Skocz do zawartości

M2 vs M240ix jako daily


gruby19

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Ja jeżdżę M235i manual na co dzień od ponad roku.

Prawie seria, nie licząc zmieniony DP i dyfer LSD.


Chwale sobie jednak porównania nie mam do M2 żadnego.


To trzeba lubić i dobrze się czuć.

Ja już nie raz myślałem zmienić na coś bardziej wygodnego i komfortowego ale póki co się broni machina dobrze.


Jak koszty serwisu się nie liczą to bierz M2 bo zawsze będziesz miał niedosyt, że to nie prawilne M.

Ale Ty widzę skaczesz po markach i decyduje u Cb kalkulator to wybierzesz co tam Ci excel pokaże ;P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hehe, Excel już raz pokazał Giulie - wygrała z audi S3 i tutaj nie mam wątpliwości, że była to dobra decyzja.

Niestety nie spodziewałem się, że perfekcyjna trakcja w każdych warunkach może być aż tak nudna...

...no ale najpierw cesja AR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

przy M2/M240 z RWD i LSD najlepiej będziesz miał kupę frajdy w tzw. hero mode :) tak, że nudy na pewno nie będzie :)


żadne S3 czy czy A45 tego Ci nie da, to są fakty niezaprzeczalne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że rodzaj doznań zapewnionych przez M2 można porównywać co najwyżej z C63, a nie A45 - również te dźwiękowe.

M240i raczej powoli odpada ze stawki - Jeżeli już miałbym się pchać w BMW AWD to M340i (lub M440i jak już się pojawi) - cenowo tak samo jak M2C, ale dużo świeższe niż M240i.

Ale nie ukrywam, że pieniążki tutaj też mają znaczenie - może i mnie stać, ale to nie znaczy, ze chce całą kasę wydawać na auto. Wiem, że pieniądze w wątkach dotyczących BMW M to temat tabu, ale każdy ma jakąś swoją wizję zarządzania budżetem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa lata temu stałem przed podobnym dylematem, i zdecydowałem się ostatecznie na M240ixdrive. W pierwszej kolejności zdecydowała możliwość zamówienia napędu na 4 koła, który bardzo sobie chwalę.

Sądzę, że M2 to autko raczej dla funu, a więc któreś z kolei w garażu. Natomiast do codziennej jazdy jako pierwsze bądź jedyne auto - uważam że zdecydowanie M240, tym bardziej że spalanie, jak u mnie, zamknąc się może w 10,5 l/100.

Przy tym w trybie sport i sport+ też jeździ to naprawdę nieźle, a osiągi w zasadzie nie odbiegają od M2, więc frajda z jazdy jak najbardziej jest. Warto tylko postarać się o akcesoryjny tłumik.

Cześć. Jaki tłumik masz na myśli? coś konkretnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dwa lata temu stałem przed podobnym dylematem, i zdecydowałem się ostatecznie na M240ixdrive. W pierwszej kolejności zdecydowała możliwość zamówienia napędu na 4 koła, który bardzo sobie chwalę.

Sądzę, że M2 to autko raczej dla funu, a więc któreś z kolei w garażu. Natomiast do codziennej jazdy jako pierwsze bądź jedyne auto - uważam że zdecydowanie M240, tym bardziej że spalanie, jak u mnie, zamknąc się może w 10,5 l/100.

Przy tym w trybie sport i sport+ też jeździ to naprawdę nieźle, a osiągi w zasadzie nie odbiegają od M2, więc frajda z jazdy jak najbardziej jest. Warto tylko postarać się o akcesoryjny tłumik.

Cześć. Jaki tłumik masz na myśli? coś konkretnego?

 

Na pewno mu chodzi o M-performance albo w sumie z M2 ale podstawa to zmienić DP.

Tylko ma też to swoje minusy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawiązując do modelu M2 i charakterystyki jego pracy, można poddać je strojeniu indywidualnemu tak by jak najbardziej służyło jako daily.


Przykładem nadania takiej charakterystyki może być nasza ostatnia modyfikacja :



bmw-m2-wykres-444KM.jpg

BMW-m2-n55-370KM-stage-2-tuning.jpg


narastający moment obrotowy zapewnia trakcje w dolnym i średnim zakresie obrotów natomiast góra wydzielany jest przyjemny jad :)

CHIPTUNING BMW ŁÓDŹ > STROJENIA INDYWDUALNE > TEL 794-053-715

ZAPRASZAMY NA MODYFIKACJE WSZYSTKIE MODELE BMW

http://www.TC-PERFORMANCE.eu


http://www.tc-performance.eu/app/uploads/2019/01/15/chiptuning-bmw-g-seria-2-e1547559341957.jpg


https://www.facebook.com/TeCePERFORMANCE -> ODWIEDŹ NASZ FANPAGE!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsza opinia osoby która miała zwykły tłumik i zmieniła na m performance. I jak taką zmianę ocenia.

 

Mam już zainstalowany tłumik M Performance.

Zdecydowanie warto!

Na zewnątrz auta jest okolo 30% głośniej, brzmienie jest też bardziej agresywne. Ale nie jest przesadzone.

W środku słychać też więcej szczegółów ale nie jest na pewno zbyt głośno.

Polecam zdecydowanie.

Poglądowe dwa filmiki

Ciepły silnik :


Odpalenie na zimnym:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.