Skocz do zawartości

Zakup BMW Serii 1, porównania, pytania, oceny


osy4

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 2,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy do zakupu beemki trzeba mieć więcej szczęścia czy cierpliwości? Już dobre 3 miechy przeglądam ogłoszenia i zaczynam mieć wrażenie, że jeśli pojawi cię cokolwiek co spełnia wymagania to trzeba brać a nie patrzeć czy bity, składany, w jakim stanie czy silnik grzechocze, bo i tak za chwilę zniknie z ogłoszenia.

Moje spostrzeżenia:

1) jeśli cena ok.20zkl to jest jasny przekaz, że należało by się zająć rozrządem ale krew mnie zalewa gdy cena ok 30 a gość mi wmawia, że słychać łańcuch ale to tylko napinacze i można jeszcze drugie 200 tysi na tym zrobić i nie trzeba wymieniać....

2) czy ja mam pecha, czy to norma? - jeśli fajna wersja, w miarę przyzwoicie wyposażona to musi być kolor tapicerki przypominający sraakee... (albo jakieś pedalskie pasy naklejone czy namalowane przez całą karoserię....)


już zaczynam się zastanawiać czy:

nie rozszerzyć poszukiwań o serię 3 - ale auto bedzie używane do miasta... (jakie śą różnice między 177 a 184KM???? oprócz kilku koni... lepszy silnik, mniej awaryjny czy tylko deko nowszy?)

120 i 123 to jak rodzynki - 118 jest sporo ... ale jeśli rezygnować z mocy to może lepiej poszukać f20??? z w 116 lub 118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
177 i 184 to te same silniki. Niczym nie zmienione/poprawione. Szukanie f20 w tych pieniadzach to jeszcze wieksze problemy i wydatki, silniki dalej te same co e87/e90. Fakt, dobre 1er sprzedaje sie szybko. Ja swoja 118i sprzedalem w dwa dni.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

177 a 184 to niestety całkowicie inne silniki inne bloki inne głowice inne kolektory dolotowe inne układy paliwowe .....

Ja osobiście kupiłbym coś uszkodzonego tak żeby wiedzieć co mam , poszukalbym czegoś z uszkodzonym układem paliwowym ... Takie się zdarzają

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
177 i 184 to te same silniki. Konstrukcyjnie to samo. To ze blok ma wejscie wody gdzie indziej i takie tam pierdoly jak dolot inny, nie zmienia tego iz jest to n47. Wal, korby, tloki, rozrzad, czesci glowicy sa te same.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

177 i 184 to te same silniki. Konstrukcyjnie to samo. To ze blok ma wejscie wody gdzie indziej i takie tam [bAD] jak dolot inny, nie zmienia tego iz jest to n47. Wal, korby, tloki, rozrzad, czesci glowicy sa te same.

 

Tak jak piszesz tylko wał korby, tłoki i rozrząd są takie same , niestety głowice są inne i uszczelki pod głowicę też są inne

Czyszczenie zaworów w silnikach z bezpośrednim wtryskiem paliwa , modyfikacje mechaniczne

Montaż pompy dwutłokowej z N57 do N47 to już robimy

Pompy wtryskowe do n47 sprzedaż montaż ,...

Pompy Walbro 450 bezkoszowe do N54 N55 sprawdzone na naszych projektach obsługują 500+ KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam, przymierzam sie do zakupu 1 z 118i wersji , znalazlem jedna w cenie 23 tys. ale ma tarcze do wymiany, kola, troche lakier uszkodzony przy klapie bagaznika, jakby ktos albo wozil psa albo narzedzia wyciagal do roboty ale to da sie przezyc, silnik nie cieknie ladnie chodzi, przebieg 185k 2009 r. , jedyne co zauwarzylem do ze na dole prawa tylny spod ma mokra plame, ciezko mi stwierdzic ogladajac czy to jest przetarta rurka paliwa, nie wiem, play pod autem nie bylo a miesiac stal nie odpalany a odpalil na styk tylko pokazal ze akku slabe, jak myslicie warte uwagi ? Czy ta plama moze oznaczac cos drogiego w naprawaie ? Dzieki Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
A najważniejszy w tym egzemplarzu silnik i jego osprzęt będziesz sprawdzał? :roll: wiesz co to n43? W jakich warunkach będziesz go użytkował?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Chodzi o to, że to auto średnio nadaje się tylko do miasta, trzeba wypalać katalizator (120 km/h).

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano,

Kojarzy ktoś może ten samochód?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-lift-3xmpakiet-automat-skora-pdc-keyless-shadowline-dynamicxenon-led-ID6CEKXb.html


W piątek jadę ją oglądać, mam coś mieszane uczucia. VIN rozkodowany, wyposazenie się zgadza, ori m pakiet wewnętrzny i zewnętrzny, ostatni wpis w serwisie na 137 tys 09.2017. Właściciel mówi, że kupił od znajomego, który ściągnął to z Niemiec od kobiety. To jego pierwsze BMW i sprzedaje bo zmienia na mocniejsza i większa BMW. Rozrząd niby wymieniony przez Niemkę poza ASO (brak dowodu wymiany). Dziwne jest dla mnie, że jezdzi nią 4 miesiace i jej nie zarejestrował w Polsce . Ktoś może oglądał albo kojarzy tą BMW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dziwne nie dziwne ale auto ladne, fajny spec, jest automat. Rozrzad to akurat najmniejszy problem w tym silniku. Sprzedawca to handlarz, prywatni nie robia takich pro zdjec. Jedz i ogladaj.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doświadczeni motomaniacy!

Planuje zakup mojego pierwszego BMW, myślałem o 123d. Przeczytałem kilkanaście stron tego wątku wstecz i nie widziałem, żeby ktoś pisał konkretnie o tym silniku. Ogólnie o N47D20 było trochę wiadomości, widzę że rozrząd jest konkretnym problemem niestety i trochę się wystraszyłem. Ogólnie preferuje auta z mocniejszymi niż słabszymi silnikami, w tym aucie wolałbym diesla. Auto do jazdy codziennej i tras koło 400-600km raz na 2-3 miesiące. Szaleć tym nie będę bo od tego mam inny pojazd, ale jak w trasie wyprzedzam tira czy na autostradzie jadę to wolę mieć czym to auto popędzić. Pytanie czy są jakieś większe różnice między 123d, a 120d i 118d jeśli chodzi o awaryjność, itp.? Można brać ten 123d czy lepiej jednak się uspokoić i wziąć 118/120?


Budżet 20-30k, wiadomo wolałbym wydać 20k niż 30k, ale jak będzie coś dobrego to wydam 30 żeby mieć spokój.


I jeszcze drugie pytanie odnośnie foteli w BMW - niektóre mają taki wysuwany element pod udami, a niektóre nie. To jest jakaś opcja całych foteli lepszych czy tylko taki jeden bajer dodatkowy? Zależy mi na wygodnych fotelach.


PS. Takie coś dzisiaj zobaczyłem, ale to się za tanie trochę wydaje - https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-123-2-0-bi-turbo-m-pakiet-full-model-2012-zamiana-ID6C5aB4.html#8eb40150b4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witaj. Dlaczego rozrzad jest problemem? Należy go wymienic, wliczyc w cene zakupu auta i tyle. 123d to super autka. Silnik n47 na biturbo. Nie twin scroll ale prawdziwe dwie turbiny. To jest najwieksza roznica pomiedzy 116/118/120d. Autko z ogloszenia, fajne i dobrze wycenione.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.