Skocz do zawartości

G30 - RABATY tylko z salonu POLSKA i dodatki


Nermak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 779
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
@autopark odnosnie G30 i liftu to zalezy jak na to patrzec. Wiekszego rabatu na g30 przed liftem juz raczej nie dostanie, a swieze modele rabaty beda mialy minimalne. Lift zapewne niewiele zmieni a jednak kilkadziesiat kilo w kieszeni jesli komus nie zalezy na najnowszym modelu. Ja np jakbym planowal brac takie 530 i czy 520d po lifcie to wzialbym 540 przed liftem z takim rabatem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
@baster jedynie co Ci moge poradzic to nie kupuj auta rabatem. Na x3 mozesz teraz dostac 25% rabatu takze na G30 to nie jest duzo wiecej. X3 jest sporo mlodszym autem na rynku i to suv ktory nieco lepiej trzyma wartosc takze finansowo wyjdzie na to samo wiec wybierz to co naprawde sie Tobie podoba, co sprawi Ci radosc i czego potrzebujesz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@baster jedynie co Ci moge poradzic to nie kupuj auta rabatem. Na x3 mozesz teraz dostac 25% rabatu takze na G30 to nie jest duzo wiecej. X3 jest sporo mlodszym autem na rynku i to suv ktory nieco lepiej trzyma wartosc takze finansowo wyjdzie na to samo wiec wybierz to co naprawde sie Tobie podoba, co sprawi Ci radosc i czego potrzebujesz.

 


nie wiem jak x3 ale mnie wyceniali x4 i warunki były sporo gorsze niż na g30 jeśli chodzi o rezydual


x3 tez wg mnie się średnio drogi trzyma i jest mniej wygodne i gorzej wykonane bo to jednak na bazie trojki auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

@Michael1916 zapewne nie jest to prosta sprawa chociaz biorac pod uwage jak wiele rzeczy sie standaryzuje i wkladanych jest tych samych to wcale nie musialo by byc tych elementow az tak wiele do zmiany ale ja sie nie znam zupelnie na temacie wiec moze wypowiedzialby sie ktos kto sie na tym temacie zna. zapewne miedzy 30i a 50i zmiany to poil auta o ile 30i->40i moze niekoniecznie bo to bardzo podobne silniki.


p.s. odnosnie dobrze wyposazonego g30 za 210K to niemozliwe ale tak srednio wyposazone to jak kolega dobrze poszuka to znajdzie. Pytanie co dla kogo znaczy dobrze wyposazone....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dobrze wyposażone G30 kosztuje ponad 400tys. zł, a bardzo dobrze wyposażone ponad 500tys. zł. Niestety, większość Beemek (zwłaszcza z polskich salonów) to golasy albo średnio wyposażone auta (jak na możliwości BMW). No bo umówmy się, motor 2L, skóry, nawigacja, automat to żadne wyposażenie. Takie rzeczy można mieć w Skodzie Fabii lub Fiacie Bravo. Prawdziwe wyposażenie zaczyna się kiedy mówimy o wentylowanych fotelach z masażem, Night Vision, audio typu Bowers&Wilkins, zdalnym parkowaniu, pilocie z wyświetlaczem, Webasto, perfumowaniu i jonizowaniu powietrza z klimatyzacji, aktywnym układzie kierowniczym ze skrętna tylną osią, aktywnym zawieszeniu, sportowych hamulcach M, światłach typu adaptive LED, desce obszytej skórą itp. itd. Jednym słowem o czymś czego w innych samochodach nie będzie nawet za dopłatą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większość (albo i wszystkie) te opcje są dostępne np. w Passacie. Dwie (niewymienione) tylko w 4-5 markach premium. I nie jest to perfumowanie powietrza ani deska obszyta skórą. Ale co kto lubi.

 

Dokładnie. Jeśli dalej ktoś myśli, że wydając na G30 400-500k to będzie to czego inni nie mają to się grubo myli. Wiele marek oferuje to samo. Nie mają jednie silników powyżej 2.0l. Dla jednych to jest kluczowa sprawa a dla innych nie. I tak w mieście stoi się w tym samym korku a wiele osób użytkuje swoje samochody tylko w mieście.

Oczywiście to, że inny producent oferuje ten sam gadżet nie oznacza, że jest on taki sam. Juz pisałem na przykładzie Peugeota 3008. Ma niby kamerę 360st. Wszystko fajnie na papierze wygląda a w rzeczywistości okazuję się, że kamer jest tylko 2 i są niskiej rozdzielczości. Mają szeroki kąt powodując zniekształcenia obrazu w dużym stopniu. Dla mnie nawet startu do tych z G30 one nie mają.

Ale na przykład masaże w 3008 są moim zdaniem lepsze. Czuć, że masuja a nie jak w G30 tylko "głaszczą". Dodatek też w 3008 nie kosztuje tak dużo jak w G30 więc jest to znacznie lepszy gadżet w relacji jakość/cena.

Już wielokrotnie to zostało powiedziane. Dzisiaj średniaki juz nie odstają tak bardzo od premium jak kiedyś. Oczywiście G30 w porównaniu do czy to Passata czy podobnych będzie dalej się lepiej prowadzić (pomijam stabilność przy wietrze) i sprawiać więcej frajdy ale przepaść już sie mocno zmniejszyła na korzyść średniaków. Można sobie wmawiać, że wydałem 450k na G30 to jestem "Bogiem" na ulicy ale jest to dalekie od prawdy jesli rozumiecie co mam na myśli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba trochę przesadzacie... złożyłem sobie 3 lata temu Passata 240KM za 210 tys.... miał prawie wszystko... oraz BMW F30 za 245 miał trochę mniej, ale niewiele... Rabat na passata 10 tys niezleżenie jak jest drogi, a na BWM 20%.... BMW wyszła mi kilka tys. taniej i dlatego nią jeżdżę...


Skonfigurowałem sobie wczoraj 530i prawie ze wszystkim i wyszła mi 360 tys... przy rabacie 28% wychodzi 259 tys.... (z przeglądami w cenie). Arteon wyjdzie ze 230 tys, po rabacie 220 tys..


Przejedźcie się jednym i drugim... a prawdę powiedziawszy do Passata można porównać serię 3 G20, która z prawie wszystkim 330ix wychodzi mi 220 tys po rabacie 20%.... też proponuję jazdę próbną...


Jak złapiecie za koło kierownicy, to już czuć dużą różnicę...


Jest trochę drożej, ale bez przesady... VW bardzo podrożał w ostatnich czasach, a rabaty ma słabe jak zawsze....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele lat temu różnica w cenie i jakości (pod każdym względem) między jedynym wówczas premium jakim był Mercedes a jakimś np. francuzem była kolosalna. Dziś to się bardzo zbliżyło, wręcz jest na odwrót, jak z ww G20 i Passatem. Trzeba nie mieć pojęcia aby za np. 200 tys. kupić VW zamiast BMW.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Według mnie także g30 to jednak klasa wyżej No ale w dzisiejszych czasach to dużo od wyposażenia zależy. X4 nowa mam okazje od czasu do czasu jeździć i np oświetlenie ulicy wokół samochodu dużo nowocześniej dostojniej jednak jest w x4. Z tym rezydualem to ciekawe co napisałeś bo jednak mimo wszystko dzisiaj suvy są w modzie i trzymają wartość nieco lepiej. Jako ciekawostkę napisze ze ostatnio rozmawiałem ze znajomym co kupił hyundaia ix35 dziewięcioletniego w cenie 45k a pamietam jak dzis jak nowe one wtedy kosztowały około 95 tysięcy. To się dopiero nazywa trzymanie wartosci :D :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba trochę przesadzacie... złożyłem sobie 3 lata temu Passata 240KM za 210 tys.... miał prawie wszystko... oraz BMW F30 za 245 miał trochę mniej, ale niewiele... Rabat na passata 10 tys niezleżenie jak jest drogi, a na BWM 20%.... BMW wyszła mi kilka tys. taniej i dlatego nią jeżdżę...


Skonfigurowałem sobie wczoraj 530i prawie ze wszystkim i wyszła mi 360 tys... przy rabacie 28% wychodzi 259 tys.... (z przeglądami w cenie). Arteon wyjdzie ze 230 tys, po rabacie 220 tys..


Przejedźcie się jednym i drugim... a prawdę powiedziawszy do Passata można porównać serię 3 G20, która z prawie wszystkim 330ix wychodzi mi 220 tys po rabacie 20%.... też proponuję jazdę próbną...


Jak złapiecie za koło kierownicy, to już czuć dużą różnicę...


Jest trochę drożej, ale bez przesady... VW bardzo podrożał w ostatnich czasach, a rabaty ma słabe jak zawsze....

dawno nie odwiedzałem VW, ale skoro piszesz że jak zawsze to mniemam że te 3-5 lat temu było tak samo, a wówczas uzyskać rabat na poziomie 10-15% to nie był żaden wyczyn, 10 często dostawało się na starcie, a można było uzyskać przekraczający 20% więc, jednak to chyba bajki z tymi max 10 ale tys. Bo np na jakiś wyprzedażach było fakt 10 tys ale to dodatkowo do rabatu który niezależnie dostawałeś. Ja np na auto do produkcji miałem ponad 50 tys rabatu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem tylko po co prowadzenie Passata porównywać do BMW 3... wiadomo, ze trójka prowadzi się jak marzenie. Jednak ja mam dwójkę dzieci i 192 wzrostu. Wiec przejechałem się G30 za 300tys na biednej wersji 520D i Arteonem 240PS na max opcji za 230 po rabatach i podpisałem umowę na Arteona. Jestem fanbojem BMW od dziecka - miałem E32 735i, E39 540i, F30 328i i kilka innych i już drugi raz wybrałem po jazdach inną markę. Jakbym miał 500 tys. to na 100% kupiłbym G30, ale nie w wersji bieda edition z dwulitrowym dieslem. Nie ma tutaj frajdy z jazdy prócz lansu, że mam BMW. Używki nie biorę pod uwagę. Arteon prowadzi się naprawdę super, bajery urozmaicają jazdę, masaż, indukcyjne ładowanie itp wszystko za ten pieniądz mamy i powiem, ze elegancko reaguje na ruchy kierownicą, jest naprawdę bardzo skrętny. Zreszta jeździłem Passatem i tez złego słowa nie powiem. W tych czasach VW to nie to samo co Golf 3. Także do zobaczenia znów za dwa lata ;-) P.S Szyby dźwiękoszczelne i nie wiem czy G30 nie pozazdrości ciszy w środku. Kiedyś zmierzę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Większość (albo i wszystkie) te opcje są dostępne np. w Passacie. Dwie (niewymienione) tylko w 4-5 markach premium. I nie jest to perfumowanie powietrza ani deska obszyta skórą. Ale co kto lubi.

 

Dokładnie. Jeśli dalej ktoś myśli, że wydając na G30 400-500k to będzie to czego inni nie mają to się grubo myli. Wiele marek oferuje to samo. Nie mają jednie silników powyżej 2.0l. Dla jednych to jest kluczowa sprawa a dla innych nie. I tak w mieście stoi się w tym samym korku a wiele osób użytkuje swoje samochody tylko w mieście.

 

Miałem już wcześniej odpisać, ale do teraz brzuch mnie boli od śmiechu, który został wywołany po przeczytaniu tych banialuk. Oczywiście każdy robi jak uważa, ale proszę - nie przekonujcie innych na siłę, że "i tak każdy stoi w korkach" albo, że "w Skodzie czy Peugeocie można mieć to samo", bo aż słabo się robi od takich bzdur. Tak się składa, że miałem Peugeota 407 i 508, więc akurat z Peugeotami (i to w topowych wersjach) mam porównanie - to nie są samochody na polskie drogi i nigdy więcej nie wrócę do tej marki. Co chwilę (i to dosłownie) trzeba było coś robić w zawieszeniu i nie mam na myśli pierdoły typu sworzeń tylko raczej wahacz. Podobnie z elektroniką. A jakość wykończenia to już w ogóle przepaść w stosunku do BMW. Skoda - w zasadzie to samo, plastik, plastik, plastik i tandeta i mówię o Superbie w wersji L&K. Jedynie zawieszenia mają lepsze niż Peugeot przy czym rewelacji też nie uświadczysz. W stosunku do BMW - przepaść.


Kolejna sprawa - nie usprawiedliwiajcie swoich januszowo-biznesowych wyborów silnika od kosiarki tym, że i tak każdy stoi w korkach - nawet ten z V8 pod maską. Ja np. nie stoję w korkach i chyba w ogóle bym nie kupował samochodu gdybym miał marnować życie na stanie w korku i trucie się spalinami. Nawet w mieście, a tym bardziej na trasie 2L vs 3L czy 4.4L to kolejna przepaść. Zarówno w osiągach, jak i w kulturze pracy czy brzmieniu. Można powiedzieć, że każdy dostaje to za co zapłacił, więc naprawdę nie przekonasz mnie, że dokonałem złego wyboru i to Twój wybór jest "lepszy". Nie jest. To samo dotyczy każdego innego produktu - im więcej zapłacisz tym więcej dostaniesz.


Ostatnio widziałem jakąś reklamę Tuarega - producent chwalił się jaki to bezpieczny samochód, bo właśnie wprowadzili do niego Night Vision, och, ach. Sorry, ale BMW już to miało choćby w modelu E60, które jak wiemy dzisiaj jest już zabytkiem. Było to ponad 15 lat temu, więc proszę, nie podawajcie przykładu Wieśwagena, bo to jest marka opóźniona w stosunku do BMW właśnie o jakieś 15 lat. No, ale dalej myślcie, że za połowę ceny można mieć "to samo". W zasadzie nie ma o czym rozmawiać jeśli ktoś ma takie podejście, bo on pewnie będzie również sądził, że po co kupować telewizor za 10k, skoro za 2k można mieć "to samo". No cóż, jak ktoś się zna choć odrobinę na sprawach technicznych to wie jak piramidalna jest to bzdura i nawet ślepy zauważy kolosalną różnicę w jakości obrazu kiedy postawimy takie dwa telewizory obok siebie. To samo z samochodami. Ile razy tu czytałem, że G30 to słabe auto i że ktoś już nie kupi więcej BMW. Bierzecie za garść drobniaków jakieś bieda wersje ze stocku, a potem narzekacie. Nie dziwię się. Gdybym wziął 520d czy 530i bez nawet połowy tego co można mieć na pokładzie pewnie też bym nie był zadowolony z takiego samochodu. Bo w markach premium właśnie tu jest przewaga, że jak zapłacisz to możesz mieć niemal wszystko. A to całkowicie zmienia postrzeganie samochodu. Nawet głupie fotele potrafią zmienić komfort jazdy - mam na myśli zwykłe fotele i Komforty. I tak można by było napisać o każdym jednym elemencie wyposażenia.


Morał: Ja np. gdybym mógł/chciał wydać więcej na samochód to bym wziął przykładowo Bentleya i nie opowiadał bzdur, że po co kupować Bentleya skoro w Peugeocie 508 można mieć to samo. Bo naprawdę, od tego typu teorii aż brzuch boli ze śmiechu. I nie chodzi o bycie bogiem, bo dzisiaj coraz mniej osób wierzy w jakiegokolwiek boga (i dobrze). Chodzi o to, że jeśli chcesz mieć frajdę z jazdy to musisz zapłacić. Innej drogi na skróty nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wszystko zgoda poza jedna drobna uwaga. W touraegu można mieć dużo lepszy motor niż ten co ty masz pod maska, BMW takiego niestety nie posiada a cena od takiego auta niemodstaje a nawet przewyższa cenę od w podobnej klasie BMW także touareg nie jest trafionym przykładem :D :D :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@s0nar dalej masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. 3/4 Twojej wypowiedzi to jakieś "banialuki" jak to określiłeś nie na temat. Widzę, że masz podejście BMW albo śmierć i tyle. Myślisz, ze wystarczy wziąć 540i i już będzie dobrze. My tu piszemy o gadżetach a nie o silniku. Nikt nie psioczy na G30 tylko pokazuje jak jest na rynku samochodów. Chyba jednak mało liznąłeś tej motoryzacji albo masz klapki na oczach. Rozbolał mnie brzuch. Odechciało mi sie pisać. Dalej żyj przeświadczeniem jakim to jesteś kozakiem w swoim 540i i nic nie ma startu do Twojej G30 a już tym bardziej coś z niższej półki. :duh:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


dawno nie odwiedzałem VW, ale skoro piszesz że jak zawsze to mniemam że te 3-5 lat temu było tak samo, a wówczas uzyskać rabat na poziomie 10-15% to nie był żaden wyczyn, 10 często dostawało się na starcie, a można było uzyskać przekraczający 20% więc, jednak to chyba bajki z tymi max 10 ale tys. Bo np na jakiś wyprzedażach było fakt 10 tys ale to dodatkowo do rabatu który niezależnie dostawałeś. Ja np na auto do produkcji miałem ponad 50 tys rabatu.

 

Bylem wtedy osobiście w 3 salonach w Warszawie... być może mieli takie ustalenia, a być może trafiłem na cienkich handlowców... co nie jest niemożliwe z perspektywy czasu...

Tylko ja mówię o aucie zamawianym z fabryki, bo nie było nic zbliżonego na stoku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.