Skocz do zawartości

Reklamacja serwisowa X1


Luban

Rekomendowane odpowiedzi

Mam BMW X1 2.0 Diesel MR`13 E84, Miałem wykupiony pakiet 5-letni wiec 3 tygodnie temu pojechałem do Zdunka w Gdyni na ostatnia darmowa wymiane oleju.Samochod ma 83tys. Przebiegu.

Otrzymalem telefon, ze slychac rozrząd w związku z tym mogą mi to sprawdzić za 800PLN i naprawić za 10-12tys. Nie zgodziłem się. Na następny dzień zadzwonili, ze w tym modelu był problem z rozrządem i ze prawdopodobnie w ramach akcji zrobia mi to za darmo. Umowilem się oczywiście na wymiane, po czym otrzymalem telefon, ze z racji tego, ze jestem nielojalnym klientem BMW nie wyraza zgody na darmowa naprawę. Zapytalem się co to jest nielojalny klient: otoz, na pierwsza wymiane oleju zglosilem się piec dni po terminie a na ostatnia 21dni w związku z tym to moja wina. Przy oddawaniu na serwis nie palil mi się wykrzyknik, ze jest czas na serwis i zglosilem to oddając samochod, ale serwis i tak stwierdził ze to moja wina.

Czy jest cos co mogę zrobić? Napisalem do Niemiec opisując sytuacje, a oni powiedzieli ze to jest sprawa polskiego partnera i ze przekazują ta informacje do Polski… i tak minelo już 3tygodnie i zero odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.