Skocz do zawartości

Jakie paliwo do M2 Competition?


code

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem M2 Competition

Czy jest sens lania do niej Shell V-Power 100+?

 

a co, okazuje się, że dużo pali i co za tym idzie finans marnie zaczął wyglądać?

 

Pali mi tyle samo ile F36 428i i F33 430i czyli w trasie 10L a w mieście 16L - nikt ci jeszcze nie powiedział, że każde auto pali tyle samo a spalanie jest uzależnione od stylu jazdy?

Tak samo E91 320d paliła mi tyle samo ile teraz pali F36 435d... 8,5L

Pytam o to czy paliwo 100+ ma jakikolwiek pozytywny wpływ na żywotność, kulturę pracy czy osiągi... a może wręcz przeciwnie, jeśli silnik jest dostrojony na 98 to więcej oktanów może np. źle na niego wpływa?

Nie znam się więc szukam kogoś kto jest ode mnie mądrzejszy.

 

W instrukcji obsługi masz linijkę o paliwie.

Ja mam tak, cytując: „silnik w Państwa aucie przystosowany jest do benzyny bezołowiowej 98 i ona zapewni bla bla bla".

 

Niestety instrukcja i/lub serwis twierdzą że w 428i, 430i i 435d mam wymieniać olej co 30tys km a w M2 co 25tys oraz, że w skrzyni biegów oleju nie powinno się nigdy wymieniać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,


Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem M2 Competition

Czy jest sens lania do niej Shell V-Power 100+?

 

a co, okazuje się, że dużo pali i co za tym idzie finans marnie zaczął wyglądać?

 

Pali mi tyle samo ile F36 428i i F33 430i czyli w trasie 10L a w mieście 16L - nikt ci jeszcze nie powiedział, że każde auto pali tyle samo a spalanie jest uzależnione od stylu jazdy?

Tak samo E91 320d paliła mi tyle samo ile teraz pali F36 435d... 8,5L

Pytam o to czy paliwo 100+ ma jakikolwiek pozytywny wpływ na żywotność, kulturę pracy czy osiągi... a może wręcz przeciwnie, jeśli silnik jest dostrojony na 98 to więcej oktanów może np. źle na niego wpływa?

Nie znam się więc szukam kogoś kto jest ode mnie mądrzejszy.