Skocz do zawartości

M235i montaż downpipe - wrażenia z jazdy + Program 390 / 590


tudm

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Witam,


Ktoś robił?

Jak ominąć błąd check engine? Nie mówię o robieniu programu bo to potem.


czy zwykłe "emulatory sondy lambda" za 5 zł dadzą radę?


ew. to sama opcja jest w N55 to proszę o przepięcie.

Edytowane przez tudm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam,

czy zwykłe "emulatory sondy lambda" za 5 zł dadzą radę?

to jest tragedia - rano czy później dostaniesz check

Jaki vin masz ?

Mogę wyłączyć kontrolę tylnych sond bez grzebania w mapach !!! Powiem odrazu - drogo, bo to jest fabryczne rozwiązanie euro2 !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...
  • Zasłużeni forumowicze

Tragedia nie tragedia z tym check, down pipe już jest gotowy do montażu.


Dziś montaż i zobaczymy jak to będzie:

34ac33cdc5f4.jpg


O samym down pipe mogę powiedzieć, że bardzo ładnie zrobione.

Polska firma, fajnie! Brawo oni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jakieś tam delikatne różnice są ale ogólnie P&P.

Chyba będę musiał doszczelnić dolny kołnierz bo oryginalna miedziana podkładka nie chciała współpracować z nowym kołnierzem.


232de19e6c36.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Punkt odniesienia: auto mam krótko ale zdążyłem przywyknąć do prowadzenia, brzmienia i mocy.

Jest to: F22, M235i, silnik N55B30O0, RWD, manual z tyłu dyfer z LSD, dodatkowe wyposażenie biedne. Póki co bez żadnych modów.

Auto jest zwarte, zwinne szybkie, elastyczność jest bardzo dobra.

Paliwożerność:

- miasto: 13-14L/100km, myśle można i mniej trochę i dużo więcej,

- trasa: 8-12L/100km ale da się spokojnie więcej, mniej chyba już nie,


Down pipe, RM Motors, wersja bez kata, dedykowana do modelu.

Obserwacje:

- znacznie głośniejszy wydech, strzały z wydechu też głośniejsze jak i jest ich więcej, brzmienie nie zmieniło znacząco swojej barwy, bym powiedział, że zrobiło się lekko wyższe, jak ktoś szuka basowego niskiego to nie tędy droga,

- większa moc/moment jest to znacznie wyczuwalne, szczególnie do czuć do 4k rpm,

- większa responsywność na gaz, w każdym programie oprócz eco,

- minus to zapach, spaliny, teraz są dużo bardziej wyczuwalne i uciążliwe, mam nadzieje, że coś mi się uda doszczelnić, jak nie to jest to dla mnie znaczący minus

- póki co check engine nie wyskoczył ale się z tym liczę i jak to się nastąpi to jadę na hamownie

Podsumowując: jak ktoś szuka momentu, mocy i głośniejszego wydechu to jest to idealny mod przy umiarkowanej cenie.

Często się mówi, że jest to jeden z bardziej wartościowych w ujęciu zysk/cena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Przy silniku N55 ktoś ma doświadczenie jak jest z charge pipe/boost pipe przy programie?

Jak z IC przy programie?

Zmieniać czy nie? Na jaki, co warto?


ten silnik jest w gamie BMW w dużej ilości modeli, jakby ktoś widział podobny temat proszę o info.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.