Skocz do zawartości

Przykra niespodzianka po zamontowaniu M-P dyfuzora


MoldCAD

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie,

 

Właśnie zleciłem swojemu dealerowi BMW zamontowanie dyfuzora M-P oraz chromowanych końcówek wydechu (tak po prawdzie, to właśnie złuszczające się z czarnego lakieru oryginalne końcówki w mojej M235i były bezpośrednim powodem tego zabiegu). Wygląda to fajnie, ale moje wielkie wątpliwości budzi fakt że dyfuzor - mimo, że przecież choćby namiastkę aerodynamicznej funkcjonalności mieć powinien - jest od spodu "otwarty", tzn. między jego dolna krawędzią a najbliższą osłoną izolacyjną jest dziura :( Obawiam się, że będzie to "łapać powietrze", i działać trochę jak hamulec aerodynamiczny... Co dziwne, wszystkie modele BMW, jakie Dealer ma w salonie, mają te przestrzeń "domkniętą" jakimś poziomym, płaskim elementem - nie miałem okazji nigdy zajrzeć, jak to wygląda w M235i z oryginalnym zderzakiem - też jest dziura? I w ogóle, co o tym sądzicie - dla mnie kicha...

 

Piotr

 

PS. zdjęcia są tu: http://www.2addicts.com/forums/showthread.php?t=1369659

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo mamy 1 kwietnia? :)

 

Otóż nie, to nie są żadne "kwadratowe jaja" - każde auto ze sportowymi genami ma idealnie gładkie "podbrzusze" - a tu element, niby mający aerodynamiczne znaczenie, tworzy taką dziurę łapiącą powietrze jak spadochron.

 

A jak jest u Ciebie - zaglądałeś?

 

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.