Skocz do zawartości

awaria napęd


damianlukas

Rekomendowane odpowiedzi

wyskoczyło mi coś takiego / f20 1.6 136 koni

4d0af7509e45a30emed.jpg

dodam ze silnik zaczął drgać tydzień temu wymieniałem świece na ngk ale mechanik nie dokręcał ich kluczem dynamometrycznym a obroty trochę wzrosły i auto straciło moc

a przy odpalaniu go wydaje mi się ze coś strzeliło, a po przejechaniu kilku km wyskoczył check

Edytowane przez damianlukas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś coś takiego. U mnie to był dziurawy wężyk podciśnienia, ten który jest zaczepiany o pokrywę zaworów między silnikiem a turbiną.

Po wymianie wężyka wszystko OK.

ten przy pokrywie taki czarny ? na gorze wszystko jest podpięte nie wiem jak na dole

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po podpieciu przez komputer wyskakuje ze wszystkie wtryski kuleja. ale jutro ma przyjechać sprawdzić kompresje silnika i czy nie padła jakaś świeca i przez to wyskakują błędy wtrysków czy jest to możliwe w ogóle ?

czy opłaca się robić w tym wypadku kompresje jeśli jest błąd z wtryskami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień świece na takie jakie fabrycznie były zakładane, tj Beru Z332. Ostatnio u siebie sam wymieniałem bez klucza dynamometrycznego i wszystko jest w porządku.

zakładałem u siebie ngk, dziś wykręcałem świece wszystkie są ok możliwe ze nowe świece ngk po 500 km coś się z nimi stało i nie widać tego po ich wykręceniu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i najlepiej niech wymienią na Beru albo Boscha, tylko te modele co przesłałem, bo często jak nie mają to chcą wcisnąć inne modele, dobierają np swiece do tego silnika ale, który był w Citroenie i Peugeot. Mi tak chcieli wcisnąć ostatnio, dobrze, że znałem model swiecy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i najlepiej niech wymienią na Beru albo Boscha, tylko te modele co przesłałem, bo często jak nie mają to chcą wcisnąć inne modele, dobierają np swiece do tego silnika ale, który był w Citroenie i Peugeot. Mi tak chcieli wcisnąć ostatnio, dobrze, że znałem model swiecy.

świece wcześniej miałem championy zmieniłem na ngk tego samego modelu. każdy mówi ze bosh w tej chwili to syf...wiec zostaje w beru. sęk w tym czy świece mogą powodować drgania silnika ? dodam ze rury z tylu są mocno okopcone śmierdzi bardzo spalinami z rur moim zdaniem trochę to dziwne bo jeszcze w benzynie się nie spotkałem z takim czymś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i najlepiej niech wymienią na Beru albo Boscha, tylko te modele co przesłałem, bo często jak nie mają to chcą wcisnąć inne modele, dobierają np swiece do tego silnika ale, który był w Citroenie i Peugeot. Mi tak chcieli wcisnąć ostatnio, dobrze, że znałem model swiecy.

świece wcześniej miałem championy zmieniłem na ngk tego samego modelu. każdy mówi ze bosh w tej chwili to syf...wiec zostaje w beru. sęk w tym czy świece mogą powodować drgania silnika ? dodam ze rury z tylu są mocno okopcone śmierdzi bardzo spalinami z rur moim zdaniem trochę to dziwne bo jeszcze w benzynie się nie spotkałem z takim czymś

To są podstawowe symptomy problemów z zapłonem. Drgania silnika są spowodowane tym, że na którymś cylindrze/cylindrach przeskakuje iskra. W anglii mówią na to "misfire". Absolutnie zacznij od wymiany świec na takie jakie zaleca fabryka i myślę, że będziesz miał po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak i najlepiej niech wymienią na Beru albo Boscha, tylko te modele co przesłałem, bo często jak nie mają to chcą wcisnąć inne modele, dobierają np swiece do tego silnika ale, który był w Citroenie i Peugeot. Mi tak chcieli wcisnąć ostatnio, dobrze, że znałem model swiecy.

świece wcześniej miałem championy zmieniłem na ngk tego samego modelu. każdy mówi ze bosh w tej chwili to syf...wiec zostaje w beru. sęk w tym czy świece mogą powodować drgania silnika ? dodam ze rury z tylu są mocno okopcone śmierdzi bardzo spalinami z rur moim zdaniem trochę to dziwne bo jeszcze w benzynie się nie spotkałem z takim czymś

To są podstawowe symptomy problemów z zapłonem. Drgania silnika są spowodowane tym, że na którymś cylindrze/cylindrach przeskakuje iskra. W anglii mówią na to "misfire". Absolutnie zacznij od wymiany świec na takie jakie zaleca fabryka i myślę, że będziesz miał po problemie.

ok zobaczę jutro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze raz polecam Beru Z332, takie mam u siebie i takie stosowane są fabrycznie.

auto oddane czekam na telefon po podłączeniu do komputera, ale wątpię żeby to były świece gdzie wszystkie spełniają normy a oryginalne u mnie po nr vin w bmw pan przyniósł świece firmy champion..113 pln sztuka hehe i takie miałem wcześniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.