Skocz do zawartości

Regularna wymiana oleju silnikowego - warto? Badania naukowe


Wo-luck

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry,


jeżdżę BMW E60 od blisko 10 lat. Jestem zadowolonym użytkownikiem, natomiast od samego początku miałem zagwozdki z olejem silnikowym. Zlewałem ze skrzyni więcej (około 10l) niż wlewałem (około 5.5l). Zacząłem robić specjalistyczne badania i okazało się, że przedostaje się niespalony olej napędowy do komory smarowania. Sytuacja uległa diametralnej zmianie gdy zacząłem używać oleju innej marki. I tak zaczęła się moja przygoda z olejami silnikowymi. Na chwilę obecną zajmuję się zawodowo oceną właściwości olejów silnikowych w trakcie eksploatacji.


Zwracam się do Was z ogromną prośbą - podzielcie się ze mną Waszymi nawykami w tym obszarze - troska o silnik samochodu wyrażona wyborem marki oleju silnikowego, czasem jego eksploatacji itd.


Przygotowałem w tym celu specjalną ankietę - wśród osób które wypełnią (jeśli uda mi się uzbierać min 200 ankiet) rozlosuję 3 upominki (3 vochery na stacje ORLEN, każdy o wartości 100 zł).


LINK DO ANKIETY - https://uek.experior.ehost.pl/index.php/576162?lang=pl


O wynikach moich poprzednich badań możecie poczytać w sieci (m.in. tutaj - https://eber.uek.krakow.pl/index.php/eber/issue/view/30 , trzecia pozycja od dołu).



Będę bardzo wdzięczny za pomoc w rozwoju polskiej nauki.



Pozdrawiam serdecznie,

Artur Wolak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie