Skocz do zawartości

Jak nie BMW to co ? BMW vs konkurencja.


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 114
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

R8 to jeszcze nie jest, choć do setki podobnie to brakuje połowy cylindrów, z jednej strony nie rozumiem całej podniety wokół R8, które ceną zbliża się do Lambo, fakt że serwis tańszy jednak jak cos takiego kupywac to juz na ostro, czekamy na odpowiedz w postaci nowej serii 6, oby tylko nie byla gorsza niz poprzednia, bo obecna rzadzi bez zadnych watpliwosci pod wzgledem estetyki ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam wraznie, ze Audi ma więcej naładowanej elektroniki niz bmw... Wystawiam najnowsze A8 i siodemki..

To niestety lub stety ale w AUDI jest masa duperelow.. zbedna lub nie. Zalezy co kogo jara :D Asystent zmiany pasa ruchu,, asystent utrzymania pasa ruchu, ochrona pieszych, ochrona chodnikaa. :D

W BMW jest piękna prostota i czytelność, a w Audi najeb.ane wszystkiego.. Wentylacja foteli, masaze el. kierownica + podgrzewana..

Asystentow... W BMW jest tego mniej :D

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Skoro temat został odgrzebany - sądzę, że porównanie ilości bajerów technologicznych w BMW/Audi/Mercedesie wypada podobnie i zależy od liczby pieniędzy, którą chce się wydać na samochód. Audi szeroko stosuje teraz w pełni elektroniczne zegary, które mocno dodają nowoczesności kabinie. W BMW jednak od kilku lat projekt pozostaje bez większych zmian (najlepszy przykład nowa Seria 5, która wygląda niemal identycznie w środku jak stara) i jest utrzymane bardziej w tradycyjnym stylu. Ale w środku może drzemać podobna ilość nowoczesnych technologii :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Podobają mi sie zarówno S6 C5 i e61 3.0i ( bierzemy pod uwagę auto audi rocznik okolo 2002 a bmw z 2004-05r)

 

- zdaje sobie sprawę ze to 2 różne auta, 2 różne generacje ale no włąsnie koszty użytkowania którego z nich będą wyższe? i które waszym zdaniem bedzie mniej usterkowe - wiem ze dużo zależy od konkretnego egzemplarza ale weźmy pod uwage typowe usterki które się często zdarzają w obu modelach.

 

Auto na krótkie trasy jako 2 w domqu bez gazu

 

Bardzo jestem ciekaw waszej opini wiem ze bardziej to można porównać do c6 ale własnie w/w poórwanie kosztów mnie ciekawi

 

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kolego, bardzo to ryzykowne, pytać o porównanie BMW z AUDI na forum maniaków tego pierwszego :mrgreen:

No ale.... Jak widać jestem fanem BMW, a jeden z moich szwagrów, to fan właśnie AUDI, ma obecnie c6, ale miał również wcześniejsze modele. Jest jedna prawda, C5 tak jak E39 w przypadku BMW, to ostatnie modele starej epoki. Późniejsze modele, czyli C6 i E60, to pierwsze laptopy obudowane karoserią. Tu biorą się koszty. No i standardowo, zależy co i w jakim stanie kupisz.

Ja od siebie mogę tylko dodać, że nie da się porównać C5 z E60 pod względem komfortu i radości z prowadzenia. C5 nawet w porównaniu z E39 wypada słabo. Przyjechałem kiedyś C5 2.4 z Niemiec do Polski, około 1000km, to mnie utwierdziło, że nigdy nie kupię AUDI.. 12-letnim focusem mojego ojca jeździ się lepiej.

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja mam 2.0d M47N, Ty pytasz o M57n.

Konstrukcja ta sama, mi jeździ się bardzo dobrze, a robię bardzo krótkie odcinki. Kiedyś miałem silnik, o który pytasz w e39 i też mi się dobrze jeździło. Mówią, że diesle, nie lubią krótkich odcinków, ale patrząc wokół, to chyba 80% osób ma diesla i używa ich na dojazdy do pracy, do sklepów itp, a dłuższa trasa to albo wakacje, albo wyjazdy na święta. Wiadomo, że każdy silnik, jeśli się go nie męczy, to posłuży..

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dlatego nigdy tego nie pojme, po co kupywac diesla, zeby pojezdzac 10 km do pracy. No i R4 to nie R6 czy V8, a w Polsce 80% diesle temu ze to tansze i mozna na czarno kupic od kierowcow ciezarowek. Ja osobiscie nigdy nie kupie, ale to nie znaczy ze potepiam diesle czy cos w tym stylu. Kazdy ma wybor. Dla mnie diesel i gaz nie wchodzi w rachube.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja np. kupuje diesla po to, żeby móc komfortowo podróżować z prędkościami 200+ i nie zostawiać grubych plików gotówki na stacjach benzynowych ;) mam ciężką nogę, jeżdżę dynamicznie i szybko - przy takim stylu benzyna pali mi 1,5-2 raz tyle co diesel. Nie muszę wcale robić 300 tyś km rocznie, żeby mi się ten diesel opłacał ;) tak jak mówisz, każdy ma inne potrzeby i chyba nie ma co generalizować :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.