Skocz do zawartości

dolot powietrza


bim127

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . W zalaczniku dodam link odnosnie pewnego dolotu ktory wychodzi z pod turbo i chcialbym wiedziec co jest jego przedluzeniem czy na tym sie konczy ? Jest to w f20 116i i ta rora jest za rora intercoolera jakby pod . Dziekuje za odpowiedzi .


https://allegro.pl/oferta/bmw-f20-f21-f30-n13-rura-dolot-powietrza-7604340-8226824324?reco_id=c6a0319c-a7bf-11e9-8016-246e96321930&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziekuje bardzo za odpowiedz , uspokoiles mnie , myslalem ze cos zwiazanego z powietrzem do turbo bo auto sie dlawi przy redukcji i wcisnieciu gazu do konca czy przy mocniejszym przyspieszaniu jakby przerywalo co mogloby to powodowac ? Zadnych bledow nie pokazuje .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki sam objaw u siebie parę tysięcy km temu. Po podłączeniu pod komputer także zero błędów, a auto po mocniejszym wciśnięciu gazu powyżej 3 tys. rpm szarpało. Winne były świece zapłonowe. Polecam Beru z332, bo takie były oryginalnie montowane w tym silniku.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.