Skocz do zawartości

E87 Diesel jaki silnik wybrać ???


IFrIT_86

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć


Szkam E87 w dieslu ważne aby była w automacie i teraz zasadnicze pytanie jaki silnik wziąść, myślę o wersji 120d i teraz przed lift o mocy 163km, ma rozrząd z przodu i jest podobno mniej awaryjny.

Czy celować w polifta o oznaczeniu N47 177km który ma rozrząd z tylu i czytałem że lubią się zrywać a naprawy jego są ogólnie kosztowne.

Co byście wzięli na waszym miejscu??

118d myślę że to już będzie za słabe na to autko.

Moja Galeria

W przyszłości E60 530D + Automat

E87 Aktualnie dla żony

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=388667

Była E46

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=215281

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Bierz N47 i wymień rozrząd. Poza tym to jest bezawaryjny silnik. W automacie jest jedynek dużo mniej i ciężko cos fajnego kupić. Mam 143KM i daje sporo frajdy. Co prawda z wycietym DPF i lekkim chipkiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A silniki w przedlifcie ale tylko 2.0d 163km to jest m47 słyszałem o nich dobre rzeczy że w sumie nie ma problemu z nimi co powiecie o nich

Moja Galeria

W przyszłości E60 530D + Automat

E87 Aktualnie dla żony

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=388667

Była E46

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=215281

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem że n47 do 209 były kiepski bodajże oznaczenie D20A później poprawili je w 2009 z oznaczeniem D20C te już były odporniejsze na zerwania, ale w 2011 wypuścili jakieś już ulepszone w ogóle co problemu z łańcuchem nie ma.

Moja Galeria

W przyszłości E60 530D + Automat

E87 Aktualnie dla żony

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=210&t=388667

Była E46

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=215281

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To tylko internetowe wymysly. A, B, C, D, wszystkie sa takie same i nie ma zadnych zmian, ba, nawet B47 nadal jest taki sam i nalezy, nie kontrolowac, bo jak kontrolowac?, nalezy wymieniac co 160-200tys. Jesli ktos ma problem ze zmiana rozrzadu co tak dlugi interwal i nazywa przez to silnik n47, zlym.... No coz....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.