Skocz do zawartości

Check Engine E60 540i 2009r


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, mam taki problem że na jeździe na LPG pierwsze 1700km zrobiłem bez problemu, później pojechałem na przegląd pierwszy i została zmniejszona dawka gazu na biegu jałowym, zaczął wyskakiwać CHECK ENGINE po około 60-130km (piszę w liczbie mnogiej ponieważ błędy były kasowane w między czasie komputerem). Następnie pojechałem żeby zwiększyć dawkę gazu na biegu jałowym czyli przywrócić do poprzedniego stanu gdy było dobrze. Niby zostało przywrócone, ale niestety dziś ponownie po około 100km wyskoczył mi CHECK ENGINE. Instalacja LOVATO. Czy ktoś miał podobnie? Czym było to u Was spowodowane? Czy to wina dawki gazu czy coś dodatkowo jeszcze? Dodam że przejechałem trochę na benzynie i nie wyskakiwał błąd wtedy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Hej, mam podobny problem bo jak jeżdżę na LPG to jest ok, nawet trasa 150 km i zauważyłem, ze na postoju potrafi się zapalić check engine i increased emissions na idrive. Po podpięciu INPY mam ciągle 2B70, 2B71 i 2B72 błędy i po rozkodowaniu są to błędy odpowiedzialne za zbyt uboga mieszankę. Co to może być? Ktoś mi kiedyś podpowiedział, że to mogą być wtryski od LPG i nie wyrabiają itd. Zauważyłem, że jest jakiś problem na poszczególnych cylindrach jak w screnie poniżej.


https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/x7eqULooVhg1zLqEHgoiwwpHrTDCDX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.