Skocz do zawartości

Schemat elektryczny 4,4 V8 N63B44A


Bartek1255

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

Potrzebuje schemat elektryczny do skrzyni biegòw, robiona była przekładka silnika i kostka okrągła nie pasowala, mechanik kretyn obciął kostek ze starej wiązki i chciał przełożyć do nowej, nie pomyślał że w środku są takie same kable kolorystcznie, w taki oto sposób mamy 8 kabli can obciętych i trzeba je polaczyc, ktoś. Pomoże ? Place złotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Opiszę ci numery pinów oraz kolory przewodów. Jest jeden problem , w schemacie są dwa żółte kable.

Daj znać czy kolory przewodów zgadzają się u ciebie....

- pin nr.3 , kol.przewodu żółty PT_CAN2L

- pin nr.4 , kol.przewodu czarno - biały

- pin nr.5 , kol.przewodu czarno - niebieski

- pin nr.6 , kol.przewodu żółty PT_CAN_L

- pin nr.9 , kol.przewodu zielony

- pin nr.13 , kol.przewodu czerwony , zasilanie zabezpieczone bezpiecznikiem F63.........10A

- pin nr.14 , kol.przewodu brązowy


Zobaczę co da się zrobić aby potwierdzić/określić , który żółty przewód jest z pinu 3 i 6



Ps.

Dobra znalazłem...

Na początku musisz dokopać się do kości elektrycznych , które znajdują się w komorze silnika , przy podszybiu , po stronie pasażera. Jak dobrze kojarzę to pod nimi jest wiatrak klimatyzacji.

Kość która cię interesuje ( stojąc przed otwartą maską ) jest pierwsza z lewej strony plastikowej obudowy .

Kość jest 12 pinowa , oznaczona na schemacie X13*3B.

W tej kości interesują cię piny 8 i 10

Najlepiej wziąć miernik elektryczny i sprawdzić rezystancję ???

- pin nr. 8 odpowiada pin.nr 6 w okrągłej kości ASB

- pin nr. 10 odpowiada pin.nr.3 w okrągłej kości ASB.

Są pewne niejasności w schematach elektrycznych jeśli chodzi o kolory przewodów , które wchodzą do kości elektrycznej 12 pinowej ( podszybie )

Na jednym ze schematów przewody są żółte . Na drugim schemacie przewód żółty pin.nr.10 ( kość przy podszybiu ) zmienia kolor na zielony.


Powodzenia.... :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki panowie kable polutowane skrzynia działa zmienia biegi, brak błędów…

Natomiast mam problem z rozdzielaczem, w czasie jazdy szarpie tak jakby zbieżność byla rozjechana na maksa, dopiero po wyrzuceniu info „awaria napędu 4x4” da się jakoś jechać… mam dość tego samochodu

Spotkał ktoś się kiedyś z czymś takim ?

Dodam ze zbieżność ustawiona dzisiaj dla pewności i dalej to samo, jak wyłącze trakcie tez jest lepiej do pierwszego zatrzymania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.