Skocz do zawartości

F30 328ix MSport Estoril - Randall *koniec przygody* str. 50


Randall

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy

Witam !

 

Odrazu przepraszam że się rozpisałem :)

 

Jak niektórzy wiedzą jakiś czas temu 1er została sprzedana a zastąpiła ją 3er F30. Hatchback na sedana, diesel na benzynę, RWD na Xdrive - jednym słowem pełno zmian ;)

 

Ale po kolei:

 

#foto

 

http://i.imgur.com/QjL1Rch.jpg

 

http://i.imgur.com/uodYytx.jpg

 

http://i.imgur.com/sKgoZkc.jpg

 

http://i.imgur.com/lzeD6G6.jpg

 

http://i.imgur.com/2FcZllt.jpg

 

http://i.imgur.com/6vOyAiK.jpg

 

http://i.imgur.com/5DtJj8q.jpg

 

nie mam ładnej fotki wnętrza ale jest identyczne poza pokrętłem Idrive

 

http://i.imgur.com/zSLgw0n.jpg

 

# początek ?

 

Plan na nowe auto był taki żeby skonfigurować bieda-wersję F30 LCI i cierpliwie czekać. Jednak gwarancja w F20 się skończyła (kolejne przedłużenie kosztowało już słono), przebieg zaczął mocno zbliżać się do 100 tyś (magia polskiego rynku..) i postanowiłem wystawić ją jeszcze w tym roku. Potem pojechałem do mojego dealera z konfigiem. F30 LCI 320i, alpinweiss, M-sport, Ledy i w sumie tyle. Bez navi, bez hamulców M itp, RWD, za to z planem na zainstalowanie boxa.

 

Wszystko fajnie, cena dogadana, i szukamy okienka produkcyjnego .. ups. 5-7 miesięcy czekania :/ jestem bardzo niecierpliwy i sam w sobie nienawidzę tej cechy ale nigdy z nią nie potrafię wygrać. Zaczęliśmy kombinować, może 320d - też brak slotów. Na placu z modeli LCI tylko 2 sztuki 318d. Obydwie w mpaku, biała i estoril, fajne ceny ale.. niestety dalej manualna skrzynia a automat był najważniejszym założeniem więc odpadły. Idziemy dalej, stoi 428ix czarna piękna 2d, niestety demo chyba po dziennikarzach. 6000 km, porysowany zderzak, poobcierane progi, poobdzierane felgi i dużo za wysoka cena. I nagle zobaczyłem ją :D Estoril, Mpak, wow. Niestety pre lci, pytam o silnik - 28i… wszystko pięknie, tylne lampy się wymieni z czasem i będzie fajnie. ALE coś wysoko stoi :/ Tak, to xdrive powiedział dealer. Jakieś 85% 28i jest w Xdrive i znaleźć coś gotowego RWD graniczy z cudem. Rzut oka do środka - navi pro, hifi, adaptive xenon, sportowy automat z łopatkami, na zewnątrz piękne hamulce M i 19”. Zaraz, zaraz, taki konfig wychodzi GRUBO ponad budżet a samochód jak się okazuje bez przebiegu. Ale idziemy debatować mimo wszystko. W głowie bajzel - przecież nigdy nie chciałem xdrive, sterczy, nie ma zawiasu M no po prostu nie.

 

Po chwili słyszę ofertę cenową i nagle Xdrive przestaje mi przeszkadzać. W głowie przelatują opcje których nigdy bym nie wziął konfigurując nowe auto, brak potrzeby zabawy w boxy itp.. Auto to było jedno z ostatnich PRE-LCI u dealera, plus niedawno kupowane F25 - rabat wyszedł taki że być albo nie być. No i klamka zapadła.

 

Od razu dodam że inny dealer nie wchodził w grę i gorąco polecam Krzyśka Nowaka z AutoPremium Rzeszów. Jakby ktoś chciał jakąś ofertę to proszę o PW ;)

 

# wrażenia z jazdy

 

Czytając codziennie forum można się dowiedzieć różnych rzeczy, między innymi że wersje z xdrive (przy braku zawieszenia M) prowadzą się mega słabo. W dodatku mój punkt odniesienia był bardzo wysoko postawiony - F20 to jedno z najlepiej prowadzących się aut w całej gamie BMW. Również nie miałem Mpakietowego zawiasu ale założyłem Eibach Pro Kit, rozpórkę, felgi 18” i każdy zakręt dawał mi mega frajdę. No i fakt - F30 nie dość że w wersji RWD już nie prowadzi się tak zwinnie jak jedynka to tutaj jeszcze kumulacja nieszczęść :D Jak jest w realu ? Szału nie ma - ale i nie jest to Audi A4. Samochód nie ryje przodem, z każdego śliskiego zakrętu wyjeżdża ładnie tyłem. Zmienny sportowy układ kierowniczy daje bardzo fajne odczucia i trochę niweluje wady (jeździłem kiedyś golasem F30 i odczucia kierowania były mega słabe - wspomaganie za mocne, nikłe relacje koła - kierownica). Na letnich kołach 19” jest nawet nawet. Na zimówkach 18” (przez hamulce ///M) auto faktycznie buja się tak jak nie przystoi BMW, tym bardziej w Mpakiecie, ale mam nadzieję to bujanie dość mocno ograniczyć sprężynami Eibacha z których w każdym aucie byłem zadowolony. Są jeszcze H&R ale są za niskie i potrafią dobijać nawet przy sportowych amortyzatorach a w ostateczności wyłamują ich mocowania w kielichach - są fotki na forach US.

 

Aby nie być hipokrytą nigdy nie zamierzam pisać o przewadze xdrive itp. Jest ok, może kiedyś się przyda jak przyjdą srogie śniegi. Przyjemnie że nie zastanawiam się przy wyprzedzaniu w deszczu czy nie „miotnie” mi tyłu w koleinach, strzał z procedury startowej bez jakiegokolwiek uślizgu też robi fajne wrażenie. Ale wciąż gdybym składał auto to brałbym RWD.

 

# silnik, osiągi

 

Po prawie 5 latach jazdy dieslami (jedynką a wcześniej ibizą) miałem w środku mega ochotę na benzynowy motor. W dodatku przebiegi roczne ostatnio mi troszkę spadły więc postanowiłem zaryzykować. Jakieś 3 lata temu kolega przyjechał po mnie prawie nową 328i F30 i wtedy doznałem lekkiego szoku. Po przeczytaniu miliona postów że 2 litry do kosiarki, R4 to gunwo, downsizing śmierdzi, bez 6 garów to nie BMW byłem nastawiony bardzo sceptycznie - to i zaskoczenie było mocne. Lekko wilgotna nawierzchnia powodowała że przy starcie ciągle migotała trakcja ale mimo to samochód jechał bardzo bardzo dobrze (jak dla mnie - wiadomo że ten tekst może wywołać politowanie wśród użytkowników serii M itp.). Połączenie z 8AT zdawało się być idealne. Rok później miałem okazję na test drive nowości (wtedy) czyli serii 4 GC. I tam było już 28i ale w Xdrive. Dealer pokazał mi pierwszy raz launch control i chodziłem zadowolony cały dzień ;)

 

Pierwsze 2000 km były męczarnią. Gdy tylko zaczynała się zabawa trzeba było odpuścić ze względu na dotarcie. Ale już wiedziałem czego się spodziewać. 28i mimo nienawiści fanatyków „starej szkoły” to ciekawy motor. Moment obrotowy prawie taki jak w 20d ale dostępny przez cały zakres obrotów. Dźwięk jak dla mnie przyjemny - nie zauważyłem żeby na wolnych obrotach chodził jak diesel o czym tutaj pisano. Może pisali to ludzie którzy nie mieli przez ostatnie 5 lat diesla - dla mnie jest cichutko i przyjemnie. Zmieniając na tryb Sport czy Sport+ dzwięk zmienia się i staje się jeszcze fajniejszy - nie wiem ile w tym zasługi głośników a ile klapki w tłumiku ale siedząc wewnątrz jest duży banan na twarzy. Bardzo się jaram „pierdnięciami” przy zmianie biegów w trybie Sport+ i dźwigni na sport :D Z tego co mówili znajomi to słychać je też na zewnątrz więc nie jest tak źle.

 

Katalogowo auto jedzie do setki poniżej 6 sekund co (znów dodam że jak dla mnie) robi wrażenie. Vmax jeszcze nie testowałem ale do 250 powinna dojść. Jednak przy ruszaniu z miejsca odczucie jest całkiem inne niż przyzwyczaił mnie diesel - można nawet pomyśleć że auto jest lekko przymulone bo nie ma tego kopnięcia w fotel jak w dieslu (które niektórzy mylą z dobrymi osiągami). Dopiero przy głębszym depnięciu jest taka mała katapulta :D Cóż więcej pisać - chciałbym kiedyś założyć jakiś porządny wydech - rozmawiałem już z MG, przeglądałem inne oferty. Na początku byłem przekonany żeby robić na dwie strony, teraz już sam nie wiem - z jednej strony bardzo mi się podoba wygląd, z drugiej nie chcę udawać że to jakiś demon prędkości.. Zobaczymy.

 

Filmiki:

 

 

 

 

# wnętrze, wykończenie, wyposażenie

 

Kolejną rzeczą którą można się dowiedzieć czytając forum to koszmarna jakość F30. Według niektórych jakość jest niższa niż w Skodzie Fabii, plastiki trzeszczą, piszczą i rysują się od patrzenia. Brak spasowania, szpary wszędzie, twardy plastik, siedzenia z ceraty. Szczerze mówiąc nie wiem czym z czego przesiadali się Ci znawcy, może z RR albo Bentleya ? A może dostawali do jazdy jakieś egzemplarze na rynek mongolski - nie wiem. Nie mam zamiaru podnosić w niebiosa wnętrza F30 ale bez przesady. Nie mam powodu aby zgodzić się z tymi opiniami. Jeździłem dużo E90, E92 i tutaj też nie rozumiem skąd opinie że tam „wszystko było lepsze„ - jakoś nie zauważyłem żeby tak było. W F20 kilka elementów faktycznie było średniej jakości nigdy tego nie ukrywałem - tutaj jest wyraźnie lepiej i ciszej. Szczególnie boczki drzwi i dźwięk ich zamykania jest dużo lepszy.

 

Jeśli chodzi o wyposażenie to jest jak dla mnie bardzo dobrze. W końcu mam navi pro (w f20 miałem mały ekranik tylko do radia) i działa świetnie, NBT jest bardzo szybka, miły też jest bajer z touchpadem. Dzięki rozszerzonej desce świetnie pokazuje wizualizacje skrzyżowań między zegarami, jest też asystent pasa ruchu. Jedyne czego żałuję to że nie ma headupa no ale trudno ;)

 

Genialny jest adaptive ksenon - to chyba element który cieszy mnie najbardziej. Dzielenie światła, wycinanie innych uczestników ruchu itp to wszystko działa rewelacyjnie. Ostatnio trasa, 350 km w mżawce, mgle, lokalnymi drogami - a ja ciągle miałem przed sobą jasno jak w dzień. Światła żyją swoim życiem i robią to perfekcyjnie - wyobrażam sobie że LEDy są jeszcze lepsze.

 

Audio i multimedia są ok, choć szczerze myślałem że HiFi gra nieco lepiej (liczyłem na przepaść względem najprostszego systemu w F20). Streaming BT działa ok, chociaż zdarzają się problemy jeśli często wsiadamy / wysiadamy z auta.

 

#spalanie

 

To temat rzeka na każdym forum :D Oczywiście jak zawsze można trafić ze skrajności w skrajność. Podam Wam suche fakty w odniesieniu do 120d. Niektórym takie F20 pali po 5 litrów w mieście i 4 w trasie - może i to możliwe. U mnie w dieslu było przez prawie 4 lata zawsze tak samo - miasto 100% (70 tyś mieszkańców korki, krótkie odcinki) spalanie 7.8 do 8.2. Trasa od 4.5 (jazda zgodnie z przepisami po drogach lokalnych) do 6.5 (3000 KM po europie w tym na niemieckich autostradach ogień gdzie się da, reszta do 150 km/h). Nie jest to do końca tak że „benzyna spali 1-2 litry więcej ale ile frajdy”. Może tak by i było jeżdżąc bez korków. Ale teraz mam około 4 litrów więcej na 100 km niż w dieslu. Doliczając że auto jest większe i ma xdrive to zostaje jakieś 3 litry więcej. Do tego jest jeszcze jeden BARDZO ważny aspekt. Diesla można pałować w spód a i tak nie przekroczy pewnego limitu - nie da rady więcej spalić. W benzynie mam wrażenie że ta granica nie istnieje i uzyskanie 20L/100km nie jest żadnym problemem. Łapie się na tym że jeżdżę spokojniej niż dieslem. Na dzień dzisiejszy po dotarciu wygląda to tak:

 

Sport +, zmiana łopatkami, launch control - 15+ L/100km

Miasto 100% - 11 - 12.5 L/100km

Miasto 100& ECO PRO (nie mam nerwów tego używać) - 10.5 L/100km

Trasa szybka - 9.0 - 9.9 L/100km

Trasa drogi lokalne zgodnie z przepisami - 7.6 L/100km

(wszystkie wyniki na Verva98)

 

średnią od początku mam 12L/100km i jestem zadowolony bo znam takich którym 28i pali po 17 :D Myślę że stosunek spalanie/fun/cena zakupu jest OK, oczywiście że wolałbym 3.0 ale sami wiemy jaka jest akcyza w naszym kraju. Chętnie też bym pojeździł 25d ale tej wersji u nas w kraju praktycznie nie ma.

 

Jeśli coś się zmieni to dam znać :)

 

#plany

 

koła zimowe 18” (ze względu na hamulce M) syling 396 + czujniki RDC + Pirelli Sottozero - zrobione

 

dywaniki gumowe oryginalne - zrobione

 

przednie żarówki kierunków wymienić na srebrne (zrobione):

 

http://i.imgur.com/Bc5yzIk.jpg

 

http://i287.photobucket.com/albums/ll137/randall1986/IMG_0088_zpsmlssp9bd.jpg~original

 

wiem że ledowe lepsze ale w moich rewirach nikt tego nie zakoduje a Dziqska będę widział pewnie gdzieś w przyszłym roku :twisted:

 

ramka klimy black piano LCI z ambientem (w drodze):

 

http://i.imgur.com/sW8EboR.jpg

 

 

lotka performance (czeka na montaż)

lampy tył LCI

eibach PRO-KIT

wydech

dokładka przód MPerformance

dyfuzor tył MPerformance

dbanie o kosmetykę jak zawsze :)

wymiana oleju przy 5000 km, następne max co 15000 km

 

#VIN

 

Type code: 3B51

Model: 328XI (EUR)

E-F-R series: F30

Series: 3

Type: LIM

Steering: LL

Doors: 4

Engine: N20

Displacement: 2.00

Power: 180 (245 hp)

Drive: ALLR

Transmission: AUT

Paint code: B45 - ESTORILBLAU 2 METALLIC

Upholstery code: HAAT - STOFF HEXAGON AL

Prod.date: 2015-06-17

S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES

S2NH M SPORTBREMSE

S2PA Lockable wheel bolt

S2PF 19"M LM RAEDER STERNSP.403 M/MB

S2TB Sport automatic gearbox

S2VB Tyre pressure control (TPC)

S2VL Variable sport steering

S4AE Armrest front, retractable

S4DX AKZENTLEISTEN BLAU MET. MATT

S4MR Interior trim strips, alum. hexagon

S4NE BLOW-BY-HEIZER

S5AC High-beam assistant

S5DA Passenger airbag deactivation

S5DC Rear-seat headrests, folding

S6AC INTELLIGENTER NOTRUF

S6AE TELESERVICES

S6NH FREISPRECHEIN. M. USB-SCHNITTSTELLE

S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF.

S7NH BMW Service inclusive

S8A1 Sprachversion polnisch

S8AT POLNISCH BETRIEBSANL./SERVICEHEFT

S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE

S9AA Outer skin protection

S230 Extra package, EU-speciifc

S249 Multifunction f steering wheel

S258 Tyres with runflat properties

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

P337 M Sports package

S420 Sun protection glazing

S423 Floor mats, velours

S428 Warning triangle and first aid kit

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S465 Through-loading system

S481 Sports seat

S493 Storage compartment package

S494 Seat heating driver/passenger

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S524 Adaptive Headlights

S534 Automatic air conditioning

S544 Cruise control with brake function

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S676 HiFi speaker system

S698 Area-Code 2 for DVD

S710 M leather steering wheel

S715 M Aerodynamics package

S760 High gloss shadow line

S775 Headlining anthracite

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 767
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gratulacje ! Szerokosci, witamy w klubie EB i jeszcze 'zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieselem' :P ... i iXem :P

Zart, ale sprezyny to mus :)

 

No i zrob jakis pomiar - zobaczymy ile z siebie wypluwa z fabryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odrazu przepraszam że się rozpisałem :)

A właśnie że fajnie czyta się takie wrażenia z jazdy/uzytkowania w ramach galerii a nie tylko kilka fotek na krzyż i lista wyposażenia (której najczęściej nie chce mi się przeglądać).

 

Czy Eibachy nie będą kolidować z zawieszeniem przy xdrive?

pozdrawiam

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Odrazu przepraszam że się rozpisałem :)

A właśnie że fajnie czyta się takie wrażenia z jazdy/uzytkowania w ramach galerii a nie tylko kilka fotek na krzyż i lista wyposażenia (której najczęściej nie chce mi się przeglądać).

 

Czy Eibachy nie będą kolidować z zawieszeniem przy xdrive?

 

Dzięki ;) Jest model sprężyn dedykowany pod 328x więc powinno być ok.

 

Gratulacje nowego auta Bardzo fajny opis.

 

Dzięki !

 

Najs EB rulez Też chyba sobie jednak czarne nerki zapodam... coraz bardziej się do tego przekonuję.

 

To pierwszy mod jeszcze przed wydaniem auta :twisted:

 

Gratulacje ! Szerokosci, witamy w klubie EB i jeszcze 'zycie jest za krotkie zeby jezdzic dieselem' ... i iXem

Zart, ale sprezyny to mus

 

No i zrob jakis pomiar - zobaczymy ile z siebie wypluwa z fabryki.

 

Postaram się żeby wstydu nie było :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ukrywam że od kiedy zobaczyłem zmianę avataru to codziennie zerkałem w galerię F30 czy już zdażyłeś się pochwalić :)

Co Tu dużo mówić, auto jest bardzo ładne, super daily car z plusem. Po filmach widać że przyspiesza dość żwawo, ładnie.

 

Fajnie, że udała Ci się trafić TAKA wersja, już gotowa. Bo niestety 90% F30 w polsce to jakieś golasy kupione dla sąsiada na pokaz chyba :roll:

U Ciebie jest dużo akcentu sportowego (w sumie nie w moim guście bo wolał bym individual z pełnymi skorami - ale tutaj pasuje to do całokształtu :cool2: )

 

Gratuluje zmiany, duuuuży, duuuży plus :cool2: :cool2: :cool2:

Idziesz w dobrym kierunku ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluję zakupu,bardzo ładna :cool2: Doskonale rozumiem twój wybór bo mialem to samo.Jak bym sam zamiawial auto też bym brał rwd i Mpakiet ale musiałbym golasa lub 20i a w tym samym budżecie było moje półroczne 428i z lepszym wypasem i przebiegiem 5000 tys km :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś między słowami pisałeś że brakuje Tobie Head up... Poniżej masz możliwość montażu w BMW

http://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/seasonal-offers.html

 

 

Fura kozak!:)

Czy wymiana żarówek w kierunkach jest utrudniona? Jakie żarówki zastosowałeś? :8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Furka bardzo ładna, konfiguracja tip-top lecz wiadomo zawsze chce się więcej, ale wszystkiego nie można mieć od razu, przynajmniej możesz pisać co masz tu, a czego nie było w F20, a za kolejne pare lat napiszesz czego tutaj nie miałeś, a co masz w nowym. Idzie zima więc xdrive się teraz przyda. Ciekawie się czytało lekturę i na pewno nie ktorym pomoże w zakupie :cool2:

 

Ja pozwolę dodać od siebie, że silniki N20 są bardzo zaawansowane technologiczne i mało palą paliwa, dodam że na wolnych obrotach faktycznie chodzą jak diesel :wink: zapewne przez układ wtryskowy.

 

Co do jakości wnętrza to też nie do końca jest to 'premium' bo jednak ten środkowy panel jest dość twardy jak i reszta plastików, coś na poziomie VW Passat, a może nawet gorzej. Taka filozofia teraz większości producentów marek premium.

 

Jeszcze raz gratuluję, modyfikuj, obniżaj, dodawaj mocy i dbaj. Fajnie że masz pełny Mpakiet wraz z zaciskami.

207GTI (175THP) na tor

Tutaj klik: http://www.peugeot207club.pl/viewtopic.php?t=5609


VW Golf mk5 1.9TDI ASZ + GTD1752 (daily)

BMW E46 320D ///M (od czasu do czasu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
nie ukrywam że od kiedy zobaczyłem zmianę avataru to codziennie zerkałem w galerię F30 czy już zdażyłeś się pochwalić :)

Co Tu dużo mówić, auto jest bardzo ładne, super daily car z plusem. Po filmach widać że przyspiesza dość żwawo, ładnie.

 

Fajnie, że udała Ci się trafić TAKA wersja, już gotowa. Bo niestety 90% F30 w polsce to jakieś golasy kupione dla sąsiada na pokaz chyba :roll:

U Ciebie jest dużo akcentu sportowego (w sumie nie w moim guście bo wolał bym individual z pełnymi skorami - ale tutaj pasuje to do całokształtu :cool2: )

 

Gratuluje zmiany, duuuuży, duuuży plus :cool2: :cool2: :cool2:

Idziesz w dobrym kierunku ;)

 

Dzięki :) Wiadomo że np deska w skórze byłaby mega ale takich aut gotowych w PL chyba nie ma wcale, zresztą F30 i tak nigdy nie będzie jakimś autem luxury, ot zwykła trójka :D

 

Gratki auta, pięknie wygląda, bardzo fajnie wybrałeś, a kolorystyka jakby znajoma... :D

 

Tak, tylko litra pojemności brakuje :twisted: Dzięki :wink:

 

Randall, super autko , kolorek. wyposażenie i silniczek :cool2: . Gratulacje :)

 

Dzięki :cool2:

 

Świetnie opisane :) gratuluję zakupu. Boxa pewnie i tak założysz, ja byłem bardzo zadowolony jb4 :)

 

Nie powiem że 280-300 KM nie było by idealnie :twisted: Zobaczymy, never say never :) Opisałem tak, że może to da jakieś wskazówki tym którzy planują zakup F30 w benzynie, będę wtedy zadowolony.

 

Piękne auto gratuluję. Najładniejszy kolor mpak dobre wyposażenie. Z twoich planów na mody to widzę ze BędzieszMiałWydatki a jak zrobisz wszystko to będzie petarda. :cool2:

 

Dzięki, co do modów to wszystko pomału bo jak się zrobi na raz to potem auto się nudzi i człowiek zaczyna kombinować :x

 

Gratuluję zakupu,bardzo ładna Doskonale rozumiem twój wybór bo mialem to samo.Jak bym sam zamiawial auto też bym brał rwd i Mpakiet ale musiałbym golasa lub 20i a w tym samym budżecie było moje półroczne 428i z lepszym wypasem i przebiegiem 5000 tys km

 

No właśnie tak to jest, ciężko żeby było wszystko tak jak się chce gdy budżet jest ograniczony. P.S. Twoja ex e92 ma dobrze, nigdy nie widziałem jej brudnej :norty:

 

Gdzieś między słowami pisałeś że brakuje Tobie Head up... Poniżej masz możliwość montażu w BMW

http://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/seasonal-offers.html

 

 

Fura kozak!:)

Czy wymiana żarówek w kierunkach jest utrudniona? Jakie żarówki zastosowałeś? :8)

 

Ten head up to taki trochę wynalazek bo nie integruje się z mapą w aucie, ale dzięki za info ;) Żarówki aż wstyd powiedzieć, nie wiedziałem czy podpasują i kupiłem na próbę jakieś Carpoint u nas w sklepie motoryzacyjnym i działają :8) To są PY21W coś takiego, wiem że Philips i Osram ma takie lepsze, ale póki świecą to nie chce mi się zmieniać. Dostęp przez klapkę w nadkolu, trzeba skręcić kołami i mieć w miarę zwinną rękę :)

 

Furka bardzo ładna, konfiguracja tip-top lecz wiadomo zawsze chce się więcej, ale wszystkiego nie można mieć od razu, przynajmniej możesz pisać co masz tu, a czego nie było w F20, a za kolejne pare lat napiszesz czego tutaj nie miałeś, a co masz w nowym. Idzie zima więc xdrive się teraz przyda. Ciekawie się czytało lekturę i na pewno nie ktorym pomoże w zakupie :cool2:

 

Ja pozwolę dodać od siebie, że silniki N20 są bardzo zaawansowane technologiczne i mało palą paliwa, dodam że na wolnych obrotach faktycznie chodzą jak diesel :wink: zapewne przez układ wtryskowy.

 

Co do jakości wnętrza to też nie do końca jest to 'premium' bo jednak ten środkowy panel jest dość twardy jak i reszta plastików, coś na poziomie VW Passat, a może nawet gorzej. Taka filozofia teraz większości producentów marek premium.

 

Jeszcze raz gratuluję, modyfikuj, obniżaj, dodawaj mocy i dbaj. Fajnie że masz pełny Mpakiet wraz z zaciskami.

 

Dzięki :cool2: Jedyny twardy plastik to ten mały nad popielniczką, faktycznie się nie postarali, reszta jest ok. Myślę że ramka LCI zmieni mocno na plus wygląd, ale jako że jest to teraz najprostszy i najpopularniejszy mod w F30 to trzeba na nią czekać miesiąc :x

 

Randall - wreszcie opis :-) Super ! Gratulacje !

 

Dzięki, teraz czekamy na Twój Tanzanit :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Randall po pierwsze gratuluje auta, bardzo ładne i życzę radości z jazdy :D

Najbardziej spodobał mi się tekst o osiągach vs wrażenia, jak to niektórzy mylą te 2 kwestie. Przy okazji to też ciekawa sprawa jak ludzie postrzegają tą kwestię. Auta mniej komfortowe mające słabe osiągi mogą dawać więcej wrażeń vs bardziej komfortowe, co może być lepszym wyborem dla niektórych...Być może to temat na inną dyskusję.

Co do wrażenia klekotania jak w dieslu 28i to taki efekt jest tylko na zewnątrz, a w środku tego nie słychać.

Bardzo mnie zaciekawiło strzelanie z wydechu w trybie Sport+. Czy ktoś wie czy w 528i też tak jest? W sumie kilka razy jechałem w tym trybie, ale jakoś tego nie zauważyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech strzela chyba w prawie każdym BMW mi się wydawało. Kwestia dobrego przegazowania i odjęcia gazu w odpowiednim momencie. Tyle że na małych silnikach będzie to bardziej pierdzenie niż strzelanie... Swoją drogą, jak podobał mi się wydech M135i tak teraz biednie brzmi przy 650ix, więc zawsze to kwestia też odniesienia :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej Randall! :)

Widzę, że już na dobre przeniosłeś się z Serii 1 ;)

Gratuluję maszyny, o cierpliwości przy kompilowaniu BMW coś wiem, moje 12 tygodni były baaardzo długie ;)

Pokazuj ją od czasu do czasu w jakiś nowych sesjach, bardzo ładna sztuka.

http://zapodaj.net/images/2f26374e0c65b.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
W końcu zrobiłeś galerie

Super samochód i kolorystyka

Miałem kupić taki sam nawet stał u mnie na salonie ale okazał się za mały na moje potrzeby

Jeszcze raz gratuluję

 

Świetna konfiguracja i opis

Gratuluję auta i czekam na aktualizację

 

Gratulacje :) polecam wydech Eisenmann ;)

 

Dzięki panowie ;)

 

 

Hej Randall!

Widzę, że już na dobre przeniosłeś się z Serii 1

Gratuluję maszyny, o cierpliwości przy kompilowaniu BMW coś wiem, moje 12 tygodni były baaardzo długie

Pokazuj ją od czasu do czasu w jakiś nowych sesjach, bardzo ładna sztuka.

 

Dzięki, postaram się ;) Do jedynki zawsze zostanie mi ogromny sentyment :(

 

bardzo wysmakowane autko - aby służyło ci bezawaryjnie bardzo długo

 

Dziękuję Maja :cool2:

 

Coś tam ogarnąłęm wczoraj :P

 

http://i.imgur.com/bkZrHSy.jpg

 

http://i.imgur.com/AuOzLWC.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.