Skocz do zawartości

N47d20b zamienny na slupek z koncowka a,c lub d ?


pablo1m

Rekomendowane odpowiedzi

Hej , szukaj z końcówką D z biturbo może być x1 :D

Końcówka C 184KM to inna głowica :oops:

Końcówka A jest p&P ale słabe bloki :oops:

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli jak wrzucę do mojej jedynki n47d20D od bmw x1 ktora była 4x4 podejdzie wszystko łacznie z osprzetem ? Sorry ale jestem lajkiem ;)


https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=344581 w tym wątku z kolei jeden z kolegów wysyła zdjecia bloków że są różnice już mam "sajgon" - na stronie 15 tego wątku


i co z tym blokiem C widze ze koledzy macie inne poglądy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blok C z silnika 184KM jest inny :cool2:

N47D20D pasuje z x1 4x4 , tylko miskę trzeba założyć z twojego starego silnika , bo w x1 idzie przez miskę półoś :D

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blok C z silnika 184KM jest inny :cool2:

N47D20D pasuje z x1 4x4 , tylko miskę trzeba założyć z twojego starego silnika , bo w x1 idzie przez miskę półoś :D

Uparłeś się na ten 184 km.,przecież N47D20C to też 177 Km. Robiłem to dokładnie 3 stycznia tego roku i wszytko pasuje. Wkładałem z E60 177 Km, zmieniłem tylko miskę i smok. Łatwo sprawdzić po numerach części, że wszytko jest to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale mi robićie rozpi.... w glowie, lezy 10 tys na silnik a ja nie wiem co kupić bo z końcówka B nie ma w pl z osprzętem tylko niemcy ale krzycza 13 tyś ... odnośnie n47d20d z x1 czy osprzęt jest ten sam co w 123d ? moge wrzucać kompletny bez przekladania osprzetu bo mam motor na oku z końcówką D


DZIEKI !

Edytowane przez pablo1m
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam osprzet po przebiegu 224 moze nie smietnik ale mam 10-12 na motor to wole cały z osprzetem i miec WSZYSTKO z głowy na jakis czas co do motoru od x1 widze że obudowa filtra oleju jest inna nic to nie wadzi i od S-DRIVE tez pasuje tylko miske zmienic oraz w silniku d idzie jakas rurka z przodu motoru a w B tego nie ma ? nie jest czasami w tym miejscu blok inny jak na tych zdjeciach z linka co dałem wyżej Pozdro po tej odpowiedzi lece po silnik D bo B najblizej niemcy Wszkrzeszmy pszczołe :lol: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-1m-123d-1m-unikat-kolor-rot-navi-harman-kardon-full-zamiana-ID6BCcyW.html
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.