Skocz do zawartości

440ix kilka pytan


andrew55

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie.Ponieważ czekam na moje 440ix chciałem zapytac o adaptacyjne zawieszenie które posiadam.Ile jest trybów jasdy?Wiem,że jest sport comfort,ale gdzieś słyszałem,że równiez comfort+ czy to prawda?Jak jest z oponami run flat przy tym zawiasie czy w trybie comfortowym jest twardo na run flatach(mieszkam w łodzi gdzie jest mnóstwo dziur)Czy zawieszenie jest regolowane osobno tj np silnik na sport z zawias na comfort?Posiadam również mperformance power sound kit,czy jest możliwośc ustawienia wydechu w tryb głośny a na przyklad zawieszenie comfort?Jaki olej do tego silnika?Zgóry dzieki za pomoc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli nic się nie zmieniło jest ustawienie comfort i sport dla całego auta, możesz tylko sobie indywidualnie skonfigurować czy w trybie sport zawieszenie chcesz mieć w sport czy komfortowe, w comfort masz zawsze komfortowe a w sport+ zawsze sportowe. Nie ma comfort+, ogólnie opcje personalizacji ustawień są mierne.

Ja po Krakowie prawie wogóle nie jeżdze na sportowym zawiasie mimo początkowego entuzjazmu, straszna taczka i po prostu męczy w codziennym użytkowaniu. Ogólnie nawet na komfortowym zawieszeniu to auto bardziej na niemieckie drogi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam w 440ix adaptacyjne zawieszenie. Na oryginalnych 19 ROF w trybie comfort jest naprawde komfortowo. Mam zmienione sprezyny na eibachy i nic nie stracilo na komforcie. Po założeniu 20 calowych kol mperformance auto stracilo duzo na komforcie ale precyzja prowadzenia w porownaniu do 19cali jest ogromna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej w tej chwili to shell z norma LL 04 5W30

Ale nie boj sie lac innych olejow, u nas dwoch mechanikow ma auta z silnikami B58 i leja 10W40, wszystko zalezy jakie masz zimy w swoim regionie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja leję Millersa 5w40. Prawda jest taka, że przy serii w normalnym użytkowaniu czy 5w30, 5w40 czy 0w40... nie zobaczysz różnicy. Zakładam oczywiście że mówimy o dobrej jakości syntetyku. Nie zagłębiając się we wszystkie oznaczenia i skupiając na tym dla przykładu 5w30 vs 0w30 - olej z cyfrą 0 ma zimową klasę lepkości, czyli zachowa lepkość i pompowalność do -40 lub -35 a olej 5w do -35 czy -30. Analogicznie 10w to -30 albo -25. Podaję „albo” bo inaczej podaje Shell który teraz idzie do BMW a inaczej np LM czy Millers. Druga cyfra odpowiada zachowaniu się oleju w wysokich temperaturach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.