Skocz do zawartości

Swap.


HazeF20116i

Rekomendowane odpowiedzi

Witam forumowiczow , nudzi mnie ten silnik 1.6 mimo ze mamtam zrobiony stage 1 na 210 koni to i tak chcialbym cos wiekszego i zastanawiam sie nad zrobieniem swapa , skrzynia automat ..moze mi objasnic co konkretnie musialbym zmieniac zeby to dobrze sie kupy trzymalo ? ..


A instagramowiczow zapraszam do obejrzenia mojego kontentu z marka bmw


#bmw_f21_pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Gdzieś tam widziałem, już nie pamiętam gdzie, standardowe mody typu downpipe, decat, hybrydowe turbo i jakies 260-270 koni. Wydaje mi się, że to byłaby najtańsza opcja na solidne podniesienie mocy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Gdzieś tam widziałem, już nie pamiętam gdzie, standardowe mody typu downpipe, decat, hybrydowe turbo i jakies 260-270 koni. Wydaje mi się, że to byłaby najtańsza opcja na solidne podniesienie mocy.

w 1.6 ?

Tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś tam widziałem, już nie pamiętam gdzie, standardowe mody typu downpipe, decat, hybrydowe turbo i jakies 260-270 koni. Wydaje mi się, że to byłaby najtańsza opcja na solidne podniesienie mocy.

w 1.6 ?

Tak

Nadal jest to bez sensu, bo koszt niemały i nie do odzyskania przy sprzedaży auta.

BTW, każdego podnoszącego śmoc pytam „a co z hamulcami i zawieszeniem?” To też wypada zrobić, a to kolejne wydatki.

Jedynie co mogę zrozumieć, to silne parcie na naklejkę „built, not bought” :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Przecież ludzie robią nawet grubsze mody. Zawias i hamulec rzeczywiście by się przydał, ale to też kwestia do ogarnięcia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słupek 1.6 w Peugeot 308 GTI wychodzi seryjnie na ponad 270 KM, tam jest większe turbo i większy IC. Stage 2 w 114/116/118i wychodzi w okolicy 250 KM.

Ja ostatnio swoją robiłem u dobrego tunera z zastrzeżeniem, że do 2 krpm ma zostawić serię, a max moc robić bez próby wyciskania "ile się da". Wyszło zgodnie z oczekiwaniem 203 KM i 298 Nm, fabryczne doładowanie było na 0,7 bar, teraz jest na 1 bar, jeździ bardzo przyjemnie. Przed chipem zmieniłem zawias na Mpakiet i założyłem przednie hamulce od 125i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słupek 1.6 w Peugeot 308 GTI wychodzi seryjnie na ponad 270 KM, tam jest większe turbo i większy IC. Stage 2 w 114/116/118i wychodzi w okolicy 250 KM.

Ja ostatnio swoją robiłem u dobrego tunera z zastrzeżeniem, że do 2 krpm ma zostawić serię, a max moc robić bez próby wyciskania "ile się da". Wyszło zgodnie z oczekiwaniem 203 KM i 298 Nm, fabryczne doładowanie było na 0,7 bar, teraz jest na 1 bar, jeździ bardzo przyjemnie. Przed chipem zmieniłem zawias na Mpakiet i założyłem przednie hamulce od 125i.

Przecież ludzie robią nawet grubsze mody. Zawias i hamulec rzeczywiście by się przydał, ale to też kwestia do ogarnięcia.

Kto bogatemu zabroni? Niestety, do możliwości seryjnej „M” nadal będzie daleko. Powodzenia :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.