Skocz do zawartości

Zmienny, sportowy układ kierowniczy - problem


bilskij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej.

Kupiłem w tym roku nowe BMW 4 430i xDrive i od samego początku mam problem z układem kierowniczym. Bujam sie po serwisach różnych już chyba 10 raz.


Co zostało wymienione/zrobione:

- wymieniona przekładnia kierownicza,

- wymieniony czujnik kąta skrętu i moduł w kolumnie kierowniczej,

- geometria,

- zamieniane koła,

- kalibracja czujników


Stan obecny jest taki że:


Jadąc 10km/h a jadąć 120km/h czułość i siła wsomagania w mojej opini jest identyczna. Tzn kierownica chodzi mega lekko przy dużych prędkościach, a minimalny ruch sprawia że samochód zmienia pas.

Tak jakby servo w ogóle nie działało. Miał ktoś podobny problem? ASO jak to ASO twierdzi ze auto jeździ idealnie. Ja we własnych zakresie porównywałem do identycznego modelu i tam to działa zupełnie inaczej.


Ktoś coś podpowie? Co jest za to odopwiedzialne? Co jeszcze moze powodować problem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Sprawdź jeszcze w ustawieniach sport individual czy masz włączony sportowy tryb kierownicy, może tam masz comfort.

Z tym, że to i tak odnosi się tylko do opcji ustawienia sport individual. Ale zmień tam raz na comfort raz na sport i porównaj.

W ASO wychodzą z założenia, że jeśli nie pokazuje błędów to nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.