Skocz do zawartości

BMW Premium Selection


Agorowicz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, planuję kupić X15 F15 w ramach BMW Premium Selection i mam kilka pytań:

1) Dają gwarancję na elementy mechaniczne i elektroniczne na 24 miesiące - czy wszystkie przeglądy i wymiany eksploatacyjne muszę robić w ASO? Jak tak to jaki jest przybliżony koszt?

2) Czy te auta są w naprawdę dobrym stanie, czy jest ryzyko że jednak się kupi szrota?

3) Jeśli ktoś kupił w ramach tego programu nawet inny model, niech się podzieli wrażeniami :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Czy czytałeś warunki BMW Premium Selection (BPS)? Jeśli nie, to poproś sprzedawcę o udostępenienie Ci dokładnego OWU.

Ta gwarancja działa trochę inaczej niż standardowa gwarancja.


2. Obowiązki kupującego po wystąpieniu wady objętej gwarancją:

a) niezwłoczne zgłoszenie roszczenia sprzedającemu/dealerowi przed wykonaniem naprawy;

b) dostarczenie pojazdu do sprzedawcy/dealera lub za jego zgodą do autoryzowanego warsztatu dealera BMW w celu naprawy lub oceny technicznej;

c) koordynacja roszczenia gwarancyjnego i niezbędnych napraw z dealerem BMW;

d) po zgłoszeniu roszczenia gwarancyjnego i wydaniu numeru roszczenia - przedstawienie sprzedawcy/dealerowi faktury za naprawę lub przedstawienie

kosztorysu w terminie jednego miesiąca od daty wystawienia faktury, jeżeli naprawa jest wykonywania nie przez sprzedającego/dealera gwaranta lecz inny

autoryzowany warsztat BMW;

e) dostarczenie informacji niezbędnych do ustalenia wysokości roszczenia;

f) wyrażenie zgody na kontrolę uszkodzonego elementu w dowolnym momencie;

g) udostępnienie części zamiennej na żądanie, jeżeli naprawa jest wykonywania nie przez sprzedającego/dealera gwaranta lecz inny autoryzowany warsztat

BMW;

h) dostarczenie na żądanie pisemnego zawiadomienia o roszczeniu;

i) przedstawienie i przedłożenie na żądanie oryginalnych potwierdzeń wykonanych prac serwisowych, jeżeli naprawa jest wykonywania nie przez

sprzedającego/dealera gwaranta lecz inny autoryzowany warsztat BMW;

j) minimalizacja szkody, o ile to możliwe;

k) przestrzeganie instrukcji sprzedawcy i dealera.


Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji istnieją wyłącznie w stosunku do sprzedawcy/dealera. Naprawy należy przeprowadzać w autoryzowanych

warsztatach dealerskich BMW.

W celu zgłoszenia roszczenia z gwarancji skontaktuj się z dealerem BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.