Skocz do zawartości

silnik x25d - opinie


emispc

Rekomendowane odpowiedzi

Jeździłem 3d i 2.5d i wkońcu kupiłem 2.5d. Te silnik nie jest za słaby, za mały ponieważ auto jest dynamiczne i ładnie przyśpiesza. Oczywiście silnik 3d jest bardziej dynamiczny, ale nie jest to taka duża różnica jak daje do zrozumienia kolega. Silnik 2.5d naprawdę daje dobrze radę w mieście i na autostradzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 304
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tu raczej chodzi o poprzednio poruszone zalety większego/mocniejszego silnika. Przy sporej masie zawsze mieć lepiej więcej Nm pod stopą (niekoniecznie podczas ścigania się z autem marki skoda) :wink:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam x5 3d 258 hp i 25d 231 hp. Kompletnie się nie zgadzam, że 25d jest za słaby itp. Silnik jest bardzo dobry a 2xturbo robi swoje. Nie mam żadnego dyskomfortu na trasie i mocy nie brakuje.

Sam jestem zdziwiony, że 2 lity w tak dużym aucie sprawuje się tak dobrze. Najczęściej jeżdżę 3d bo 25 jest żony. Kolega ma skodę superb 20i 280 km i moja x5 3d nie ma szans :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak można napakować dodatków za +150 tysięcy i zapomnieć o silniki? :wink: będziesz gładził skore na drzwiach jak cię będą skody mijać?

 

na szczęście jest wybór i każdy może wybrać co dla niego najlepsze,

ja też wybrałem pół silnika czyli R4 - władowałem dużo w wyposażenie i wcale nie żałuję

w żaden sposób dopłata prawie 50 tys. tylko za mocniejszy silnik IMO nie jest tego warta

 

a jak mnie mija skoda - nie mam żadnego z tym problemu,

raczej ktoś kto ma taki problem, to faktycznie ma problem, ale nie z samochodem ..............

 

I to chyba najważniejsze - zadowolony użytkownik.

Ja raczej w obozie mocniejszy silnik - mniej dodatków. Pamiętaj, że dużą część z różnicy w cenie za silnik odzyskuje się przy sprzedaży. Z dodatkami bywa różnie, czasem wręcz 'odstraszają' swoją awaryjnością (pneumatyka, nieaktywne pakiety connected i cała reszta elektroniki, nie mówiąc już o dachu). Wszystko i tak zweryfikuje czas, kiedy będzie więcej danych o trwałości tej jednostki w aucie powyżej 2 ton. Mniejszy silnik niestety 'psuje' też trochę rynek dla fanów 3L. Większość podaży to właśnie 2.5d, przez co ceny 3.0d mogą być relatywnie dużo wyższe niż miało to miejsce z E70.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze

Czytałem gdzieś, że w tym roku silnik B47 ma przejść modyfikacje i wersja 25d dostanie dodatkowych koników i niutków. Ktoś znalazł jakieś dane techniczne?


Oryginalny artykuł, który o tym zakomunikował: http://www.bimmertoday.de/2017/11/20/bmw-baukasten-diesel-mehr-infos-zur-tu1-fur-b47-und-b37/

Wygląda na to, że także słabsze wersje (18d i 20d) dostaną 2-gą turbinę ale głównie po to by obniżyć emisję spalin a nie po to by podnieść osiągi!

Niestety artykuł tylko wspomina o 25d nie podając jakie parametry będzie miał te silnik po modyfikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.