Skocz do zawartości

BMW e87 N45 problem Z VANOSEM


motorider7

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie klubowiczów .

Mam pytanie odnośnie wartości Vanos w n45 1.6 Benz 115KM.

W jedynce zmieniony łańcuch rozrządu na nowy , silnik złożony na blokadach . auto ładnie odpala i równo pracuje . Brak błędów. Lecz po podpięciu do inpy , na wolnych obrotach nie podobają mi się wartości na wałku ssącym ( przekracza skalę i jest wykrzyknik ok 128 stopni ) . Dodam ponownie że silnik złożony na blokadach . Elektrozawory vanosow wyczyszczone , wtyczki również . Skąd taka wartość? Https://zapodaj.net/6c064a16afa5d.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Z tą kwestią temat wydaje mi się być ogarnięty . Skasowałem adaptacje , jest ok , vanosy poprawnie ustawione. Ale Panowie jest inny problem z którym również długo walczę. Podczas jednostajnej jazdy przy 1700-1800 obr auto przerywa / szarpie . Powyżej i poniżej lux malina. Druga sprawa zapewne z tym związana podczas próby odpalenia , zazwyczaj na gorącym silniku zdarza się że silnik odpali i zaraz zgaśnie , potem dwie próby nie odpali i za trzecim odpali i ładnie pracuje . Czujnik położenia wału zmieniany . Nie ma jakichkolwiek błędów . Nie wiem do czego ręce już włożyć . Wszystko już sprawdzone , kable , wtyczki , świece . Myślałem nad pompą paliwa bo ponoć te silniki nie mają filtra paliwa .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.