Skocz do zawartości

Firmy sprowadzjące auta z Nimiec na zamowienie


Myrtenius

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

szczerze?

ASO niemieckie - email, telefon sam rozmawiasz po angielsku, niemiecku często też po polsku...

po tym umawiasz się na jazdę próbną, jak pasuje to rezerwujesz, resztę załatwiasz pocztowo... przyjeżdżasz po auto (nawet z własnymi blachami).

dasz radę samemu ogarnąć.

wada - często odrobinę drożej niż w małych komisach

zalety - auta sprawdzone, jeśli wypadkowe to jest to wiadome, po przeglądzie itd...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale chyba są ludzie z ktorymi mozna jechac po auto do niemiec, tak? Wkoncu jakos ludzie jezdzą po te auta, i kogos do tlumaczenia musza miec :D :D

 

Masz rację, "jakoś jeżdżą".


A potem lament i posty na forum: "jestem nowym użytkownikiem BMW, ktore kupiłem 2 tyg. temu. Mam taki problem, że..."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak ktoś w Polsce kupuje nowe auto np. w leasing to myślisz, że serwisuje w garażu u Wieśka ? Po leasingu najczęściej samochód idzie na sprzedaż...

 

Właśnie po leasingu czy po gwarancji ludzie serwisują BMW w garażu u Wieśka.

Po leasingu sprzedaja bo najczesciej biora nastepny ...w leasingu. Tylko glupiec robilby serwis poza ASO...

Po to, zeby obnizyc wartosc sprzedawanego auta ???

Myslisz, ze ktos kogos kto placi co miesiac rate leasingowa 3-4 tys. nie bedzie stac na serwis w ASO i bedzie szukal watpliwych oszczednosci ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko glupiec robilby serwis poza ASO...

Po to, zeby obnizyc wartosc sprzedawanego auta ???

Myslisz, ze ktos kogos kto placi co miesiac rate leasingowa 3-4 tys. nie bedzie stac na serwis w ASO i bedzie szukal watpliwych oszczednosci ?

 

IDEALNIE to napisałeś !!!


Serwis poza ASO robi 90 % użytkowników BMW... znam wielu takich osobiście. Użytkowników serii 4, 5, 6, 7, X, M.... i nie myślę, wiem to.

Wsiadasz do nowego auta takiego kogoś a na konsoli "choinka", świecą się wszystkie kolory jakie tylko mogą być, głównie czerwone.

Pytasz "co to", dostajesz odpowiedź, że "trzeba zrobić TO, TO i tamto ale to za dużo kosztuje" i zaczyna się wydzwanianie i kombinowanie co można zrobić poza ASO żeby tylko później nie było problemów z gwarancją i żeby właśnie nie OBNIŻYĆ WARTOŚCI SPRZEDAWANEGO AUTA.


i... potem chcesz kupić samochód od kogoś takiego, niby nowy, 2-3 letni, serwisowany a prawda jest zupełnie inna! :duh:


To, że ktoś ma ratę leasingu 3-4 lub więcej tys., którą wrzuci w koszty nie oznacza, że nie ma dla niego problemu z wydaniem kwoty "x" na serwis.

Oczywiście Twoje pytanie jest bardzo logiczne i też (niestety) obnażające użytkowników BMW w PL.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko glupiec robilby serwis poza ASO...

Po to, zeby obnizyc wartosc sprzedawanego auta ???

Myslisz, ze ktos kogos kto placi co miesiac rate leasingowa 3-4 tys. nie bedzie stac na serwis w ASO i bedzie szukal watpliwych oszczednosci ?

 

IDEALNIE to napisałeś !!!


Serwis poza ASO robi 90 % użytkowników BMW... znam wielu takich osobiście. Użytkowników serii 4, 5, 6, 7, X, M.... i nie myślę, wiem to.

Wsiadasz do nowego auta takiego kogoś a na konsoli "choinka", świecą się wszystkie kolory jakie tylko mogą być, głównie czerwone.

Pytasz "co to", dostajesz odpowiedź, że "trzeba zrobić TO, TO i tamto ale to za dużo kosztuje" i zaczyna się wydzwanianie i kombinowanie co można zrobić poza ASO żeby tylko później nie było problemów z gwarancją i żeby właśnie nie OBNIŻYĆ WARTOŚCI SPRZEDAWANEGO AUTA.


i... potem chcesz kupić samochód od kogoś takiego, niby nowy, 2-3 letni, serwisowany a prawda jest zupełnie inna! :duh:


To, że ktoś ma ratę leasingu 3-4 lub więcej tys., którą wrzuci w koszty nie oznacza, że nie ma dla niego problemu z wydaniem kwoty "x" na serwis.

Oczywiście Twoje pytanie jest bardzo logiczne i też (niestety) obnażające użytkowników BMW w PL.

 

Mysle jednak, ze sie mylisz..., bo leasing trwa srednio od 3-5 lat czyli w realu tyle co gwarancja (wiekszosc leasingujacych przedluza gwarancje stosownie do okresu leasingowania), wiec po co ktos mialby szukac serwisu poza ASO ???

A tak na marginesie, to serwis wrzucasz w koszty podobnie jak sama rate leasingowa, wiec to taki sam problem z wydawaniem kasy jak sama rata leasingowa...


A wracajac do tematu to wlasnie moja polemika ma zwiazek z pytaniem dlaczego auto po leasingu z Niemiec a nie z Polski skoro w obu przypadkach mozna miec auto z historia serwisowania tylko w ASO ?

Wiara w to, ze Niemiec sprzeda taniej, ponizej wartosci ...bo glupi ?

Czy moze Polak glupi bo serwisuje auto na gwarancji poza ASO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko dlatego ze tam po prostu jest w czym wybrac :D bo tak samo w niemczech jak i w kazdym innnym kraju ludzie serwisuja... chodzi tylko o wiekszy wybor, jesli ktos chce z wybranym kolorem, fotelami, wyposazeniem, i przebiegiem, to mysle ze dlatego tam lepiej szukac
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo tak samo w niemczech jak i w kazdym innnym kraju ludzie serwisuja...

 


:duh:


Wierz mi, że ludzie w ogóle nie serwisują aut jeśli nie wymaga tego gwarancja.

Mrzonki o tym, że tam ludzie mają pieniądze więc stać ich na serwis jest wymyślonym czymś przez handlarzy aby mieć zbyt dla naiwnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemcy, to zdecydowanie większy rynek motoryzacyjny.

 

Pewnie, że większy rynek gdyż niemiec wymienia auto na nowe zamiast pchać się w serwis.

To czego niemiec już nie chce i traktuje jak szrot bierzemy to MY wmawiając bzdury jak to "płakał jak sprzedawał".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemcy, to zdecydowanie większy rynek motoryzacyjny.

 

Pewnie, że większy rynek gdyż niemiec wymienia auto na nowe zamiast pchać się w serwis.

To czego niemiec już nie chce i traktuje jak szrot bierzemy to MY wmawiając bzdury jak to "płakał jak sprzedawał".

Przede wszystkim Niemcy mają ok. 83 mln mieszkańców a Polska ok. 38 mln a to ponad dwa razy mniej.

Kwestia różnic w zamożności społeczeństw obu krajów to kolejny z powodów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Tylko pewnie założyciel tematu liczy na niskie ceny.

Dobre auto dużo kosztuje czy to w PL czy De.


Napisz jakie auto i jaki budżet to coś doradzimy.


Sam zlecalem sprowadzenie auta firmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko pewnie założyciel tematu liczy na niskie ceny.

Dobre auto dużo kosztuje czy to w PL czy De.


Napisz jakie auto i jaki budżet to coś doradzimy.


Sam zlecalem sprowadzenie auta firmie.

Wlasnie staram sie trzymac z daleka od "Igiełek, perełek po okazyjnej cenie" ;) wole szukac czegos przy wyzszych cenach, z wiekszym przebiegiem bo takie oferty sa dla mnie bardziej uwierzytelnione. Autko mialo by byc do 100 tysi max. moze deliakatnie przekraczajace ;)

-F10 530d/535d

-mieszkam niedaleko Tatr, a wiec teren jest gorzysty i zastanawaim sie czy faktyczniie potrzebwalbym dodatkowych kosztow zwiazanych z xdrivem, dodam ze mam wyjazd do domu pod gore, ale mysle ze tyl naped by dal rade, tylko czy faktycznie jest taka niebezpieczna jazda tylnym napedem w zimie po drogach publicznych ? ;)


Jesli ktos ma jakies propozycje to chetnie sprawdze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

gwoli wyjaśnienia - może w PL leasing trwa 3-5 lat. W DE auto w firmie kupuje się na max 2 lata. Potem ze względów podatkowych opłaca się wziąć nowy... Stad warto poszukać aut rocznych, tzw. Jahreswagen.

Niemcy tak samo jak polacy - są tacy co oszczędzają a i tacy co serwisują na bieżąco. Na pewno w landach wschodnich więcej jest aut zaniedbanych, i tam warto młode auto z salonu ASO.

Bierz z 4x4... przyda się... zwłaszcza jak mieszkasz niedaleko gór...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Serio nie ma ludzi ktorzy jezdzą klientowi po auto do niemiec ? NIe mam zbytnio mozliwosci jechac do niemiec po auto, a chcialbym zeby mi tam pojechal ktos rzetelny i godnyy zaufania... Niektorzy mowią ze nie ma czegos takiego, a od innyh slysze ze sprowadzila mu firma, lub jakis koles ktory sie tym zjamuje.... :duh:

Jak to wkoncu jest?...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

2 miesiące temu kupiłem swoją bmke w De. W salonie BMW.

Większy kraj, większa liczba mieszkańców to większa podaż aut - to się zgadza. w DE jest zdecydowanie większy wybór a co za tym idzie można trafić taniej niż w Polsce.

Jeśli chodzi o dbanie o auta/serwisowanie to tutaj raczej mylna jest teoria, że w DE dbają lepiej.

W DE olej w firmowych wymieniają co 30 tyś, w Polsce serwis olejowy świadomi użytkownicy robią już co 15 tyś.

Wiele żależy od własciciela auta. Dla jednego to narzedzie do pracy a dla drugiego rzecz o której marzył wiele lat.

Miej na uwadze to, że w niemczech usługi są zdecydowanie droższe niż w Polsce. W Polsce wymianę rozrządu w x drivie jesteś w stanie zrobić za 4 tyś zł, tam pewnie ze 4 tyś EURO. Wielu niemców przyjeżdza do Polski na takie usługi, bo nie stać ich zrobić tego w DE. Przed poważnymi naprawmi po wycenie serwisu wolą oddać auto w rozliczeniu i wziąc nowe.

Tak jak koledzy napisali wyżej: szukaj w bogatych landach, zagłębie rury czy miasteczka bliżej granicy z francją.

Roczne autka są często po wypożyczalni. Nie mówie, że są złe, ale trzeba mieć to na uwadze.


Godny polecenia jest ten gościu https://www.auta-z-niemiec.com/

https://www.youtube.com/user/autazniemiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.