Skocz do zawartości

STAG 300plus - zapetlanie wtryskow


kryszak11

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.iv.pl/images/34573656167147994845.jpg

 

Problem z zapętlaniem wtrysków przy ostrym bucie...

 

silnik: m52b25

sterownik: stag 300 plus

reduktor: LR IG1 Magg. (Miedz 6 mm)

wtryskiwacze: Keihin - pomarańczowe

 

Czy cisnienie reduktora jest za niskie?

reduktor jest nowy i ustawiony fabrycznie - nic nie ruszane...

 

wtryskiwacze sa na dwóch listwach i krótkich weżykach o jednakowej długości ok 10cm (wkrętki 4mm węzyki 6mm).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po screenie widać, że potrzeba jakichś 1,1-1,2 bara żeby to dobrze chodziło. Poza tym mam wrażenie, że masz przelane u góry. Trzeba podnieść ciśnienie jałowe i zrobić na nowo mapki.

 

Niestety reduktory IG1 są najstabilniejsze przy niskich ciśnieniach, więc podniesienie ciśnienia jałowego może nie rozwiązać problemu. W tym wypadku najlepiej byłoby dać albo większe dysze wtryskiwaczy, albo jakiś reduktor jednostopniowy na przykład AC R01 czerwony i wtedy ustawić 1,1 bara.

 

Nagraj oscylogram (.osc) podczas występowania problemu i wrzuć nam do podglądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.iv.pl/images/09739400166255783795.jpg

 

podwyższyłem cisnienie do 1,2 ale na screnie jest 1,13...

Wykresy jeszcze nie sa dograne...błąd zapętlenia wtryskiwaczy dalej sie pojawia...szczegolnie przy pełnym bucie na 2 i 3 biegu...ale generalnie juz nie az tak czesto...a rzadka tak ostro jezdze... :wink:

 

Moim zdaniem mnożnik teraz jest zbyt niski...chyba rzeczywiscie jedyna opcja jest reduktor o wyższym cisnieniu cos na poziomie 1,5...albo wtryskiwacze o wiekszych dyszach (w przypadku Keihina - zółte)

 

dziwne bo Keihin podaje wydajność wtryskiwaczy pomaranczowych 24-36 HP a u mnie wychodzi 28,3/jeden cylinder...

Zastanawiam sie dla jakiego cisnienia gazu sa podane te wartosci...jak wiadomo reduktor prins chodzi na wyzszym cisnieniu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie czy miedz 6mm jest wystarczająca do mojego silnika...bo mam wrażenie ze powyżej 5500 tys obr/min mam spadki ciśnienia...

Zastanawiam sie nad następującymi opcjami:

- wymiana wielozaworu i miedzi na 8mm i do tego jakiś reduktor np ac r01 czerwony (chyba ze mój ig1 magg. Bedzie pracował bez spadku przy 1,1 bara)

- pozostanie przy miedzi 6mm i kupienie reduktora Prins 6mm 180km (tylko pytanie czy to nie bedzie tez tak na styk) chociaż prins powinien pracować na ciśnieniu 1,4 bara

 

Czy powyższe opcje maja sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.