Skocz do zawartości

Skrzypiące zawieszenie M pakietowe.


Lukasmat

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś trochę popadało i zacząłem znowu słyszeć takie same skrzypienie przy pokonywaniu garbów. Znowu to samo. Poczekam aż będzie sucho i jeszcze raz pojadę na drogę "testową".

Jedyny plus to fajne podejście mistrza serwisu, który nie zbywa klienta a sam chce sprawdzić co to jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys miałem przypadek że przy wymianie termostatu ulało sie troche płynu na gumy stabilizatora. Po wyjechaniu na spiącego policjanta od razu pojawiał sie hałas. Bez wymiany cieżko bylo potwierdzic że nagle taka guma zaczela piszczec. Zasugeruj może mistrzowi zeby zwrócił 2x uwage na te gumy.


Przed zalaniem gumy nigdy nie halasowały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wskazówkę. Nie wiem czy to ten przypadek, ponieważ wszystko się zaczęło w sumie bez żadnego grzebania przy aucie. Najpierw było bardzo słabe skrzypienie a potem coraz mocniej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez obstawiam gumy na stabilizatorze, podobny przypadek miałem w superbie 3 przy przejeździe przez progi skrzypiało. I to był problem w wielu autach z początku produkcji. Użytkownicy ratowali się wymiana gum z audi rs3 i problem ustępował. Wiem, że nie ma co porównywać skody do bmw, ale mówię tu o doświadczeniach :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dokladnie, przy przebiegu 30k byly gumki do wymiany.


Co do zawieszania dodam jako ciekawostke. M sport auto z ddc to przy ustawieniu geometri wybieraja auto z zawieszeniem m sport. Wiec charakterystyke m sport musi jakas posiadac, rowniez wysokosc do jazdy jest jak przy normalnym m sport zawieszeniu.


Przymierzam sie do wymiany aprezyn na twardsze bo na komforcie z ddc to auto plywa az za bardzo. A tryb sport moglby byc troche twardszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wymienili wahacze wzdłużne i to nic nie pomogło. Przez 3 dni tak jakby było lepiej ale to chyba tylko siła sugestii.

Jak wrócę to będę ich cisnąć na wymianę właśnie stabilizatora bo to też F10 było częste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 rok później...

Wracając do tematu. Jak po wymianie amortyzatora, czy w końcu pomogło?

Mam bardzo podobny objaw. Skrzypienie przy przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności. Przy odprężeniu, zjeździe mam skrzypnięcie. Borykam się z tym w zasadzie od kiedy mam samochód, czyli 2016.

Mam standardowe zawieszenie. Wymieniłem w tym czasie stabilizator, łożyska hydro-te największe tuleje, ostatnio wahacze poprzeczne dolne, oczywiście wszystko nowe Lamforder. Niestety to nie to, skrzypi dalej.

Na płycie podłogowej nic nie wychodzi, amorki sprawność 76%. Samochód jeździ bardzo dobrze, nie wiem już co może być przyczyną. Jakieś doświadczenia, pomysły, bo zostają w zasadzie znów w cienko amortyzatory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie ruszałem tematu. Zwlekam z wymianą tych amorków. Jeździ sie dobrze i normalnie. Skrzypnięcia ciągle występują ale nie wiem co gorsze to, czy wymiana amorków. Nie zauwazyłem postępujacej degradacji jakosci amortyzowania czy pogorszenia się właściwości trakcyjnych więc temat chwilowo mam uśpiony.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.