekstu. Z góry dziękuję za wszelkie informacje, które możesz podać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie