Skocz do zawartości

Kod błędu, INPA, Check Engine, Diagnoza, Rozkodowanie błędów


PIT586

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem gdzy podlacze moja niunie pod komp to wyskakuja nastepujace bledy

30ea dme:DeNox catalytic

30c1 dme:Engine-oil presure

2af4 dme: nitrogen-oxide sensor

2af2 dme:nitrogen-oxide sensor

2af6 dme:nitrogen-oxide sensor

2af9 dme:nitrogen-oxide sensor

Auto to e81 2.0 170 z 2008 r n43

Auto chodzi bez zarzotow tylko pali po miescie 11-13 litrow przy spokojnej jezdzie mysle ze to za duzo . Czy moga te bledy cos miec wspolnego z tym i co one oznaczaja ? Czy to problem od czego zaczac prosze o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 255
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

prawdopodobnie czujnik NOX uwalony, miałem to :( nie polecam używek z allegro. Jeździłem z tym problemem przez kilka miesięcy wszystko bylo ok do czasu az samochod zaczal palic o 2-3L wiecej po wymianie wszystko wrocilo do normy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowałem używki i wszystkie ( a bylo ich ok. 3-4 ) po dniu czasami dłużej zaczęły sypać błędami. Skończyło się na nowej i od roku problem z głowy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co tu szyfrowac... prosta sprawa wymien nox na nowy i po sprawie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam!

Przy przeglądzie przed zakupem pojechałem do Bosch-service i w pamięci znalazły się dwa błędy:

2AF0 czujnik tlenków azotu - przerwanie obwodu grzewczego

2F11 żaluzja chłodnicy - brak komunikacji.

Ten drugi został wykasowany, natomiast interesuje mnie ten pierwszy: czy to poważna i pilna sprawa? Gośc z serwisu stwierdził, że nie jest to jednoznaczne.

Z góry dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam

Posiadam BME 1 E87 z 2005 r benzyna 118i.

 

Od pewnego czasu mam problemy kontrolą trakcji, mianowicie przy skręcaniu oraz nierównościach system niespodziewanie hamuje samochód, tj przy prędkości 30 km/h….

 

Podłączyłem pod INPA

I wyskoczyły 3 błędy:

DME/DDE - 2A70

DSC - 5DB1

FRM – 9CB3

 

Panowie cóż to oznacza? Szperam w sieci I nie mogę znaleźć wyjaśnień o co chodzi. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Jak w temacie - rano przy odpaleniu na ekranie wywaliło ten błąd, kontrolka airbag i pasów pali się na czerwono. Podpiąłem u mechanika pod komp - program delphi - pokazał błąd napinacza pasa pasażera. Na szybko sprawdziłem wtyczki jako że zimno strasznie - na pierwszy rzut oka OK. Błąd nie daje się wykasować. Jakieś sugestie? Miał ktoś coś podobnego? Szukać nowego napinacza? BMW 118D z 2008. Będę wdzięczny za jakieś tropy. Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja tak mialem jak mi kobieta chciala autko odkurzyc i wpakowala sie na siedzenie pasazera kolaniskami jak do trabanta uszkadzajac mate w siedzeniu / tez mialem blad napinacza nie wiem dlaczego ale elektronika to moja slaba strona /

Jesli masz bezwypadkowe auto to moze to jest trop...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem przy starym akumulatorze na większych mrozach + żółte kłódki od blokady kierownicy, tyle że można było błąd skasować podładuj porządnie aku lub go wymień. 3 dni temu przy -17 znów błędy się pojawiły bo rozrusznik bardzo długo kręcił, okazuje się że mam chyba padnięty sterownik od świec bo odpalał chyba każdy cylinder po kolei na tym mrozie :p
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

U mnie tez sygnalizowalo / czujnik zapiecia pasa jest w zapieciu pasa / jak dobrze pamietam

Mata zas jest odpowiedzialna za wystrzal airbag i napinaczy pasow

Wymienilem mate / z kilku powodow /i blad sie skasowal bez problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W macie jest kilka sciezek ale nie wiem ktora jest za co odpowiedzialna / elektronika to moja slaba strona /

Kolega Maydaypolska mial takie objawy przez akumulator moze tez go warto sprawdzic...

U mnie bylo uszkodzenie maty oczywiste...

A sprubuj moze jechac do kogos co ma inny program komputerowy moze uda sie skasowac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

BMW 130i silnik N52B30A. Jest taki problem, że na zimnym silniku po około 2km szarpnie i od tego czasu silnik dziwnie chodzi. Falują obroty, jak dojeżdżam do skrzyżowania gaśnie. W tym czasie czuję, że jest trochę słabszy i komputer pokazuje większe spalanie. Na drugi dzień auto chodzi normalnie. Dzieje się tak średnio raz na dwa tygodnie. Błędy na poniższym zdjęciu. Co o tym myślicie?

 

http://zapodaj.net/c4dd13e55d270.jpg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co się orientuje to część nr 1 do wymiany.

 

http://www.leebmann24.de/bmw-ersatzteile/#!lang=&marke=BMW&mospid=50148&hg=11&btnr=11_3736&grafikid=200168&vin=

 

tu masz podobny problem. Po wymianie Magnetventill/VANOS auto wyzdrowiało:) Możesz spróbować z używką jeżeli nowy element będzie ci za drogi:) (do najtańszych nie należy). Wymienić możesz samemu podobno jest łatwy dostęp od przodu silnika.

 

http://www.1erforum.de/threads/vanos-problem.147030/

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=486201

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuję najpierw wyjąć, obejrzeć i ewentualnie wyczyścić elektrozawór. Sprawdź czy oring się nie rozleciał.

I sprawdź czy nie masz budyniu zamiast oleju, bo i takie ekstremalne przypadki się zdarzają.

 

masz racje. Może na dobry początek by to wystarczyło:) Ale czyszczenie może mieć skutki raczej tylko na krotka metę. Jeżeli czyszczenie nie przyniesie poprawy to zalecałbym wymianę na nowa cześć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko dziwne, że robi się to raz na dwa tygodnie i potem auto chodzi bez zarzutu.

 

to może przeczyszczenie powinno wystarczyć. zobacz też kostkę i przeczyść w niej styki. Moim osobistym zdaniem i tak ten elektrozawór ci padnie skoro już teraz robi sceny. Najlepiej wymienić na nowy i problem z głowy na wiele tysięcy kilometrów:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.