Skocz do zawartości

4-er który wybrać?


piotrc

Rekomendowane odpowiedzi

1. Dobra opona na lato, dobra opona na zimę... Ja nie mam z rwd problemu. Czy to w 435i czy to w M3. Nie chciałbym tego auta z x-drive. Polecam doposażyć każdemu w szperę płytkową.


2. Miałem sporo N55 w swoim życiu. Auta co prawda od nowości u mnie więc wiem jak dbałem, ale jedno dobiło 300k bez wymiany panewek i działało. Obecnie mam w jednym N55 110k km, w 435i mam 63k km... Ten z przebiegiem 110k dostanie na wiosnę panewki przy serwisie i tyle. Bardzo ważne w N55 to dbać o olej - częste wymiany, nie pałujesz na zimnym a silnik się odwdzięczy. W F serii masz juz w serii wystarczające chłodnice oleju do zwykłej jazdy i kilka miłych upgrade'ów względem N55 w E serii.


Nie skreślałbym auta z USA, i nie wróżył "fatalnej odsprzedaży". Wszystko zależy jaka jest historia danego egzemplarza i jak bardzo był uszkodzony. Prawda jest taka, że 90% oferowanych w PL 335i i 435i pochodzi z USA i Kanady. Natomiast na pewno nie żałowałbym pieniędzy na sprawdzenie historii i weryfikacji jak została przeprowadzona naprawa.

Zegary ma wsadzone chyba 6WB - trzeba sprawdzić czy OEM. Generalnie dostępne są w ASO także dla aut przed LCI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 581
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy on taki bezwypadkowy to chyba nie całkiem.


https://bid.cars/pl/lot/0-28426454/2015-BMW-4-Series-WBA3R1C51FK193477


Poza tym ma chyba jakieś dziwne zegary wsadzone. Weź też pod uwagę późniejszą fatalną odsprzedaż auta z USA.

 

Takie uszkodzenia to praktycznie żadne uszkodzenia, wygląda na zwykłą kosmetykę. Sprawdziłbym carfax i historie serwisowania w BMW i jak wszystko ok to jechał obejrzeć.

Auto jest jednego z użytkowników tego forum, kupowaliśmy w tym samym czasie 435i. Ja ze swojej strony mogę dodać, że zakupiłem samochód też z USA z przebiegiem 113k km, aktualnie mam 128k km i naprawdę nie mogę złego słowa powiedzieć o tym silniku. Kultura pracy, moc i dźwięk - wszystko super. Wszystko zależy jak autko było serwisowane i użytkowane. Panewek u siebie nie ruszałem ale co 8-10k km przy wymianie oleju monitoruje stan opiłków w filtrze.. Tak jak poprzednik pisał, dobre rozgrzewanie motoru przed upalaniem oraz częste wymiany oleju i nie powinno być problemów.

Co do RWD to powiedziałbym, że przy dobrej oponie to nawet przy 400km ciężko zerwać trakcję :) Mam Micheliny Pilot Sport 4S i trzyma jak pojebana. Także tym bym się nie przejmował.

Co do zimówek się nie wypowiem bo zimą stoi w ciepłym garażu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Serwus.

Od dłuższego czasu rozglądam się za bmw serii 4 i już powoli głupieję. Chciałbym w miarę bezobsługowy silnik. Jak rozumiem powinienem rozglądać się za tymi z "serii B". Jak to rozpoznać? Przy jakim przebiegu zbliżają się "grubsze" naprawy? Wtedy mogę się przygotować że niedługo po kupnie wiem o zbliżającym się np. rozrządzie. Xdrive w tym aucie serio jest taki upierdliwy i tak bardzo trzeba o niego dbać? Mam na myśli opony o jednakowym zużyciu, wymiany oleju w skrzyni rozdzielczej. Czy po rozkodowaniu vinu na jakiejś darmowej stronie sprawdzę czy auto ma "bajery" jak podgrzewane siedzenia itp.? Do czego jest bluetooth w tym aucie? Mogę podłączyć za jego pomocą telefon, odpalić sobie np. nawigację google i wyświetli mi się ona na wyświetlaczu w aucie czy jednak jest to tylko do obsługi rozmów, muzyki?

Wybaczcie za durne pytania no ale nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego jest bluetooth w tym aucie? Mogę podłączyć za jego pomocą telefon, odpalić sobie np. nawigację google i wyświetli mi się ona na wyświetlaczu w aucie czy jednak jest to tylko do obsługi rozmów, muzyki?

tylko jako słuchawka, masz głośnomówiący i muzykę w dobrej jakości, możesz czytać SMS i masz dostęp do kontaktów, ale nawet w najnowszym dostępnym systemie NBT Evo 6 nie ma Android Auto ani żadnej obsługi screencasta, takie bajery tylko jako retrofity i oczywiście w nowszej czwórce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich serdecznie :D

Mam pytanie:

szukam auta (najlepiej coupe) i zastanawiam się nad nad serią 4 w 3.0 dieslu. Myśle nad 430D ponieważ wiecej koni nie potrzebuje. Chce diesla z powodu pokonywania większej ilości tras.

czy ktoś ma jakieś porady na co patrzeć, czy brać opcje z xdrive, czy nie wydrąży mi to dziury w potrfelu, brać przedlifa czy po?

Z góry dziękuje za każdą poradę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiedziałem tego przed kupnem, ale xdrive dużo gorzej sie prowadzi od RWD, wręcz myszkuje po drogach w porównaniu z RWD. Przyczyną jest podniesienie auta o 3cm po to, aby półosie xdrive się nie łamały za szybko. Plusem jest to że półtoragodzinny korek na zakopiance można ominąć w 15 minut.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.