Skocz do zawartości

Auto ściąga na bok po wyjściu z zakrętu


uookie

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


Dopiero od tygodnia jeżdżę autem z napędem na tylną oś i mam takie pytanie bo nie wiem jak to interpretować.


Po wyjściu z zakrętu np. 90° i dodaniu gazu auto samoczynnie ściąga na lewą stronę. muszę wtedy korygować tor jazdy całkiem mocno trzymając kierownice.


Auto jest trzy letnie i ma nabite 26 tyś. km. więc wydaje się całkiem nowe. Nie było bite. komputer pokładowy wspomina tylko o minionym terminie wymiany płynu hamulcowego.


Również nie miałem wcześniej auta z systemem DCS i nie wiem czy to ma znaczenie ;)


Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to zakręt w prawo, a po wyjściu ściąga w lewo. również przy wyprzedzaniu czuje jakby auto żyło własnym życiem, wyrywa się, a ja muszę je szarpać jak psa na smyczy (przepraszam za porównanie ;) ale trochę tak to wygląda.


nie byłem u diagnosty, jeszcze nawet nie wiem co to są lasery. to moje pierwsze 'lepsze' auto. dopiero się z nim oswajam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to zakręt w prawo, a po wyjściu ściąga w lewo. również przy wyprzedzaniu czuje jakby auto żyło własnym życiem, wyrywa się, a ja muszę je szarpać jak psa na smyczy (przepraszam za porównanie ;) ale trochę tak to wygląda.


nie byłem u diagnosty, jeszcze nawet nie wiem co to są lasery. to moje pierwsze 'lepsze' auto. dopiero się z nim oswajam.

 

1. Seria 1 BMW to nie jest "lepsze auto" ale o tym nie dyskutujmy.

2. Wizyta u diagnosty to podstawa! Być może nie masz ustawionych kątów czy zbieżności.

3. Jest opcja, że masz uszkodzony bieżnik opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to zakręt w prawo, a po wyjściu ściąga w lewo. również przy wyprzedzaniu czuje jakby auto żyło własnym życiem, wyrywa się, a ja muszę je szarpać jak psa na smyczy (przepraszam za porównanie ;) ale trochę tak to wygląda.


nie byłem u diagnosty, jeszcze nawet nie wiem co to są lasery. to moje pierwsze 'lepsze' auto. dopiero się z nim oswajam.

 

Jakie opony? Ja kiedyś miałem podobne sytuacje w E61...tłukło w tyle przy dużej prędkości...i przy jeździe na wprost...może 0,5stopnia w którąś ze stron kierownicą ruszyłem i zmiana pasa była...okazało się, że opony...niby nowe...ale firmy "Haida-wiem...chinole" i w tym był problem...założone używki Pirelli i po problemie...ale geometria podstawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.