Skocz do zawartości

[E87] N43B20A Problem z temperaturą silnika


B4rToXD

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Od jakiegoś czasu jestem posiadam jedyneczkę z silnikiem N43 i od samego początku po osiągnięciu temperatury 85 stopni włączał się wentylator i chodził na 2 biegu. Postanowiłem podłączyć pod komputer i wysypało błąd termostatu który od razu kupiłem i wymieniłem. Po wymianie temperatura silnika się nie zmieniła ale wentylator zaczął chodzić na 1 biegu. Ostatnio wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodniczego ale bez zmian. Jadąc rano do pracy ( w trybie miejskim) auto otrzymuje 80-87 stopni a wentylator chodzi na wspomnianym 1 biegu (10-30 stopni na zewnątrz bez róznicy po włączeniu klimy przechodzi tak jak powinno w 2 bieg ) po zgaszeniu auta i odpaleniu wentylator przestaje chodzić i włącza się ponownie podczas jazdy. N43 z tego co wiem powinien pracować w okolicach 105-110 stopni a wąż który idzie od termostatu do chłodnicy przeważnie jest zimny bo tylko raz na postoju pokazała się temperatura 116 stopni termostat się otworzył bo wąż był gorący po czy wentylator prawidłowo włączył 2 bieg i schłodził auto do 92 stopni. I teraz pytanie w czym może być problem o co chodzi?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.