Skocz do zawartości

Kolektor ssący 2.0d


aris

Rekomendowane odpowiedzi

W zasadzie to w aso stwierdzili że od tego trzeba zacząć.Błędów komp nie zapamiętuje ale auto często wpada w tryb awaryjny przez napęd.Co dziwnie po wyłączeniu i chwili odczekania już jedzie ok.tzn do następnego razu gdy przejdzie w tryb awaryjny.Podobno nagar blokuje klapy.

Taka ich diagnoza choć żeby to stwierdzić muszą rozebrać.Na razie tylko zawór widzieli i podobno jest w kiepskim stanie.obklejony.

Pozdrawiam aris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie to w aso stwierdzili że od tego trzeba zacząć.Błędów komp nie zapamiętuje ale auto często wpada w tryb awaryjny przez napęd.Co dziwnie po wyłączeniu i chwili odczekania już jedzie ok.tzn do następnego razu gdy przejdzie w tryb awaryjny.Podobno nagar blokuje klapy.

Taka ich diagnoza choć żeby to stwierdzić muszą rozebrać.Na razie tylko zawór widzieli i podobno jest w kiepskim stanie.obklejony.

 

:duh:


Sam widzisz... "chyba" "od tego trzeba zacząć" "podobno" i stwierdzili, że najlepiej wstawić im wóz co oczywiście zaboli po kieszeni.

Powtórzę się po raz "Nty". Nie możesz być miły! Ciebie nie obchodzi CHYBA PODOBNO i że TRZEBA OD CZEGOŚ ZACZĄĆ!!


To ASO a nie "powiatowy warsztat Henia" ale niestety, okazuje się po raz kolejny jak to pracownicy ASO nie mają fioletowego pojęcia o serwisowaniu samochodu kiedy komputer nie wykaże błędów. Jak trzeba użyć mózgu to nagle "yyyyyyyy… chyba, coś tam podobno" :duh:


Zaprowadź samochód do kogoś kto ogarnia tylko BMW, nie zajmuje się Oplami, Skodami, Fordami i przy okazji zrobi Beemkę. Taki ktoś Ci nie pomoże. Potrzebujesz bardzo trafnej diagnozy gdyż dłubanie przy tym poczujesz finansowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie!też mi nie pasowało że na początku chcielu mnie skasować za kolektor z wymianą za 5500 ale zaznaczyli że to może nie rozwiązać problemu i trzeba będzie szukać dalej.(egr,chłodniczka...)Dodatkowo przy przeglądzie wycenili inne naprawy i wymiany typu klocki tarcze,sworznie,uszczelki itp na kolejne 6k.

Policzyłem koszta z allegro i to wszystko na oryginalnych częściach OE nie będzie kosztować nawet połowy tej ceny.

Jeśli oni myślą że jak ktoš kupuje nowy samochód to go stać na aso, to nie wiedzą że właśnie dlatego ten ktoś ma nowy samochód bo potrafi liczyć pieniądze.

Pozdrawiam aris
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązałeś już problem kolektora?

Ja mam F31 z 2014 roku i kolektor da się łatwo odświeżyć, tzn kupujesz nowa uszczelkę z klapkami - koszt od około 100 do 200zł + czyszczenie kolektora z nagarów. Całość takiej operacji to max z 500zł.

Jak coś, to pisz.


Pozdrawiam

BMW E36 1991 Limuzyna 325i 2005↔2007

BMW E46 2002 Touring 320d Lift 2007↔2010

BMW E91 2006 330d 2010↔2018

BMW E81 2007 118d 2015→

BMW F31 2014 325d 2018→

icon1.png

F31-C-HRj_qqhnpsx.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.