Skocz do zawartości

PYTANIE dotyczące budowy silnika M52


merigobe4

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, obecnie mam M52B20 i chociaż byłoby O wiele łatwiej po prostu zamienić go na M50 / 52/54 B25 / 28/30, radzę tego nie robić. Biorą tutaj modyfikacje dość ściśle, więc próbuję znaleźć inne sposoby aktualizacji, które są praktycznie niewidoczne.


Chciałbym też zwiększyć średnicę i skok. Udar jest oczywiście wykonalny, ale mam wątpliwości, czy go znudzić. Więc obecnie ma otwór 800 mm, a wszystkie większe silniki mają 84 mm. Pytanie brzmi, czy można go wywiercić do tego rozmiaru ORAZ zachować bezpieczną / taką samą szerokość ścianki cylindra jak magazyn.


Więc gdybym miał go przewiercić do 84 mm, czy skończyłbym z taką samą grubością ścianki cylindra, jak gdyby był to zwykły B25? (Wynika z tego, że B20 faktycznie ma grubsze ścianki tylko z powodu użycia tego samego odlewu) Coś jak pytanie, czy użyli tego samego odlewu dla B20 co B25?


W przeciwnym razie plan byłby taki, aby go zanurzyć, zrobić z niego obijacz i użyć tulei M54 (żelazo zamiast nikasil), pierścieni olejowych M50 / 52 itp. Użyj tego, co najlepsze ze wszystkich 3 światów.


Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.