Skocz do zawartości

N52B25 Korekty paliwowe


Rudy83

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Od czasu zalozenia lPG sprawdzam namietnie korekty paliwowe na gazie i benie.

Okazuje sie ze roznica jest okolo 3%-6% miedzy bankami na obu paliwach. Mowie tutaj o LTFT i STFT. Podczas jazdy roznice miedzy bankami sa mniejsze. Na postoju niestety jest to bardzo widoczne a korekty potrafia byc +10.

Czy orientyje sie ktos jak te wartosci powinny wygladac?

(swiece nowe, kompresja mierzona na zimnym i cieplym i wszystko wyglada ok.)

Co moze byc przyczyna?

Cewki?

Separator oleju?

Lewe powietrze - to wykluczylem.

Wtryski - mam to samo na LPG i Pb wiec raczej nie.

Sondy - praca wyglada OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

OK... post wisi od 20 dni i mimo, ze prawie 500 kliknelo nikt nic nie odpowiedzial.

Chyba moge zalozyc, ze nikt nie kontroluje pracy silnika do poki nie wywali gwiazdki na blacie. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.