Skocz do zawartości

moduł mpm


taubeta

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Tego nie ma w jedynce z tego co wiem. Koledze chodzi o ten moduł czyli Micro Power Module. Występuje w E60 na pewno, ale w innym chyba nie.

https://sklep.auto-voll.pl/sterownik-modulu-micro-power-bmw-e60-e61-e63-e64-520-523-525-530-540-545-550-m5-630-645-650-m6-61359266274.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

witam


, gdzie znajduje się moduł mpm w BMW E87 120d ?


EN - Shut-off standby current violation

https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e87-120d-sha/wiring-functional-info/body/voltage-supply/shut-off-standby-current-violation/bi-stable-relay-depending-on-variant/XddbLOM


DE - Abschaltung Ruhestromverletzung

https://www.newtis.info/tisv2/a/de/e87-120d-sha/wiring-functional-info/body/voltage-supply/shut-off-standby-current-violation/bi-stable-relay-depending-on-variant/XddbLOM


In der 5er-Reihe und 6er-Reihe ab E60 gibt es das Mikro-Powermodul (MPM). Das MPM trennt im Fehlerfall einige Steuergeräte von der Bordnetzspannung über ein bistabiles Relais. Vor allem MOST-Steuergeräte werden von dieser Klemme versorgt.

W serii 5 i 6 z E60 znajduje się moduł mikroprocesorowy (MPM). W przypadku usterki MPM odłącza niektóre jednostki sterujące od napięcia elektrycznego pojazdu za pośrednictwem przekaźnika bistabilnego. Zwłaszcza sterowniki MOST zasilane są przez ten terminal.


In der 1er-Reihe und 3er-Reihe ab E87 gibt es variantenabhängig auch ein bistabiles Relais. Das bistabile Relais trennt bei einer Ruhestromverletzung bestimmte Verbraucher von der Bordnetzspannung.

Die geschaltete Klemme des bistabilen Relais wird Klemme 30g-f genannt.Klemme 30g-f steht für eine Klemme 30, die im Fehlerfall (f) geschaltet (g) wird.


W serii 1 i 3 od E87 istnieją zależne od wersji również przekaźnik bistabilny. Przekaźnik bistabilny odłącza niektóre odbiorniki od napięcia instalacji elektrycznej pojazdu podczas naruszenia prądu spoczynkowego. Przełączany zacisk przekaźnika bistabilnego jest nazywany zaciskiem 30g-f. Zacisk 30g-f oznacza zacisk 30, który jest przełączany (g) w przypadku błędu (f).

Edytowane przez Zafi
Pozdrawiam Andrzej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Czego może dotyczyć błąd A559 przekaźnik zasilania MPM? Samochód nie posiada innych błędów. Akumulator w pełni sprawny. Dodam że silnik słabo się uruchamia na zimnym i nierówno pracuje, na ciepłym uruchamia się jeszcze gorzej ale juz równo pracuje tylko wystąpi lekkie zafalownie się obrotów silnika. Przekaźnik 30g sprawny. Silnik N47D20A 177KM 2007.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Błąd oznacza w zależności od wersji kombi

A559 Dashboard: Voltage supply has been switched off (standby current cutoff relay) komb56 Instrument cluster

A559 Dashboard: Dashboard: voltage supply switched off komb60 Instrument cluster

A559 Dashboard: Supply was switched off (terminal 30g_f) komb70 Instrument cluster

A559 Dashboard: Voltage supply has been switched off (standby current cutoff relay) komb87 Instrument cluster

Akumulator jest sprawny? Jak posłuchasz radia przez 10 minut na wylączonym silniku to auto nie wyświetli komunikatu o słabym aku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W ista można sprawdzić w jakiej jest kondycji, ale test z radiem też jest bardzo dobry :8) jakim testerem? Pewnie takim podstawowym a obciążenia nie było żadnego, psu na budę taki test.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To masz akumulator szrot. Możesz to potwierdzić INPA lub ISTA na kompie lub aplikacją na telefon naszego kolegi BTOOL.

Kup nowy, zarejestruj i powinno być git. Zły akumulator powoduje dużo dziwnych problemów. Tylko kup taki jak masz zarejestrowany w aucie czyli pewnie AGM 80Ah. Jak kupisz inny to nie tylko rejestracja ale i przekodowanie na to co kupisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.