Skocz do zawartości

Silnik 2.5 zarejestrowana na 2.0 jak to jest???


Rekomendowane odpowiedzi

Może być jeszcze jedna możliwość. Ostatnio, nie wiem czy czytaliście, ale forumowicz "cyrust" zakupił 320 a okazało się, że silnik jest rozwiercony przez Alpinę na ponad 2.5 litra. Chłopak był trochę zdziwiony (pozytywnie)że auto tak dobrze chodzi. Więcej takich niespodzianek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Legalnie - nie istnieje. Szczegolnie, jak zaczniesz zmieniac numery.

Wszystkie tego typu akcje wynikaja albo z tego, ze ktos przelozyl silnik, albo z tego, ze kiedys doszlo do jakiegos przekretu.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nielegalnie zarejestrować 2.5 na 2.0 może uda ci się wtedy, gdy znasz kogoś w wydziale komunikacji i weźmie to na siebie za odpowiednia łapówkę, albo za darmo, jeśli cię bardzo lubi.

A tak na poważnie to słowa przekręt i legalność wykluczają się nawzajem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnie w tym problem ze nie był robiony żaden swap!!!Na poczatku miał tez 2.5 ale własnie ze teraz silnik jest zescia zamieną robia takie przekrety i własnie nie wiem a co w nich chodzi???

 

a skad taka pewnosc ze jakis gosciu mial 2,5 od początku? moze mial 2.0 zmienil silnik i teraz sciemnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupujesz 2.0, wstawiasz 2,5 i nikomu sie nie chwalisz co za problem...wkoncu silnik czesc wymienna teraz (choc nie wiem czy trzeba to gdzies zglaszac czy juz nie - skoro wymienna to nie powinno sie zglaszac)...na przegladzie tez nie powinno byc scen jakichs szczegolnych przeciez "na oko" te silniki sa identyczne
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak więc... nie jest tak kolorowo...

 

Z praktyki:

Jeżeli zmieniacie silnik, to zmieniają się numery, więc należy to zgłosić (jechać na stację diagnostyczną i potem do wydziału komunikacji). Można również nie zgłaszać, ale wtedy oficjalnie przeglądu nie przejdzie. Teoria mówi, że nie chodzi tu o kasę, tylko o poprawne zamontowanie silnika.

Fakt, że silnik jest częścią zamienną i w dowodzie nie ma jego numeru niestety jest tylko fikcją, ponieważ numer silnika widnieje w wydziale komunikacji i musi być aktualizowany.

 

Z drugiej strony:

Ubezpieczalnia będzie szukać KAŻDEGO powodu, żeby nie wypłacić ubezpieczenia. Różnica w numerach lub nieścisłości w dokumentach są jednym z najlepszych dla nich powodów.

 

Natomiast kolega, który kupił auto z silnikiem tuningowanym - uważam, że to nie jego problem. Numery silnika się nie zmieniły, a to, że został rozwiercony... tego diagnosta ani ubezpieczyciel nie zobaczy.

Kai
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 14 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.