Skocz do zawartości

Elektroniczne wspomaganie - problem z maglownicą [F33]


Artur_zdz

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

jeśli pytanie pada w nieodpowiednim miejscu, przepraszam i proszę moderację o przeniesienie.


Mam problem do rozwiązania:

Auto po kolizji, dostało lekko podwoziem i skrzywiło mocowanie silnika od wspomagania.

Po wyprostowaniu mocowania i silnika- wspomaganie piszczało i ciężko chodziło, zdemontowałem ten silniczek - wszystkie zęby są ok zarówno na silniku jak i wewnątrz maglownicy, ale pasek jest przemielony.

Czy wystarczy wymiana tego paska? Czy trzeba go jakoś specjalnie ustawiać a może ustawi się samoczynnie w pozycji "0"?


z góry dziękuję za wszystkie merytoryczne wskazówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasek sie sam nie ustawi, jest do tego specjalny przyrzad. Osobiscie przyznam ze nie wierze ze ludzie kupujacy auto za 100 tys robia takie rzezby, zamiast kupic nowy lub uzywany ale sprawny EPS.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.