Skocz do zawartości

Gdzie założyć gaz do E36 R44


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Czy zna ktoś warsztat godny polecenia, gdzie zalożą mi gaz do E36 . Najlepiej w Lodzi, okolice Lodzi ewentualnie Wrocław.

 

Za ile mozna teraz założyc wtrysk gazu? Jaka instalacje byscie polecili do tego silnika?

 

Dzieki za pomoc

Edytowane przez DRAY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem posiadaczem "zagazowanego" M43B16. Przejechałem ok.50tkm, bez problemów, przy zużyciu gazu śr.10l/100km.Ponieważ sam jestem mechanikiem..to sam sobie założyłem instalację (innym jakoś nie ufam).

Tańszym rozwiązaniem dla tego typu silnika jest instalacja IIgeneracji z wysokiej klasy sterownikiem (np.BINGO-S KME ze Zgierza, a conajmniej LANDI LES98, żadnych BRC).Stosuje się popularny mixer średni L-Jetronic,reduktor LOVATO lub LANDI LE98.Sporo uwagi i inwencji twórczej trzeba poświęcić zabezpieczeniom układu dolotu (elektroniczno-pneumatyczna regulacja długości kanału dolotowego tzw.DISA).Ja zamontowałem tzw.grzybek o średnicy 50mm na kolektorze w miejscu logo BMW,drugi 30mm na bocznej jego ściance, nad regulatorem ciśnienia paliwa.Zamiast rezonatora w rurze dolotowej montuje się w otwór tzw.gwizdek...i to wystarczy żeby uniknąć kosztownej naprawy po wystrzale gazu.Natomiast wtrysk gazu (ciągły) to wydatek ok.5000zł oraz trudności techniczne ze względu na budowę kolektora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zna ktoś warsztat godny polecenia, gdzie zalożą mi gaz do E36 M43. Najlepiej w Lodzi, okolice Lodzi ewentualnie Wrocław.

 

Za ile mozna teraz założyc wtrysk gazu? Jaka instalacje byscie polecili do tego silnika?

 

Dzieki za pomoc

 

W woj. śląskim znam pare sprawdzonych firm, ale polecam www.autogaz.com.pl gdzie można znależć adresy w twoich okolicach.

Pozdrawiam

Misiu

750i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach