Skocz do zawartości

4-er który wybrać?


piotrc

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 581
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Moderatorzy
Ale jesli 5er 6er sa tez zle wyciszone to kiepsko strasznie...

6er jest mega wyciszone. Szyby bez ramek a do 300 km/h cisza. Powyżej zaczyna coś być słychać. W e92 od 180 km/h świst jakby szyby były otwarte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ja u siebie DB nie mierzyłem. Przez ostatnie 5 lat jeździłem m3 e92 z wydechem akrapovica i tam łeb urywało.

W m6 też mam wydech akrapovica i dla mnie to auto jest trochę za ciche.

To są moje subiektywne odczucia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Nie umieszczam w dziale "Co sądzicie o tym BMW z ogłoszenia?", bo nie mam dostępu do wszystkich nr VIN. Zastanawia mnie kwestia ceny, wg info. Sehr guter Preis powinno wszystko schodzić od razu, a tu wiele ofert od tygodni stoi: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=SPORT_PACKAGE&features=SPORT_SEATS&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=82&maxFirstRegistrationDate=2014&maxMileage=100000&maxPowerAsArray=PS&minFirstRegistrationDate=2014&minPowerAsArray=PS&scopeId=C&sfmr=false&transmissions=AUTOMATIC_GEAR Piszę o tym, bo pewnie będę zmuszony jechać znów do DE po samochód, bo w Polsce sensownych, choć tańszych ofert jest jak na lekarstwo, a nie chcę USA, Kanada, itp. okazje. Czy 30000 euro za 2014 to rzeczywiście dobra oferta, czy nawet dla Niemców to drogo?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
O, to ciekawe. Ja znów jeździłem G30 530i i G30 m550d i obie były znakomicie wyciszone. Ani opon ani wiatru niw było słychać... natomiast było słychać piasek uderzający w przednią szybę :-(. Czyli cieniutka jest przednia szyba w G30 - tak jak F30 :-(

 

Niestety ale nie. Jeździłem 520d G30 i szumy podobne do F30 minimalne mniejsze. :/

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe.. może różne wersje wyposażenia i różnymi silnikami są inaczej wyciszane? Akurat akustyka to mój konik więc zwracam na nią uwagę i gdyby któraś z dwóch G30 którymi jeździłem była głośna to bym to zauważył. G30 530i odbyłem tylko dłuższą jazdę testową ale G30 M550d miałem na 5 dni więc dobrze ją protestowałem i było bardzo cicho... nawet przy dużych prędkościach.. Za to M5 G30 było głośne, ale tam znów wydech (+pewnie wspomagacz z głośników) dawał znać o sobie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Niestety ale nie. Jeździłem 520d G30 i szumy podobne do F30 minimalne mniejsze. :/

Ja mam w rodzinie G30 i G31. G30 jest 5 dB cichsza niz F31. 3dB to ponoć 2x ciszej.

E91 jest gdzies pomiedzy nimi.

G30 jest troszkę cichsze od G31, ale nie pamietam juz ile.

W kombiaku od 180 juz decko lusterko słychać, o ile dobrze pamietam w sedanie przy 220km/h - ale to było z pół roku temu jak porównywałem.

Dla mnie G30 to jeden z najcichszych samochodów jakimi jeździłem.

No i trzeba wziąźć pod uwage ze opona oponie nie równa. Fala dzwiekowa z opon nakłada sie na szum powietrza i cięzko ostatecznie stwierdzic czy to z opon czy z powietrza.

Ale wiem że różnica głosnosci nawet w G30, pomiedzy zimówkami a letnimi jest dość znaczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panewki,

przymierzam się do zakupu F32 435i xDrive z 2014 roku.

Teoretycznie pewniak - 70 tys km, bezwypadkowy, przez co gwarancja była dwukrotnie przedłużana, od początku serwis ASO, pełna dokumentacja serwisowa. Na wtorek jestem umówiony na oględziny i kontrole w ASO.


Niemniej jednak im dłużej czytam o trwałości 35i N55 i „sportowej” skrzyni steptronic, tym bardziej się zniechęcam. Z większości opinii wynika, ze przy 100 tys km to właściwie pewniak, ze panewki będą do roboty, zwłaszcza jeżeli ktoś zmieniał olej co „przepisowe” 30 tys km a nie 10-15, a i generalnie auto jako takie jest mega usterkowe, psuje się wszystko i ciagle, od bzdur typu czujniki parkowania, przez wązki, moduły po poważne awarie silnika i skrzyni.


Dlatego pytam u źródła - właścicieli, użytkowników, jak to jest? Czy to możliwe, ze tak młode auto Sypie się tak wcześnie w takiej skali i po prostu zrobione jest z gównolitu? Wcześniej jeździłem mercedesami, jednak z poprzedniej dekady i o ile sam bardzo dbałem o serwis i terminowość, to nie wyobrażam sobie takiej awaryjności już w takim wieku. Ba, moja 11-letnia E klasa 3.2 CDI w momencie sprzedaży miała 500 tys km nalotu i trzymała się doskonale, bez otwierania silnika od nowości...


Tym bardziej jest to dla mnie ważne, ze auto ma mi służyć jako daily, 30-40 tys km rocznie.

Rzeczywiście jest tak złe? Co newralgicznego powinienem sprawdzić, żeby się przekonać, czy ten egzemplarz jest ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Mam do Was pytanie bo rozwazam 428i lub ew 430i. Jak te silniki sie spisuja, ile pala (automat) oraz czy polecacie bardziej wersje z napedem na 2 czy 4 kola. Interesuja mnie tez koszty utrzymania oraz mozliwosc i koszt doposazenia tego auta w kamere cofania. No i kwestia gwarancji - na jak dlugo jest standardowo przyznawana.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panewki,

przymierzam się do zakupu F32 435i xDrive z 2014 roku.

Teoretycznie pewniak - 70 tys km, bezwypadkowy, przez co gwarancja była dwukrotnie przedłużana, od początku serwis ASO, pełna dokumentacja serwisowa. Na wtorek jestem umówiony na oględziny i kontrole w ASO.?

 

Przy takich "częstych" wymianach oleju raczej bałbym się kupować. Domyślam się że chodzi o auto z Gdyni? 30-40kkm rocznie to bym pomyślał o 435d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Bzdura, całkiem inne silniki z innymi oznaczeniami.

Teraz nowej 28i już nie sprzedają, w 30i narazie nie słychać o większych problemach poza znikającym płynem chłodniczym. 28i miewały problemy na początku produkcji, od 2015 roku jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dwa inne zupełnie silniki, lopatologicznie mozna to wyjaśnić iż silnik 328i to nazwa n20 a 330i to b48 inne konstrukcje itd... 330i lepsza kultura pracy i dźwięk, niby niższe spalanie, choć mam średnie 12,9 :) pozdrawiam
male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogę śmiało polecić 430d. Osiągi może nie takie jak w 435i ale dużej różnicy nie ma. Szczególnie jeśli robisz 40k w rok to diesel bardziej się opłaci.

Spalanie na poziomie 6,5-8 ltr/100km (nie zamulam, oj nie... :oops: )

Olej zmieniam co 15 tys i póki co (odpukać) nie miałem żadnych usterek poza wymianą czujnika świateł

Aktualny przebieg 91 tys km


Edit:

Teraz dopiero zauważyłem, że Ty chcesz xDrive. W takim razie do średniej spalania dolicz około litra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolał bym mniejsza benzynę słabsza niż dielsa.Ktos to jeszcze kupuje ? Może jak się trzaska 100 na rok to ok. Serio jak można mieć lekko sportowy samochód z silnikiem diesla. Co do 435i pomysł nawet jak cię czeka ta naprawdę przecież to nie są aż tak wysokie koszty żeby ten samochód dyskwalifikować.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Nie wiem gdzie znalazłeś te informacje, u nas na forum jest sporo aut serii F3X i to co opisujesz to jakaś abstrakcja (moduły, czujniki, skrzynia). Weź jeszcze pod uwagę to, że ludzie zazwyczaj nie piszą że auto im się super sprawuje tylko dopiero wtedy kiedy coś się sypnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Panowie,

Stoję przed wyborem i mam kilka pytań i wątpliwości. Będę wdzięczny za odpowiedzi. A i może ktoś ma coś na sprzedaż lub może polecić?


1. Od czego zależy podświetlenie panelu klimatyzacji? pomarańczowe/białe? Czy jest możliwość ustawienia, czy to jakieś pakiety?

2. Kierownica trójramienna z wąskimi ramionami i ta bardziej pękata - zależy od pakietu? bo występują w tych samych rocznikach...

3. Mam wrażenie, że są dwa rodzaje lewarka zmiany biegów w automacie. Rocznik?

4. Klapa bagażnika czasem jest z przyciskiem zamykania i drugim z kłódką. Do czego służy ten z kłódką?


Pomieszanie z pogmatwaniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.