Skocz do zawartości

sekwencja do 318 118hp - co wybrać


Rekomendowane odpowiedzi

witam

chce założyć do basi sekwencje i byłem u 2 gazowników niedaleko mnie których ludzie chwalili i rozmawiałem z nimi na temat instalacji.

chciałem mieć wtryski hana ale obaj odradzają mi je mówiąc że to pieniądze wyrzucone w błoto i jak będę chciał to mi je zamontują tylko nie będe zadowolony bo jeden powiedział że one są za szybkie i nie zdadzą egzaminy w bmw.

 

jeden oferuje: sterownik stag 4, wtryski reg, reduktor zawoli lub ac , butla w koło i wlew obok wlewu paliwa cena:2300

drugi oferuje : sterownik stag 300plus, wtryski valteka czerwone, reduktor zawoli, butla w koło i wlew obok wlewu paliwa cena 2200

 

u tego drugiego zakładałem sekwencje do hondy civic tylko miała gorszy reduktor ale chodziła nawet nieźle.

 

 

pytanie co wybrać lub czy jest jakaś idealna instalacja do e46 318 118hp.

po mówiąc tym gazownikom ze mogę dopłacić trochę aby tylko chodziło jak najlepiej to mi mówią że nie ma sensu

 

z góry dziękuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwszy wmiarę drugi minus za wtryski i wrzuć to do działu viewforum.php?f=17

"pytanie co wybrać lub czy jest jakaś idealna instalacja do e46 318 118hp.

po mówiąc tym gazownikom ze mogę dopłacić trochę aby tylko chodziło jak najlepiej to mi mówią że nie ma sensu"

zawsze jest bo jak wrzucisz lepsze wtryski to zrobisz na nich więcej km a nie po roku się rozjadą itd

później zobaczę co tam dokładnie u mnie jest to ci podeśle bo benz/gaz niema różnicy w mocy i dobrze jeździ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Valteków nie bierz, hany są 100 razy lepsze. Ja u swojego gazownika za stag4, hany, nie pamiętam jaki reduktor płaciłem 2200 (w promocji, regularna cena 2500). Ja bym radził stag4 i hany. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie Hana czerwone + Zavoli Zeta N + Stag 300+, do tego butla 52 l netto, pełen wlew w klapce (tak, mieści cały wlew, który odkręcam raz na 2 miesiące żeby noPb wlać)

 

Valteki nie umywają się do Hana. Reduktor w zasadzie na taką mikrą moc to obojętnie, no byle nie Alaska. Ale podstawa - dobry gaziarz, który poświęci trochę czasu na regulację w trasie, a nie 10 minut pod garażem tylko. Nie zgadzaj się na żadne "chodziła nawet nieźle" - to ma chodzić tak, by ktoś kto nie wie, że tam jest LPG nie poznał sie na tym, czyli ma kręcić do odcinki, przełączać na LPG po kilkuset metrach albo < 1 minuty, nie szarpać, nie falować itd., a normalnie działać. Ceny jakie dostałeś są OK, no bo w sumie co tu kombinować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to poszukaj o nich opinii na lpg-forum i wybierz tego bardziej chwalonego; chociaż w sumie to już na podstawie ich propozycji można wybrać - po prostu idź do tego co nie proponował Ci valteków ;)

 

a z jakich okolic w ogóle jesteś? jak z Wlkp to tu adres praktycznie jest tylko jeden - Pitec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem z łowicza.

 

ten co proponował mi walteki to mówił ze hana czy regi są za szybkie i nie sprawdzają sie przy wiekszych ppojemnościach tylko w małych takich jak matiz itd bo ponoc przez to ze sa takie sybkie to nie podadzą poządanej dawki i mają zamały zakres pracy przez to

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zestaw OK, oczywiście a AC R01, ale sam wiesz i pewnie wiele razy to powtarzano na forach, i tu również - przede wszystkim dobry gaziarz. Więc wybadaj co to za zakład, czy polecany, jakie opinie itd. i wtedy do dzieła.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego powiem tak... sam sobie , bratu , szwagrowi montowalem lpg. Do 318 118 KM. Na moim zrobione 90 tys na gazie, obowiazkowo wymieniane filtry (cieklej fazy i lotnej) co 10 tys km. Zestaw to:

 

Butla bormech 48l w koło

Reduktor - Tomasetto Alaska

Wtryski - magic Jet

Komputer KME Diego G3

Przewody do gazu nie miedziane lecz z tworzywa.

 

Wszystko hula. Zadnej roznicy na pb i na lpg.

 

Teraz bede przymierzal sie do wymiane reduktora (w wymiane membran sie nie bawie) na taki sam bo lekko poci sie płynem chłodzacym. Aha raz wymienialem profilaktycznie we wtryskiwaczach magic jet sprezynki i tłoczki - taki zestaw naprawczy za 50 zł kpl.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci kolego powiem tak, jak masz porządnego gazownika do wydaje mi się że możesz mu zaufać , po pierwsze jak zakładasz nową instalację to i tak masz u niego co najmniej dwa lata gwarancji (nie sądzę aby chciał Cię nabijać w butelkę i robić sobie pod górkę z późniejszymi naprawami i słuchać "Twojego zrzędzenia") a po drugie w końcu wie najlepiej (z doświadczenia ilości montażu) jakie konfiguracje instalacji najlepiej do siebie pasują.

A propo Valteków ja mam u siebie i jestem z nich mega zadowolony, zrobione na gazie 40.000km i oprócz wymiany filterków to zapominam ,że mam instalację :cool2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale niektorzy tu herezje wypisuja... Najwazniejszym elementem instalki jest wtryskiwacz. Im szybszy i bardziej precyzyjny bedzie tym spalanie bedzie nizsze (docelowo +10% tego co na pb). Takie valteki, ktore sa bardzo popularne niestety juz po wyjeciu z pudelka trzeba kalibrowac. Gwarantuje wam, ze jesli ktos je montuje to nie robi tej kalibracji :) Kolejna kalibracja powinna byc po ok 20 tys i tak w kolko. Fakt ze latwo sie je regeneruje, ale zupelnie nie nadaja sie do BMW to jest najnizsza mozliwa polka... Ten kto pisze ze jest zadowolony nie wie, ze kazdy daje inna dawke gazu na swoj garnek :P Jak juz to mozna sie pokusic o Reg Fast a najlepiej o Hane.

 

Drugi element to reduktor. Mozna wziasc cos z zapasem mocy. Przy takim silniku na pewno Alaska sie nie sprawdzi, wystarczy odznaczyc w steroniku "wylacz przy pierwszym" i przekatowac auto na 3 biegu, zeby sie o tym przekonac. Silver, AC r01, Zavoli czy nawet Artic powinny sobie poradzic bez problemu.

 

Elektronika lepiej jak jest bardziej rozbudowana np Stag 300 isa2 albo Lpg Tech. Dzieki temu mozna wprowadzic korekty po temp, ktore pozwola obnizyc temp przelaczenia a tym samym zaoszczedzic troche benzyny. Tyle ze ktos to jeszcze musi wszystko wystroic a przecietny warsztat albo ma to w nosie albo zwyczajnie nie potrafi.

 

W tej branzy jest tylu partaczy, ze az strach i nie wyobrazam sobie zrobienia instalki u przypadkowego gaziarza. Na lpg-forum poleca kogos kumatego, czasem warto zrobic do niego sporo kilometrow niz denerwowac sie na nieudolnosc partaczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie umówiłem sie z tym gazownikiem na 28 lutego za sochaczewem (ten z allegro) w pracy u mnie go chwalili i w internecie widziałem komentarze o nim. okazało sie ze ten gość sam jest pasjonatem bmw (miał 4 i teraz ma 5 w dieslu)

powiedział że założy mi

stag 4plus albo staga 300 isa2 (ten drugi założy jak stwierdzi że sondy pracują bdb i że bedzie można w pełni wykożystać isa2)

wtryski hana albo baracuda (powiedział że sprawdzi te i te i zobaczymy które będą sie lepiej nadawać ale mówi że polecał by mi bardziej baracuda bo można dodatkowo regulować dyszami)

reduktor kme tur albo ac r-01

zbiornik w koło 51l i wlew pod klapką wlewu paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poświęcenie czasu to jedno, ważne żeby jeszcze potrafił to dobrze zrobić. Ale w każdym razie zapowiada się nieźle.

 

Jeszcze co do wtryskiwaczy - dysze i tak ustawia się raz pod dany silnik i zostają już na zawsze (pod warunkiem że zostały właściwie dobrane), więc bez różnicy HANA czy Barracuda. Do twojego silnika idealne będą HANA czerwone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
panowie umówiłem sie z tym gazownikiem na 28 lutego za sochaczewem (ten z allegro) w pracy u mnie go chwalili i w internecie widziałem komentarze o nim. okazało sie ze ten gość sam jest pasjonatem bmw (miał 4 i teraz ma 5 w dieslu)

powiedział że założy mi

stag 4plus albo staga 300 isa2 (ten drugi założy jak stwierdzi że sondy pracują bdb i że bedzie można w pełni wykożystać isa2)

wtryski hana albo baracuda (powiedział że sprawdzi te i te i zobaczymy które będą sie lepiej nadawać ale mówi że polecał by mi bardziej baracuda bo można dodatkowo regulować dyszami)

reduktor kme tur albo ac r-01

zbiornik w koło 51l i wlew pod klapką wlewu paliwa

 

Te reduktory mają zastosowanie do mocy rzędu 200 - 250 Hp !!

Może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego takie akurat są zalecane do tego silnika? ( 318 118Hp ) ?!?

Muszę wymienić reduktor i próbuję się czegoś na ten temat dowiedzieć . Posiadam taki właśnie silnik, jak kolega.

Swoją drogą, mógłby się pochwalić jak mu się ten zestaw sprawuje :)

Pozdrawiam

Pozdrawiam Wszystkich Miłośników Marki !
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

118 koni obsłuży prawie każdy reduktor dostępny na rynku, za wyjątkiem tylko takich maluchów jak alaska czy shark. Natomiast z tym 200-250KM to dość optymistycznie - KME nie da rady, a AC R01 tylko w wersji czerwonej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.