Skocz do zawartości

4-er który wybrać?


piotrc

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Dobra cena, jak na M pakiet i estoril, ale to nietety jest uwarunkowane słabym połączeniem podstawowego diesla i manualu.

A swoja drogą, nieźle już potaniały te auta.

Benzyna zamiast krwi...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 581
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dobra cena, jak na M pakiet i estoril, ale to nietety jest uwarunkowane słabym połączeniem podstawowego diesla i manualu.

A swoja drogą, nieźle już potaniały te auta.

 

nieźle to delikatne określenie, jak półtora roku temu się rozglądałem za 3 to 4 była grubo ponad 80k


Intryguje mnie troche ta oferta, gdzie jest haczyk ? 2017, polift, uszkodzenia nie są znaczne - przynajmniej na foto

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-uszkodzona-ID6BYv2i.html#526c4d1032

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra cena, jak na M pakiet i estoril, ale to nietety jest uwarunkowane słabym połączeniem podstawowego diesla i manualu.

A swoja drogą, nieźle już potaniały te auta.

 

nieźle to delikatne określenie, jak półtora roku temu się rozglądałem za 3 to 4 była grubo ponad 80k


Intryguje mnie troche ta oferta, gdzie jest haczyk ? 2017, polift, uszkodzenia nie są znaczne - przynajmniej na foto

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-uszkodzona-ID6BYv2i.html#526c4d1032

 

Bardziej boje się kupić tego syfa z belgii niż dowolne inne auto z usa :)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich forumowiczów.


Trafiłem tu, ponieważ podoba mi się BMW serii 4 Gran Coupé.


Chciałbym (jednak ze względu na oszczędności - model 3 palił mi w trasie nawet poniżej 4l - silnik 2.0 rocznik 2018) diesla ale nie wykluczam benzyny. Budżet niestety nie jest wysoki - 100-110 000. Szukam modelu w latach 2015 i nowsze z możliwie niskiem przebiegiem.


Niestety oprócz okazjonalnego modelu 3 w dieslu z 2018 roku - nigdy nie miałem nic wspólnego z BMW ale wiem, że już nie chcę innego.


Model 4 ma to , czego szukam. Świetny wygląd, większa pakowność od 3-ki, lepszy bagażnik i świetny wygląd. Niestety nie wiem, na co wracać uwagę.


Znajomy w modelu 5 z 2013 roku remontuje silnik, inny z modelu 5 z 2015 roku miał akcję serwisową. podobno teraz dopiero czuć moc. Proszę o poradę co wybrać, na co zwracać uwagę, co omijać szerokim łukiem.


Wiem, że każde auto wymaga serwisu i to musi kosztować, ale nie chcę kupić modelu dzięki któremu z serwisantami będę na "Ty".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...

Witam wszystkich

Noszę się z zamiarem kupna 440i z sinikiem b58, naczytałem sie troche opini i są one podzielone. Jedni sobie chwalą a inni mòwią ze awaryjna jednostka.

Proszę wszystkich użytkownikòw tego silnika jak jest z awaryjnaścią tej jednostki i generalne opinie zwiazane z tym silnikiem.

Dziekuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Cześć

Planuję zakup BMW serii 4 i natrafiłem na taką ofertę: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-2-0-245-km-x-drive-m-pakiet-automat-navi-serwis-aso-ID6Df6Hc.html


Auto ma przebieg 62 tys., rok produkcji 2014 ze Szwajcarii. Serwisowane w ASO. Według historii olej byl wymieniany przy 24 tys i 38 tys przebiegu w latach 2016 i 2018.


Czy warto zakupić takie auto? Czy od razu liczyć się z koniecznością wymiany napędu pompy oleju na taki bez wad (zakładając że wszystkie auta z tego rocznika ją mają)?


Dodam, że budżet to 80000 i chciałem uniknąć auta z USA z uwagi na podwyższone stawki ubezpieczenia i plan sprzedaży tego auta za rozsądną cenę za 5 lat. Mam w planie jeździć nim 10-15 tys km rocznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Planuję zakup BMW serii 4 i natrafiłem na taką ofertę: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-4-2-0-245-km-x-drive-m-pakiet-automat-navi-serwis-aso-ID6Df6Hc.html


Auto ma przebieg 62 tys., rok produkcji 2014 ze Szwajcarii. Serwisowane w ASO. Według historii olej byl wymieniany przy 24 tys i 38 tys przebiegu w latach 2016 i 2018.


Czy warto zakupić takie auto? Czy od razu liczyć się z koniecznością wymiany napędu pompy oleju na taki bez wad (zakładając że wszystkie auta z tego rocznika ją mają)?


Dodam, że budżet to 80000 i chciałem uniknąć auta z USA z uwagi na podwyższone stawki ubezpieczenia i plan sprzedaży tego auta za rozsądną cenę za 5 lat. Mam w planie jeździć nim 10-15 tys km rocznie.

 

Rozsądną cenę za 5 lat? XD Jak nie masz hajsu to nie jest odpowiedni temat, to 428i tylko. Szwajcar?

Powypadkowy tak samo jak USA i pewnie zrobiony odpowiedni podatek zakupowy na tym aucie. :)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej napisał za 5 lat to nie dostaniesz za niego nawet 20 tys ;p inne czasy a swoją drogą samochód mega słaby. No i 428i sam się przekonałem jakie to dziadostwo i straciłem kupę kupę pieniędzy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Co sądzicie o takiej konfiguracji https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/x0g3y9x9 ? Coś tu dodać lub usunąć?


Zmieniam 5 na coś mniejszego, rozważam nową serię 1 (118i lub M135), ale te rabaty na serie 4 sprawiły, że myślę też o serii 4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Po co ci ten xDrive, to nie ma 500 koni pod maską...

A te 10k z napędu przenieś na sportowe fotele plus normalną skórę... Będziesz siedział w tym samochodzie na zwykłych stołkach i ekoskórze?

Reszta to preferencje indywidualne - zawieszenie adaptacyjne, układ hamulcowy M czy podgrzewana kierownica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co ci ten xDrive, to nie ma 500 koni pod maską...

A te 10k z napędu przenieś na sportowe fotele plus normalną skórę... Będziesz siedział w tym samochodzie na zwykłych stołkach i ekoskórze?

Reszta to preferencje indywidualne - zawieszenie adaptacyjne, układ hamulcowy M czy podgrzewana kierownica.

 

Jeździłem z autami z xDrive i bez xDrive, czuję różnice i jeśli mogę wybrać to wolę prowadzenie w opcji z xDrive.


Fotele sportowe są już w konfiguracji. Z elektryczną regulacją i podparciem lędźwiowym. Więcej się tu chyba w serii 4 nie da dołożyć do foteli.


Skórę dakota miałem w F10 i nie ma rewelacji. Miałem z nią problemy, wycierała się, dlatego wybrałem ekologiczną, bo zakładam, że i tak może być coś do wymiany po kilku latach. Nappy nie ma w opcji. Materiałowa odpada, ze względu na możliwe podróże z psem.

 

Jest sens teraz kupować schodzący model z wnętrzem z przed niemal 10 lat?

Potarguj trochę i weź g20.

 

No właśnie to wnętrze jak dla mnie jest całkiem OK :)


Na F32 są rabaty 32%, na G20 pewnie 15%, może 17% się uda.


W F32 cena transakcyjna 200 000 daje katalogowo 295 000. Bazowa wersja 30i xdrive kosztuje 212000. Zostaje 83000 na wyposażenie.

W G20 cena transakcyjna 200 000 daje katalogowo 240 000 (17% rabatu). Bazowa wersja 30i xdrive kosztuje 188 000. Zostaje 52000 na wyposażenie.


Chciałbym fajnie doposażyć (z reguły jak klikam w konfiguratorze to wychodzi 70-90k na opcje), więc w G20 raczej 20i xdrive musiałbym wybrać.


Problem jeszcze jest taki, że to auto nie dla mnie (czasem będę korzystał ale rzadko). Założeniem było kupno małego auta, krótkiego, dlatego patrzyłem na serię 1 nową i też starszą (ale nie ma nic ciekawego w premium selection). Zobaczyłem te rabaty na serię 4 i się zastanawiam czy nie skorzystać.


Nowa seria 1 jest fajna, ale do końca mi nie pasuje ten napęd na przód, chociaż to nie ja będę jeździł, dlatego cały czas opcja serii 1 jest w trakcie rozważania.


W przypadku G20 problemem jest też długość - jest dłuższe niż F32.


Nie chce mi się też szukać po innych producentach, bo czas decyzji się wydłuży kilkukrotnie.


To wracając do tematu konfiguracji tej serii 4:

- na coś tam trzeba uważać?

- może coś nie warto brać?

- czy ktoś widział na żywo skórę ekologiczną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglad wnetrza jakos w fkach mi bardziej lezy, pare maly zmian i byl by nawet lepszy.

Ale to kwestia gustu.

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja F36 bardzo lubię z G20 nie miałem na dłużej do czynienia więc ciężko się wypowiadać. To nie F32 tylko F36 gran coupe i tu jest duża przewaga na G20 bo nadwozie jest po prostu ciekawsze i ma świetną linię.

Wnętrze mi osobiście już się znudziło ale generalnie jest ok. Co do konfiguracji jak już dołożyłeś fotele to jest ok felgi osobiście wybrał bym 19" ale kwestia kto będzie tym autem jeździć. Porządną skórę merino masz w indyvidualu i nad tym bym się zastanowił można wytargować dobry rabat na ten dodatek a w połączeniu z deską w skórze całkowicie zmienia odbiór jakości wnętrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co ci ten xDrive, to nie ma 500 koni pod maską...

A te 10k z napędu przenieś na sportowe fotele plus normalną skórę... Będziesz siedział w tym samochodzie na zwykłych stołkach i ekoskórze?

Reszta to preferencje indywidualne - zawieszenie adaptacyjne, układ hamulcowy M czy podgrzewana kierownica.

 

Tak klepiesz co ci slina na jezyk przyniesie? czy po prostu nie masz bladego pojecia o napedach? Brakuje jeszcze tylko tekstu "bierz w manualu, bo automat jest dla dziadkow".


Kolego nie sluchaj takich wypowiedzi, bierz naped na 4 kola i nawet sie nie zastanawiaj, sam docenisz xdrive jak troche pojezdzisz, a przeprosisz jak z xdrive przesiadziesz sie na RWD.

95% naszych klientow jest zadowolonych z tego napedu, pozostale 5% to ci ktorym sie naped zepsul po okresie gwarancji :D


Komentowanie postu jakie to 28i jest be, juz sobie odpuszcze, bo takie opinie dziwnym trafem maja tylko ludzie ktorzy kupili zajechane kapcie naprawiane w stodele.

Mysle ze przebieg 175 000 w moim egzemplarzu mowi sam za siebie czy to udany silnik, czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Po co ci ten xDrive, to nie ma 500 koni pod maską...

A te 10k z napędu przenieś na sportowe fotele plus normalną skórę... Będziesz siedział w tym samochodzie na zwykłych stołkach i ekoskórze?

Reszta to preferencje indywidualne - zawieszenie adaptacyjne, układ hamulcowy M czy podgrzewana kierownica.

 

Tak klepiesz co ci slina na jezyk przyniesie? czy po prostu nie masz bladego pojecia o napedach? Brakuje jeszcze tylko tekstu "bierz w manualu, bo automat jest dla dziadkow".


Kolego nie sluchaj takich wypowiedzi, bierz naped na 4 kola i nawet sie nie zastanawiaj, sam docenisz xdrive jak troche pojezdzisz, a przeprosisz jak z xdrive przesiadziesz sie na RWD.

95% naszych klientow jest zadowolonych z tego napedu, pozostale 5% to ci ktorym sie naped zepsul po okresie gwarancji :D


Komentowanie postu jakie to 28i jest be, juz sobie odpuszcze, bo takie opinie dziwnym trafem maja tylko ludzie ktorzy kupili zajechane kapcie naprawiane w stodele.

Mysle ze przebieg 175 000 w moim egzemplarzu mowi sam za siebie czy to udany silnik, czy nie.

Nie podałeś żadnego argumentu za xDrive tylko paplanina dziecka, bo mu kredki zabrali, nie ma się do czego odnieść nawet. Słucham po co mi xDrive w kraju, gdzie nie ma zimy i auto nie ma 400-500+ pod maską?

Mam brać bo ludzie biorą? Świetny argument. Świadomość społeczeństwa co do tego napędu jest taka jaką ty reprezentujesz, marna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.