Skocz do zawartości

BMW F12 awaryjne otwieranie bagażnika


Sileo

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


Bardzo nietypowy problem. Na zimę wyciągnąłem akumulator z bagażnika, odłączając wszystkie klemy i kable. Auto zamknąłem i czekałem, aż przyjdzie wiosna.

No i mam problem teraz. Po podłączeniu źródła zasilania pod maskę .. zero reakcji. Najprawbdopodbniej po odłączeniu aku z bagażnika został odłączony jakiś obwód (nie znam się).

Teraz sytuacja wygląda tak, nie wiem jak dostać się do bagażnika ... jest tunel na narty w tylnej kanapie ale jest on bardzo wąski i poza wsadzeniem jednej ręki do bagażnika długości ponad 1m nie można uzyskać realnej możliwości otworzenia bagażnika.


Teraz pytania :

1. Czy ktoś wie jak rozkręcić tylną kanapę w 6 cabrio ?

2. Czy da się otworzyć bagażnik z zewnątrz bez zasilania ? starałem się szukać jakiegoś dojścia ale pod znaczkiem BMW jest jedynie kamera cofania. Można coś rozebrać, rozkręcić ?

3. Czy ktoś zna inny sposób otwarcia w opisanym wyżej przypadku.



Pozdrawiam



UPDATE :

Rozebranie tylnej kanapy nic nie dało jestem tak zabudowana (głównie system roll over), że pozostaje albo rozcięcie klapy bagażnika i zakup nowej + malowanie lub zastanawiam się nad siłowymi oderwaniu lampy, która jest w klapie bagażnika i próbę manualnego otwarcia zamka :mad2: pytanie czy ktoś może potwierdzić, moją tezę, iż brak prądu jest spowodowany odłączeniem układu kabli od akumulatora ?


UPDATE 2.0



Ktoś mi powie ocb na tym filmiku ? Wiem, że otwierają tak samo jak mój samochód jest zamknięty. Pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mi powie ocb na tym filmiku ?

 

Ja już nawet spojrzał zamiast ciebie ten filmik, który ci dał.

Co tam jest niezrozumiałego ?

No a jeśli nic nie jest jasne , to zapłać pieniądze elektryku i tyle.