Skocz do zawartości

Pops bangs & cracles N20/N26


FaketaxiDriver

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Chciałbym dokonać modyfikacji powodującej pops,bangs cracles w Bmw 428 N26. Słyszalem o różnych metodach przeprowadzenia takiej modyfikacji od wycinania 1 lub 2 katalizatorów po montaż downpipe ze sporotwym katalizatorem oczywiście reszte zawsze musi zrobić oprogramowanie. Czy ktoś z was dokonywał takiej modyfikacji lub ewentualnie wie jakie konsekwencje dla twałości silnika może spowodować usuwanie katalizatorów i czy montując downpipe unikne takowych problemów, bo co warsztat tuningowy to inna opinia... :(

PS to moje początki na forum więc przepraszam jeśli już przewinął się powyższy temat. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup downpipe tylko 3,5 cala ja mam bez cata , jak chcesz weź euro4 i będzie ok ale jak dla mnie szkoda kasy na katalizator sportowy (lepiej dolot zrobić)

rezonatora nie ruszaj już .

Oczywiście tłumik końcowy wymiana najlepiej z klapkami na pilota

Mapa silnika i ogień :D


lub: :twisted: :twisted: :twisted:




Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.