Skocz do zawartości

Gzie kupić felgę 9.5Jx18" ET=58mm ?!!


MoldCAD

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie,

 

Przy N55 w nadwoziu 2-ki, BMW zrobiło nam psikusa stosując felgi o szerokości 7.5Jx18" z przodu i 8Jx18" z tyłu - na taką szerokość zdecydowanie nie zaleca się opony szerszej, niż mizerne fabryczne 225/40R18 (przód) i 245/35R18 (tył). Chcę to zmienić przynajmniej w komplecie letnim, na jeden z 2 ssposobów:

 

1. Prostszy, bo wszystko można kupić: felgi (np. oryginalne BMW z serii 3/4) o wymiarach 8Jx19 ET36 (przód) i 8.5Jx19 ET47 (tył), z oponami 235/35R19 na przód i 255/30R19 na tył. Wszystko się mieści i nie ociera, nawet obwód prawie ten sam... tyle, że wysokosć ścianki jeszcze niższa - więc strach przed dziurami, szynami i krawężnikami wielki

 

2. Bardziej skomplikowany - sprawdzony i opisany tu:

http://www.myapexparts.com/2014/12/19/photoshoot-18-ec-7-wheels-on-bmw-m235i/

 

Oparte jest to rozwiązanie na felgach 18" i oponach 235/40R18 z przodu oraz 265/35/R18 z tyłu; a więc: naprawdę dużo gumy da się w ten sposób upchnąć do serii 2; jest to i szerokie (idealnie dla N55 w M235i), i wysokie (idealne na polskie drogi) - wygląd? cóż - kwestia gustu,ale może się podobać (zdjęcia są pod linkiem).

 

No i wym kierunku właśnie chciałbym pujść, bo dalsze obniżanie ścianki opony to już nie na moje nerwy - ale jest jeden szkopuł: gdzie u licha kupić felgi w specyfikacji 18X8.5″ ET45 Front and 18X9.5″ ET58 Rear?!!! Oczywiście przód nie jest problem, ale widział ktoś w polskim sklepie felgę do tyłu z ET 58 mm?!! Jeżeli takie dziwo jest w Polsce do kupienia, to proszę dajcie znać zanim pójdę w rozwiązanie nr 1. Dziękuję, pozdrawiam

 

Piotr

 

PS. Oczywiście można importować od Producenta z USA (APEX) - życzę powodzenia... Acha, no i którego rozwiązania bym nie wybrał - do sprzedania będą ładne felgi 461M (ciemne Ferricgrey) z Michelinami PSS, 10,000 km przebiegu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arku,

 

Ale też chcesz poszerzyć gumy, zostając przy 18" (co znalazłem jako wykonalne - jak dotychczas - tylko w rozwiązaniu APEX do którego link podałem - czyli przy ET tylnej felgi równym aż 58 mm!!!)? Czy bierzesz też pod uwagę możliwość przejścia na 19" i felgi z serii 3-4 (np. 442M), przy oponach 235/35R19 przód - 255/30R19 tył; pewne ale niska ścianka boczna), albo 245/35R19 przód - 265/30R19 tył, czego jeszcze nie widziałem jako możliwego do upchnięcia na M235i bez jakiegoś lekkiego "bodywork")?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

No jest naciąg :D wcześniej miałem e90 na gwincie z kołami 8.5 215/35/19 I 9.5 225/35/19 dodatkowo szedl dystans żeby wyrównać do blotnika.

W f22 chodzi mi o to żeby felgi 8.5 i 9.5 nie wystawaly poza. Mogą się nawet chować. Jakie wtedy jest bezpieczne et?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.