Skocz do zawartości

Z filtra stożkowego na normalny przy LPG - problemy.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jak w temacie. Kupilem auto (730 M30) z zamontowanym filtrem stożkowym. z racji tego ze nie jestem zwolennikiem takich układów postanowilem wrócic do orginalu. Zakupilem komopletny filtr + gumy i wystapil nastepujacy problem:

Orginalny filtr nie pasuje :( . Jest to spowodowane tym, ze gaz byl montowany po filtrze stożkowym. podczas montowania gazu zostal pzedluzony dolot okolo 3 - 4cm (pzed przepluwomierzem Gaz, za zabezpieczenie przeciw uszkodzeniowe w razie wystrzalu).

i tu moje pytanie: Jak u innych rozwiązany zostal ten problem (przedluzenie dolotu + orginalny filtr). Moze posiadacie inne zabezpieczenie (budowa).

bardzo prosil bym o zdjecia.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Nie miałem coprawda tego problemu bo kupiłem autko już z instalacją gazową i na orginalnym filtrze powietrza jednak zauważyłem małe zmiany ażeby można było zamontować tkz. antywybych. Cała skrzynka w której znajduje się filtr jest przesunięta w kierunku kielicha od amortyzatora, z tego co dopatrzyłem nie jest ona zaczepiona na orginalne uchwyty tylko przesunięta a że przez to jest tam ciaśniej to jest nieruchomai jak narazie jest ok.Myślę że u Ciebie można by zrobić podobbnie ...

Pozdro..

TOMEK[E32]730
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Stary , powiem Ci tak , bo juz 3 pary oczu zużyłem na czytaniu o filtrach sportowych w siódemkach - ZDANIA SĄ PODZIELONE -

jedni są zagorzałymi fanami - bo mowią ,ze

- sportowy filtr to lepsze brzmienie

-mniejszy opór- wieksza moc

- długi czas miedzy czyszczeniem/ ew. wymianą takiego filtra

 

przeciwnicy za to -

- praktycznie zerowy przyrost mocy

- O WIELE GORSZE FILTROWANIE ( a przeciez do tego własnie ma słuzyc filtr powietrza)

- no i przystepne ceny oryginalnych filtrów powietrza BMW ...

 

ja sam mam K&N' a i powiem tak - zadnych przyrostów mocy nie odczułem, przyspieszenia i spalanie sa takie same, fakt- nie musze zmieniac filtra co 10000 km, ale jak pomysle sobie ,ze moze jakies brudy się dostają do wnętrza mojego 6 cio garkowego maleństwa , które na oryginale z BMW by się jednak zatrzymały, to coraz czesciej mysle o powrocie do zwykłego filtra...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sam mam K&N' a i powiem tak - zadnych przyrostów mocy nie odczułem, przyspieszenia i spalanie sa takie same, fakt- nie musze zmieniac filtra co 10000 km, ale jak pomysle sobie ,ze moze jakies brudy się dostają do wnętrza mojego 6 cio garkowego maleństwa , które na oryginale z BMW by się jednak zatrzymały, to coraz czesciej mysle o powrocie do zwykłego filtra...

pozdro

 

no właśnie i jeszcze jak brzydko to wygląda :mad2:

kiedyś


E32 730

E36 318

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

730"] Cała skrzynka w której znajduje się filtr jest przesunięta w kierunku kielicha od amortyzatora, z tego co dopatrzyłem nie jest ona zaczepiona na orginalne uchwyty tylko przesunięta

 

Dokładnie, po przedłużeniu dolotu na skutek montażu zabezpieczenia puszka z filtrem nie pasuje do oryginalnego mocowania - trzeba zastosować tzw. "przedłużkę" tj. blaszkę z 2 otworami na śruby :mrgreen: i przymocować przedłużkę do oryginalnego gniazda a puszkę do przedłużki.

Nie jest to może rozwiązanie bardzo eleganckie, ale zdaje egzamin :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.