Skocz do zawartości

4-er który wybrać?


piotrc

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo fajne wzrosty, 430i po dbiorze wydawała mi się bardzo szybka ale wiadomo jak jest :) Dopiero później człowiek zauważa że full gaz nie robi już takiego wrażenia, moment niby jest od 1400 obrotów ale realnie poniżej 3,5k nie ma szału i dopiero rozkręcony motor daje frajde.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 581
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Sorry ,za tak to postuje ale nie zabardzo jeszcze ogarniam to foru. Witam jestem tu nowy , nigdy nie mialem BMW jeżdze audi konkretnie a5 2.0 tfsi. Mam okazje kupic bmw 435d za okolo 82 tys zl. Samochod jest zadbany w 100 %bezwypadkowy ,serwisowany tylko w bmw. Jedyny w nim problem to przebieg , praktycznie 140tys . Samochod jest swietnie wyposazony ledy,adaptacyjne zawieszenie hed up, full elektryka foteli kamery 360, ogolnie caly pakiet M. I teraz najwazniejsze , jezdze samochodem dosyc duzo ,okolo 35/40 tys km rocznie , czy samochod z przebiegiem ok 140 tys nie bedzie sprawial juz problemow ? Czy ta jednostka jest raczej malo awaryjna ?

Czy w ogole oplaca sie w to wchodzic ? Biorac pod uwage przebieg ? I teraz drugie ,samochod jest w m pakiecie ,caly czarny ,nie za bardzo mi sie to podoba , chcialem zapytac czy jest mozliwosc zamontowania pakietu m-performance zewnetrznego ? I ile by to kosztowalo i czy znacie kogos kto by to dobrze zrobil ,oraz czy te zwykle ledy da sie zamienic na poliftowe adaptiv led oraz z tylu na te nowe ledy ? I rownoez ile by to mniej wiecej kosztowalo , oraz czy da sie zalozyc do niej wirtualne zegary ? Dochodzimy do sedna czy po tych wszystkich modyfilacjach oplaca sie to brac czy moze lepiej szukac od razu po lifta ale slabszego . Dodam ,ze najmocniejszym samochodem jaki dotychczas mialem to wlasnie to audi 2.0 tfsi wiec nie bardzo wiem czy 300 koni bede potrafil w ogole wykorzystac ,ale podjaralem sie.dodam ,ze samochod jest europejskiej dystrybucji[[/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ,za tak to postuje ale nie zabardzo jeszcze ogarniam to foru. Witam jestem tu nowy , nigdy nie mialem BMW jeżdze audi konkretnie a5 2.0 tfsi. Mam okazje kupic bmw 435d za okolo 82 tys zl. Samochod jest zadbany w 100 %bezwypadkowy ,serwisowany tylko w bmw. Jedyny w nim problem to przebieg , praktycznie 140tys . Samochod jest swietnie wyposazony ledy,adaptacyjne zawieszenie hed up, full elektryka foteli kamery 360, ogolnie caly pakiet M. I teraz najwazniejsze , jezdze samochodem dosyc duzo ,okolo 35/40 tys km rocznie , czy samochod z przebiegiem ok 140 tys nie bedzie sprawial juz problemow ? Czy ta jednostka jest raczej malo awaryjna ?

Czy w ogole oplaca sie w to wchodzic ? Biorac pod uwage przebieg ? I teraz drugie ,samochod jest w m pakiecie ,caly czarny ,nie za bardzo mi sie to podoba , chcialem zapytac czy jest mozliwosc zamontowania pakietu m-performance zewnetrznego ? I ile by to kosztowalo i czy znacie kogos kto by to dobrze zrobil ,oraz czy te zwykle ledy da sie zamienic na poliftowe adaptiv led oraz z tylu na te nowe ledy ? I rownoez ile by to mniej wiecej kosztowalo , oraz czy da sie zalozyc do niej wirtualne zegary ? Dochodzimy do sedna czy po tych wszystkich modyfilacjach oplaca sie to brac czy moze lepiej szukac od razu po lifta ale slabszego . Dodam ,ze najmocniejszym samochodem jaki dotychczas mialem to wlasnie to audi 2.0 tfsi wiec nie bardzo wiem czy 300 koni bede potrafil w ogole wykorzystac ,ale podjaralem sie.dodam ,ze samochod jest europejskiej dystrybucji[[/

 

Kolego zadałeś 100 pytań w jednym poście :-) Z tego co widzę, to jesteś wymagającym użytkownikiem. Przy tak dużych przebiegach nie pakuj się w auto, które ma nabite już 140 tys. Lepiej trochę słabsze, a nowsze. PRzy takim przebiegu może rozsypać się xdrive (10 tys. napraw) lub inne rzeczy... a wtedy tanio nie będzie. Nie wiesz jak jeździł użytkownik i jak wyeksploatowane jest to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry ,za tak to postuje ale nie zabardzo jeszcze ogarniam to foru. Witam jestem tu nowy , nigdy nie mialem BMW jeżdze audi konkretnie a5 2.0 tfsi. Mam okazje kupic bmw 435d za okolo 82 tys zl. Samochod jest zadbany w 100 %bezwypadkowy ,serwisowany tylko w bmw. Jedyny w nim problem to przebieg , praktycznie 140tys . Samochod jest swietnie wyposazony ledy,adaptacyjne zawieszenie hed up, full elektryka foteli kamery 360, ogolnie caly pakiet M. I teraz najwazniejsze , jezdze samochodem dosyc duzo ,okolo 35/40 tys km rocznie , czy samochod z przebiegiem ok 140 tys nie bedzie sprawial juz problemow ? Czy ta jednostka jest raczej malo awaryjna ?

Czy w ogole oplaca sie w to wchodzic ? Biorac pod uwage przebieg ? I teraz drugie ,samochod jest w m pakiecie ,caly czarny ,nie za bardzo mi sie to podoba , chcialem zapytac czy jest mozliwosc zamontowania pakietu m-performance zewnetrznego ? I ile by to kosztowalo i czy znacie kogos kto by to dobrze zrobil ,oraz czy te zwykle ledy da sie zamienic na poliftowe adaptiv led oraz z tylu na te nowe ledy ? I rownoez ile by to mniej wiecej kosztowalo , oraz czy da sie zalozyc do niej wirtualne zegary ? Dochodzimy do sedna czy po tych wszystkich modyfilacjach oplaca sie to brac czy moze lepiej szukac od razu po lifta ale slabszego . Dodam ,ze najmocniejszym samochodem jaki dotychczas mialem to wlasnie to audi 2.0 tfsi wiec nie bardzo wiem czy 300 koni bede potrafil w ogole wykorzystac ,ale podjaralem sie.dodam ,ze samochod jest europejskiej dystrybucji[[/

 


Cena jak za takie auto jest atrakcyjna - o ile jest na 100% z pewnego źródła i nie był upalany. Jaki rok samochodu? Pytanie jak z interwałami olejowymi skoro był serwisowany w aso... co 30 tys?... Olej w skrzyni był wymieniany?

Ja bym się nie bał przebiegu, 3l diesel uwielbia duże przebiegi. Co do m pakietu.. M performance to tylko dodatki pod m pakiet, możesz dołożyć parę gratów takich jak np lotka, podkładki pod progi czy splitter pod zderzak z przodu - masz do wyboru zamienniki i oryginały kilka razy droższe. lampy przód tył, licznik - zmiana około 12 tys Cie wyjdzie za całość.. ? Na pewno bym zmienił tylne lampy, nad resztą bym się mocno zastanowił czy jest sens bixenon daje rade, chyba że chodzi Ci bardziej o wygląd- wirtualne zegary też da się dołożyć ale czy warte pare tys na to poświęcać ?


Będzie rozrząd, może problemy z xdrive - ale to wszystko loteria, znam przypadek gdzie do 350 tys kompletnie nic się nie działo... (Poza wymianą rozrządu przy 220 oczywiście profilaktyczną)

Jednego możesz być pewien, że frajda z tym autem będzie ogromna ;) Moment robi swoje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod Tani bo ma duzy przebieg jak na Szwajcarie i pewnie szybko sie nie sprzeda. Oplaty mi odchodza bo rejestruje go w Szwajcarii. Dzieki za podpowiedzi :) a jak np poznam ,ze cos moze byc nie tak z xdrive ? I na co zwracac uwage na jezdzie probnej ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochod Tani bo ma duzy przebieg jak na Szwajcarie i pewnie szybko sie nie sprzeda. Oplaty mi odchodza bo rejestruje go w Szwajcarii. Dzieki za podpowiedzi :) a jak np poznam ,ze cos moze byc nie tak z xdrive ? I na co zwracac uwage na jezdzie probnej ?

 

To bym się za długo nie zastanawiał, zwróć uwagę na wycieki, szarpanie pomiędzy zmianami biegów przy spokojnej, dynamicznej jeździe. Olej przydało by się zmienić jeśli nie był zmieniany - BMW twierdzi że jest dożywotni (czyli 200k km), producent skrzyni 80-120 tys w zależności od eksploatacji - dobrze jakby się wypowiedział ktoś bardziej obeznany w xdrive, na co dokładniej zwrócić uwagę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
80k za 435d 140 tys km to tanio

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Żaden z powyższych, 20d to główny powód. Według mnie nie pasuje do tego auta. Osobiście mam 30i, a najchętniej zamieniłbym już na 40i. :mad2: Spalanie na niemieckich autostradach 7,5-8 litrów przy 140-160.A średnia ogólna 9,8 litra. Nie zamieniłbym go za żadne skarby na diesla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Miałbym pytania odnośnie bmw serii 4 rok produkcji 2018.

Czy każdy egzemplarz ma nr vin na szybie czołowej czy zdarzają się z tą czarną małą szybką ? i ogólnie chyba teraz na szybach już znaczą rok produkcji ?

Czy pod maską nr vin po prawej stronie jest jakoś powiązany z numerem w tym samym miejscu po lewej stronie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zaniżają nasze samochody z pewno historia mam bmw 428i z salonu PL nawet nie było ryski parkingowej pełen pakiem m peformance kupiony w salonie nie kolekcjonowany po allegro i aż sie boje wystawic a musze to zrobić na dniach bo już czuję tę groze jak wyskoczą ludzie że co tak drogo:P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i zaniżają nasze samochody z pewno historia mam bmw 428i z salonu PL nawet nie było ryski parkingowej pełen pakiem m peformance kupiony w salonie nie kolekcjonowany po allegro i aż sie boje wystawic a musze to zrobić na dniach bo już czuję tę groze jak wyskoczą ludzie że co tak drogo:P

Co to za egzemplarz? I dlaczego tak drogo :P Daj jakieś info na temat auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Ładna, szkoda ze 20d a nie 25d. Na oględzinach oprócz obowiązkowych checków do zmierzenia szpary między elementami na przodzie bo ciężko to się składa do poziomu fabrycznego. Do tego sprawdź tylne nadkola, jako że to auto jest szerokie często ma obcierki. Myśle że jak zejdziesz bliżej 60-62k to może być fajna opcja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche słabe połączenie w coupe manual + diesel, aczkolwiek 4 według mnie jest najładniejsza pośród F'ek

Manual też bym odpuścił, jeżdżąc F30 w automacie i f11 w manualu, zdecydowanie automat

Z rozrządem panuje przekonanie, że 200k i koniecznie trzeba zrobić, a z tego co widać prawie każdy kto robi w okolicach takiego przebiegu, okazuje się że rozrząd ma się bardzo dobrze... Podobnie było w F11 która dobiła do 200k i był wymieniony.

Cena dosyć atrakcyjna, zweryfkuj przebieg, pewnie się łapie też na akcje serwisową egru o ile nie była wykonana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.