Skocz do zawartości

Instalacja gazowa LPG - BMW Z4 2003 192 km 2.5i


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Zapewne zostanę wyklęty, ale zdecydowałem się na założenie lpg.

 

1) Czy znacie jakieś godne polecenia miejsca w Warszawie gdzie warto założyć lpg?

 

2) Na co uważać?

 

3) Na jaką konfigurację się zdecydować sprzętu / w jakich cenach?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee, tam wyklęty... Auto jak każde inne. Z kwestii specyficznych dla niego - należy uważać bardzo z montażem zbiornika - my wsadzaliśmy walec o średnicy 315mm i mieliśmy miejsca na styk, dosłownie milimetry żeby działał składany dach.

Poza tym - bez problemów, silnik wymaga wiedzy jeśli chodzi o poprawne zestrojenie, ale bynajmniej nie jest "niegazowalny".

 

Polecam zwrócić się do Mławy do Jarka Nowotczyńskiego - to jedyny znany mi zaufany adres w Mazowieckiem, w Warszawie druciarz na druciarzu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Sam montowałem gaz do mojego Z4 jakiś miesiąc temu. Odpowiadając na twoje pytania:

 

1) Instalacja założona w warsztacie Energy Gaz Polska w Warszawie przy ulicy Ostrobramskiej 34A, moim zdaniem miejsce godne polecenia, przyjazne i profesjonalne podejście do klienta, auto jak na razie jeździ bez problemów (zrobiłem już prawie 1 tyś. km na LPG).

 

2) Przede wszystkim uważaj na to jaki rodzaj LPG chcą Ci zamontować, najlepiej bierz takie znanych firm jak BRC, Lovato czy PRINS (z tym że ta ostatnia jest dosyć droga), uważaj na przypadkowych montażystów (o wspomnianym koledze Nikodemie są różna opinie więc poczytaj o nim w necie, ja po ich lekturze zrezygnowałem z pomysłu montażu u niego), to auto też nie ma najprostszego silnika więc korzystaj tylko z warsztatu który gazował już jakieś nietuzinkowe auta.

 

3) Ja u siebie mam BRC Sequent P&D (instalacja dla aut 6 cylindrowych, więc patrząc na tytuł do Ciebie byłaby taka sama), raczej nie bierz STAGA, jest podobnej jakości a wyjdzie drożej, ma poza tym gorszą gwarancję. W Energy montują też instalacje na ciekłym wtrysku (V generacja) ale są o około 1 tyś. zł droższe niż sekwencja, dlatego zrezygnowałem z tego pomysłu.

Ja za swoją instalację zapłaciłem 4600 zł za cały montaż, ze wszystkim.

 

Podrzucam Ci jeszcze parę zdjęć z montażu:

 

http://iv.pl/images/78729206834688686084.jpg

 

http://iv.pl/images/64813641540321930865.jpg

 

widok motoru

 

http://iv.pl/images/81739596491012106021.jpg

 

i widok butli, bo w sumie wiem po sobie że to najczęściej zastanawia w aucie typu roadster. Miejsca trochę pozostaje chociaż szału nie ma;)

 

Mam nadzieję że pomogłem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.