Skocz do zawartości

E87 116 Dymienie z rury


Marlon90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, auto dymi z rury.

Najwiecej na postoju przy dodawaniu gazu, bez dodawania gazu jest Ok.

Ruszanie na jedynce i również biało niebieski dym w lusterku. Najwiecej na ciepłym silniku.

Po zastosowaniu płukanki i zmianie oleju (niewiadomo kiedy był robiony) jest o wiele lepiej, ale wciąż za autem jest siwo.

Silnik to nieszczęsne n45, przypuszczam ze uszczelniacze zaworowe, ale tez być może odma. Jak to sprawdzić w tym silniku ? Z tego co się orientuje jest tutaj niewymienna i zintegrowana z pokrywa.


Mało tego - auto czasem ładnie wkręca się na obroty i jedzie żwawo, a czasami wolno wchodzi na obroty i czuć jakby była zatkana.

Do tego - spalanie w mieście 11l aktualnie bez klimy, mimo delikatnej jazdy. Przepływomierz ?;)

Zdarza się także przy schodzeniu z obrotów strzelanie z tłumika.

Edytowane przez Marlon90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wypadający zapłon albo któryś wtrysk padł i leje na potęgę że tak kopci . Laaata temu mi zwarło wiązkę w fordzie tak że jeden wtrysk był niemal cały czas zasilony i tak kopciło . dopiero z butem w podłodze zanikał problem .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Wypadający zapłon albo któryś wtrysk padł i leje na potęgę że tak kopci . Laaata temu mi zwarło wiązkę w fordzie tak że jeden wtrysk był niemal cały czas zasilony i tak kopciło . dopiero z butem w podłodze zanikał problem .

Same sie tworza te historie w twojej glowie? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Naprawimy ,wiadomość priv :)

Jesli nie uspokoisz sie skaczac we wszystkie dzialy, kazdej serii bmw z ta odpowiedzia, zglosze do administratorow o kasacje twojego konta. To jest forum. Jak brakuje ci kasy, zglos sie o zasilek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam, auto dymi z rury.

Najwiecej na postoju przy dodawaniu gazu, bez dodawania gazu jest Ok.

Ruszanie na jedynce i również biało niebieski dym w lusterku. Najwiecej na ciepłym silniku.

Po zastosowaniu płukanki i zmianie oleju (niewiadomo kiedy był robiony) jest o wiele lepiej, ale wciąż za autem jest siwo.

Silnik to nieszczęsne n45, przypuszczam ze uszczelniacze zaworowe, ale tez być może odma. Jak to sprawdzić w tym silniku ? Z tego co się orientuje jest tutaj niewymienna i zintegrowana z pokrywa.


Mało tego - auto czasem ładnie wkręca się na obroty i jedzie żwawo, a czasami wolno wchodzi na obroty i czuć jakby była zatkana.

Do tego - spalanie w mieście 11l aktualnie bez klimy, mimo delikatnej jazdy. Przepływomierz ?;)

Zdarza się także przy schodzeniu z obrotów strzelanie z tłumika.

Temat przewalil sie wielokrotnie. Uszczelniacze zaworowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, widziałem różne podobne tematy i wszystko schodzi w kierunku uszczelniaczy zaworowych.

Czyli twierdzisz żeby od tego zacząć?


Niepokoi mnie fakt wysokiego spalania i braku mocy na rozgrzanym silniku - brak mocy odczuwalny jest w momencie kiedy chcemy mu depnac, czuć ze zamula - wiem ze 116 to wyścigówka a motor do jazdy z punktu a do punktu b, ale na zimnym potrafi być żwawy przy redukcji.

Gdzieś wyczytałem w podobnych tematach ze przepływomierz, lub czujnik położenia walka. Może warto w ciemno wymienić te podzespoły? Chodzi mi jeszcze po głowie, ze może w wyniku padniętego przepływomierza jest to kopcenie (niedopalona mieszanka, strzela nawet z tłumika) ale kolor raczej mówi sam za siebie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odpowiedz dotyczy twojego pytania w defakto, zle, do zamkniecia, napisanym temacie. Co dalej jest z silnikiem, nie wiem. Na pewno zadne czujniki czy przeplywki. Czytales u bajkopisarzy jak paszczaku :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rozumiem, ze dymienie to pewnie na 99% uszczelniacze,

Ale fakt 11 l spalania po mieście, czy braku mocy raczej kieruje mnie w stronę np przepławki. Auto idzie do mechanika m.in. Na podpięcie do kompa ale dopiero na początku czerwca mechanik ma termin, dlatego tez szukam trochę na własna rękę rozwiązania chociażby części problemów. Fakt wywalonych uszczelniaczy nie wyklucza tez innych niezwiązanych awarii .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Naprawimy ,wiadomość priv :)

Jesli nie uspokoisz sie skaczac we wszystkie dzialy, kazdej serii bmw z ta odpowiedzia, zglosze do administratorow o kasacje twojego konta. To jest forum. Jak brakuje ci kasy, zglos sie o zasilek.

 

Nikogo nie proszę o kasę , ale jak widzę twoje wypowiedzi to jestem przekonany że mało wiesz o BMW ,idąc twoimi podpowiedziami to można całe auto wymienić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchaj napinaczu internetowy ,pisze ludziom że na priv pomożemy,żeby takie płaczki jak Ty się nie wtrącały ze swoimi marnymi podpowiedziami ,a co teraz widać nabijasz tylko posty :) i pokaz mi gdzie proszę o kasę ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Posluchaj biedaku, brak odpowiedzi gdzie jest problem a pisanie w kazdym poscie, naprawimy priv oznacza ze skomlesz o kase. Przewalilem 10razy wiecej beemek niz ty i nigdy nie napisalem, naprawie priv. Dla mnie to idiotyzm i brak zrozumienia zasad forum. Chcesz sie popisac wiedza, pisz co auto boli a nie ze mozesz je naprawic. Ja moge naprawic kazde bmw a nigdy nie skomle o kase na forum bo kase i prace mam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie,

Aktualnie wyglada to tak, ze na zimnym silniku nie puszcza żadnego dymka, po przejechaniu paru kilometrów przy ruszaniu z miejsca pójdzie niebieska chmura. W czasie jazdy nie dymi.


Rozgrzany silnik i dymienie przy ruszaniu lub przegazowaniu na luzie - pierścienie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
To mnie zawsze rozwala. Piszesz czlowiekowi gdzie ma problem a ten wyskakuje z tekstem, pierscienie. To wymien pierscienie i wroc jak dalej bedzie kopcil.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie musisz być takim napinaczem. Owszem temat wałkowany wielokrotnie i najczęściej to uszczelniacze zaworowe, masz racje, ale fakt który zaobserwowałem ze na zimnym nie kopci nic kieruje mnie waśnie w stronę pierścieni . Mogę nie mieć racji, ale w większości przy problemie z uszczelniaczami ludzie piszą o niebieskim kopceniu po odpaleniu, a po nagrzaniu już nie.


Nie szukam rozwiązania problemu tylko na forum, Poznań/smochowice, Dąbrowskiego 377 serwis BMW chce się podjąć wymiany uszczelniaczy bez ściągania głowicy za 1300zl. Cena nie z kosmosu?

Stad moja dogłębna analiza tematu - nie chciałbym w ciemno wydać 1300 zl.


Jeśli to ze dymi tylko pp rozgrzaniu wcale nie świadczy o pierścieniach a tak samo może świadczyć o uszczelniaczach to spoko, chyba warto zaryzykować .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dymi po rozgrzaniu przez uszczelniacze, jesli to bylyby pierscienie, dymil by na zimnym. Jest dokladnie na odwrot jak myslisz. Kwota 1300 to bardzo malo za naprawe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama wymiana uszczelniaczy za 1300 zł wydaje się droga, wiele tematów było gdzie ceny wahały się między 600 a 900zl. Nie wiem, może tak ceny usług poszły w górę.

W każdym razie obdzwonione mnóstwo warsztatów i jak na razie nikt prócz tego shnellservice się nie podejmuje bez zrzucania głowicy.

Z kolei proponują ze zdjęciem głowicy za 2500-3000.



Dziękuje ci za podpowiedzi , mam nadzieje ze jest tak jak mówisz i ze to uszczelniacze. Chyba trzeba się umówić na wizytę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.