Skocz do zawartości

Wymiana dyferencjału 120i 150KM


DSQuared2

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


Panowie w mojej 1er padł dyferencjał - kompletnie się rozsypał w trakcie jazdy, po rozkręceniu wypadły koła zębate :shock: Jestem w 100% świadom przyczyny awarii (M54B30 pod maską). Podpowiedzcie proszę jakie mam możliwości wymiany ?

Aktualny dyfer posiada flansze atakującą na 4 śruby, przełozenie 3,38. Nie ukrywam że zestawienie M54 ze skrzynią 6b i wymienionym przełożeniem dawało niesamowitego kopa i frajdę z jazdy, jednak spalanie w trasie efektywnie przyprowadzało prawą nogę do porządku. W najgorszym wypadku pójdę w takie samo rozwiązanie, jednak chciałbym się poradzić z jakie mam możliwości wymiany (szczególnie na dłuższe przelożenia). Wolałbym uniknąć jakichkolwiek przeróbek półosi i flanszy. Dorzucam zdjęcia aktualnego dyferencjału.

Z góry dzięki za pomoc !


https://imgur.com/zebQXcf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.